Eron näen itsekkin markkinoinnissa ja somessa, koska se on ulospäin melko näkyvä osa.
Kerho nimenomaan antaa juurikin sillä sektorilla kaikista eniten muille eteen, millä sä tota tuotetta myyt. NÄKYVYYS.
Se on ihan totta, että ei meistä 99% tiedä näiden seurojen harjoitteista ja arjesta yhtään mitään, ja vaikka tiedettäisiinkin, niin niistä ei mitään ymmärrettäisi, ainakaan minä, mutta se mikä meille kaikille näkyy, ja mitä kautta seura luo kuvaa itsestään ihmisille, haalii niitä uusia kannattajia ja lapsiperheitä kiinnostumaan tuotteestaan, niin se osasto on AIVAN - JÄRJETÖNTÄ - JA - ABSOLUUTTISTA - HEVONPASKAA.
On aivan kertakaikkisen hämmästyttävää ja huolestuttavaa, että kukaan seuran sisältä ei ole vielä tähän päivään mennessä kommentoinut sanallakaan ensimmäistäkään pelaajahankintaa, puhumattakaan uudesta päävalmentajasta + muusta valmennustiimistä.
Millä Kerho on myynyt tuotettaan tulevaa kautta silmällä pitäen? Se on paljon mahdollista, että punttisalilla tehdään tällähetkellä pelkkää priimaa, mutta ei me siitä tiedetä yhtään mitään, etkä sä Pihlströmin penkkituloksella myy todennäköisesti ensimmäistäkään kausikorttia.
Kerhon some /markkinointitiimi + seurajohto on tällähetkellä aivan vitun syvässä unessa.. Käsittämätöntä puuhastelua, siis aivan kertakaikkisen käsittämätöntä.
Sulla voi olla helvetin hyvänmakuinen tuote tehtynä, mutta jos sä käärit sen paperiin jossa on kuva koiranpaskasta, niin todennäköisesti sen valtaosa jättää ostamatta.