Ex-Kärpät maailmalla

  • 1 844 551
  • 5 252

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jason Demersin PTO ei tuonut jatkoa Oilersiin. Todennäköisesti Eurooppa kutsuu.
Siitä Misen tilalle. #Hymiö Facebookin ryhmässä oli yksi puhunut, että Demers olisi kuulemma puhunut viime visiitillä, että olisi kiva pelata vielä Kärpissä kun NHL-ura ohi. Tiedä tuosta, mutta olisi kyllä kiva nähdä Demers vielä Oulussa.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Siitä Misen tilalle. #Hymiö Facebookin ryhmässä oli yksi puhunut, että Demers olisi kuulemma puhunut viime visiitillä, että olisi kiva pelata vielä Kärpissä kun NHL-ura ohi. Tiedä tuosta, mutta olisi kyllä kiva nähdä Demers vielä Oulussa.
Ei muutakuin tänne vaan, jos on saatavilla. Olisi mahtavaa nähdä tämä Aran aikakauden valopilkku vielä Kärppäpaidassa. Samalla voisi Niemelän Miselle katsella pelipaikkaa muualta.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Jason Demers ja Kärpät.
Saattaisin hieman mennä märkiä alushousuja pistään pesukoneeseen jos vaan tulis.
Oli kyllä niin ylikylän jätkä silloin. Sai peliaikaa ja paljon.
Ei nöyristelly mitään vaan pelas. Pelas sille joukkueelle missä oli. Oli kova.
Yks mun kaikkienaikojan pelaajista.

Tony Arima oli kova. Jason Demers on vieläkin kova.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Demers jatkaakin Oilersin organisaatiossa ja siirtyy AHL-sopimuksella Bakersfield Condorsiin.

Mikko Niemelä voitaisiin tarjota vaihdossa. Jos Demers ei tulisi, niin eivät varmaan huomaisi eroa jos vaihtaisi Markus Niemeläiseen. :)
 

Humuli71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Niemelä ikuisesti
Kovasti pahaa mieltä aiheuttanut Puution ja Huttulan siirto pienempiin liigaseuroihin näyttää olleen lopulta oikea valinta Kärpiltä. Puutio on Kalpan 7 pakki ja Huttula mestiksessä lainalla. Kaikista muualle karkaavista junnuista ei näköjään onneksi tule Granlundeja.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Kovasti pahaa mieltä aiheuttanut Puution ja Huttulan siirto pienempiin liigaseuroihin näyttää olleen lopulta oikea valinta Kärpiltä. Puutio on Kalpan 7 pakki ja Huttula mestiksessä lainalla. Kaikista muualle karkaavista junnuista ei näköjään onneksi tule Granlundeja.
Puutiosta en olisi tässä vaiheessa vielä huolissani, vaikka huomattavasti enemmän häneltä olen odottanutkin. Ikää on vasta se 20 vuotta. Oli U20-kisojen paras puolustaja. Ikäluokassaan erinomainen yleispakki ja johtajaluonne. Uskon että ominaisuudet siirtyvät aikanaan myös miesten tasolle.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Puutiosta en olisi tässä vaiheessa vielä huolissani, vaikka huomattavasti enemmän häneltä olen odottanutkin. Ikää on vasta se 20 vuotta. Oli U20-kisojen paras puolustaja. Ikäluokassaan erinomainen yleispakki ja johtajaluonne. Uskon että ominaisuudet siirtyvät aikanaan myös miesten tasolle.
Niin minäkin uskon. Mielelläni korvaisin Niemelän Mikon Puutiolla.

Ja ensi kaudeksi muutenkin puolustukseen tullee isompaa vaihtuvuutta, kun Topi lähtee P-Amerikkaan, ja Rundbladilla sekä Byströmillä loppuu sopimus. En pidä mahdottomana Puution paluuta.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olin ihan varma Huttulan Kärpistä lähtiessä, että tulee breikkaamaan Virran SaiPassa oivaksi kakkosparin pakiksi. Kuitenkin täällä välillä väläytteli potentiaaliaan. Tiedä sitten mistä jäi vajaaksi.

Saipan osiossa joku mainitsi Huttulan huonon asenteen. Tiedä sitten, mutta eipä tuo tilastoiden valossa ole kovin hyvin pelannut
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Olin ihan varma Huttulan Kärpistä lähtiessä, että tulee breikkaamaan Virran SaiPassa oivaksi kakkosparin pakiksi. Kuitenkin täällä välillä väläytteli potentiaaliaan. Tiedä sitten mistä jäi vajaaksi.
Mä olin samaa mieltä. En tiedä yhtään sitten mistä kiikastaa. Mielestäni näin paljon Huttulassa potenttiaalia ja uskon, että sitä on sielä vieläkin. Mies on vielä nuori kuitenkin ja aikaa on vielä kehittyä liigaan hyväksi pakiksi.
 

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Aika järkyttävää. Tietysti Mäenalanen valitsi kappaleen vähän kieli poskessa, koska häneltä tuskin odotetaan paljon maaleja, vaan pelipaikka on kokoonpanoon mahtuessa lähtökohtaisesti nelosketjussa. Adam Lowrylle peukku suomalaisesta valinnasta. Torilla tavataan (hehe).

Mäenalanen pääsi pisteille heti avauskierroksella, kun hän syötti Sam Gagnerin maalin. Toivottavasti viimeisestä mahdollisuudestaan puhunut "Röne" pitää nyt kynsin ja hampain kiinni NHL-paikastaan ja tarvittaessa käyttää niitä vaikka kirjaimellisesti. Täytyy kuitenkin toivoa Sakulle ennen kaikkea terveyttä, sillä pelityyli on varsin kuluttava, mutta on samalla hänen vahvuutensa. Sakulla on kuitenkin valitettavasti takanaan loukkaantumishistoriaa ja useampi päävammakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös