Pillun ensimmäinen punaisissa!
Se on niin vanha mies jo että lirahtaa pelkästään aivastuksesta!Mertsillä tais lorahtaa pöksyyn kun Antti Pihlström pyyhkäisi kiekon reppuun
Ei taida riittää että on kiva paikka ja ihmiset mukavia. Molemmilla jatkuu sama meno kuin täälläkin.Ei ole helppoa Ruotsinmaalla..
Nenonen 5 ottelua 0+0
Martel 3 ottelua 0+0
Ehkä se siitä vielä lähtee..
Jotenkin oli täysin odotettavissa.Ei ole helppoa Ruotsinmaalla..
Nenonen 5 ottelua 0+0
Martel 3 ottelua 0+0
Ehkä se siitä vielä lähtee..
Mutta siellä on ruokapaikkoja. Hämeenlinnassa taas ei ole.Ei taida riittää että on kiva paikka ja ihmiset mukavia. Molemmilla jatkuu sama meno kuin täälläkin.
Mun mielestä Hämeenlinnassa on kokoisekseen ihan hyviä ruokapaikkoja.Mutta siellä on ruokapaikkoja. Hämeenlinnassa taas ei ole.
Niin on todellakin. Kyseinen kommentti onkin vinoilua kyseisen pelaajan suuntaan.Mun mielestä Hämeenlinnassa on kokoisekseen ihan hyviä ruokapaikkoja.
Mutta siellä on ruokapaikkoja. Hämeenlinnassa taas ei ole.
Mä autoin Jolyä löytämään laastareita Salesta.toimiessani tulkkina
Tästä tuli mieleen kun Joly pelasi ensimmäistä kautta täällä niin asui tuossa lähes naapurissa alle 100 metrin päässä. Pari kertaa tuli juteltua ja usein nähtyä kun lenkitti tyttöystävänsä kanssa koiraansa, aina muisti tervehtiä ja vaikutti muutenkin hyvin kohteliaalta. Napattiin sitä yhteiskuvakin!Mä autoin Jolyä löytämään laastareita Salesta.
Puustinen painoin uransa toisen maalin NHL:ssä! Hyvä Pude.
Samaa mieltä, vaikka kuinka on oranssit lasit niin pidän Puustista parempana kiekkoilijana kun Puljujärveä. Ai että niitä aikoja kun Pude ja Ini teki tuhojaan Kerhossa. Pidän muuten pienenä ihmeenä että Innala ei ikinä saanut NHL mahdollisuutta.Tärkee onnistuminen myös siksi, että just nostettiin AHL:stä muuan Puljujärven tilalle. Hyvin käytti näytönpaikan (taas) ja toivottavasti saa entistä enemmän pelejä ylhäällä.
Toki toivotaan kaikkea hyvää Puljujärvellekin, mutta kyllä Puustinen minun oransseilla laseillani menee hierarkiassa ohitte. Ja tulostakin syntyy ihan hyvää vauhtia.
Mä neuvoin Schiralle mihin roskat viedään.Mä autoin Jolyä löytämään laastareita Salesta.
Mä kerroin suomeksi ärripurri-Eemeli Räsäselle 2020 omatoimijakson aikaan, keskellä toria, että ei kannata ihan kaikkia yrittää myllyyn haastaa kun ei oo oikein rahkeita eikä näyttöjä. Näytöt puuttuvat toistaiseksi edelleen.Mä neuvoin Schiralle mihin roskat viedään.
Martell tänään Örebron ykkösessä Björnisen ja Lekkerimäen kanssa. Jatkaa edelleen kiikareilla.
Varmaan kuitenkin kaupunki on erityisen hieno, pukukoppiin otettu erityisen hienosti sisään ja fanit ovat parhaita mitä nähnyt.Eli tällä hetkellä 11 viimeistä pääsarjapeliä 0+0
Eli Rajamäelle isoa sulkaa hattuun, kun ne palkan lisäksi ilmeisesti maksoi väliäkin ~75 000 euroa.Martell tänään Örebron ykkösessä Björnisen ja Lekkerimäen kanssa. Jatkaa edelleen kiikareilla.