Jossain oli myös, että asiat on saatu sovittua ja jatkaa normaalisti joukkueessa. Hyvä, jos niin on.IFK osiossa oli viikolla juttua, että Ruohomaa lähtökuopissa Leksandista, jotain riitaa valmentajan kans ilmeisesti.
Jossain oli myös, että asiat on saatu sovittua ja jatkaa normaalisti joukkueessa. Hyvä, jos niin on.IFK osiossa oli viikolla juttua, että Ruohomaa lähtökuopissa Leksandista, jotain riitaa valmentajan kans ilmeisesti.
Siitä Misen tilalle. #Hymiö Facebookin ryhmässä oli yksi puhunut, että Demers olisi kuulemma puhunut viime visiitillä, että olisi kiva pelata vielä Kärpissä kun NHL-ura ohi. Tiedä tuosta, mutta olisi kyllä kiva nähdä Demers vielä Oulussa.Jason Demersin PTO ei tuonut jatkoa Oilersiin. Todennäköisesti Eurooppa kutsuu.
Ei muutakuin tänne vaan, jos on saatavilla. Olisi mahtavaa nähdä tämä Aran aikakauden valopilkku vielä Kärppäpaidassa. Samalla voisi Niemelän Miselle katsella pelipaikkaa muualta.Siitä Misen tilalle. #Hymiö Facebookin ryhmässä oli yksi puhunut, että Demers olisi kuulemma puhunut viime visiitillä, että olisi kiva pelata vielä Kärpissä kun NHL-ura ohi. Tiedä tuosta, mutta olisi kyllä kiva nähdä Demers vielä Oulussa.
Puutiosta en olisi tässä vaiheessa vielä huolissani, vaikka huomattavasti enemmän häneltä olen odottanutkin. Ikää on vasta se 20 vuotta. Oli U20-kisojen paras puolustaja. Ikäluokassaan erinomainen yleispakki ja johtajaluonne. Uskon että ominaisuudet siirtyvät aikanaan myös miesten tasolle.Kovasti pahaa mieltä aiheuttanut Puution ja Huttulan siirto pienempiin liigaseuroihin näyttää olleen lopulta oikea valinta Kärpiltä. Puutio on Kalpan 7 pakki ja Huttula mestiksessä lainalla. Kaikista muualle karkaavista junnuista ei näköjään onneksi tule Granlundeja.
Niin minäkin uskon. Mielelläni korvaisin Niemelän Mikon Puutiolla.Puutiosta en olisi tässä vaiheessa vielä huolissani, vaikka huomattavasti enemmän häneltä olen odottanutkin. Ikää on vasta se 20 vuotta. Oli U20-kisojen paras puolustaja. Ikäluokassaan erinomainen yleispakki ja johtajaluonne. Uskon että ominaisuudet siirtyvät aikanaan myös miesten tasolle.
Puolustaja Joona Huttulan sopimus on purettu Huttulalle kengätKovasti pahaa mieltä aiheuttanut Puution ja Huttulan siirto pienempiin liigaseuroihin näyttää olleen lopulta oikea valinta Kärpiltä. Puutio on Kalpan 7 pakki ja Huttula mestiksessä lainalla. Kaikista muualle karkaavista junnuista ei näköjään onneksi tule Granlundeja.
Olin ihan varma Huttulan Kärpistä lähtiessä, että tulee breikkaamaan Virran SaiPassa oivaksi kakkosparin pakiksi. Kuitenkin täällä välillä väläytteli potentiaaliaan. Tiedä sitten mistä jäi vajaaksi.Puolustaja Joona Huttulan sopimus on purettu Huttulalle kengät
Olin ihan varma Huttulan Kärpistä lähtiessä, että tulee breikkaamaan Virran SaiPassa oivaksi kakkosparin pakiksi. Kuitenkin täällä välillä väläytteli potentiaaliaan. Tiedä sitten mistä jäi vajaaksi.
Mä olin samaa mieltä. En tiedä yhtään sitten mistä kiikastaa. Mielestäni näin paljon Huttulassa potenttiaalia ja uskon, että sitä on sielä vieläkin. Mies on vielä nuori kuitenkin ja aikaa on vielä kehittyä liigaan hyväksi pakiksi.Olin ihan varma Huttulan Kärpistä lähtiessä, että tulee breikkaamaan Virran SaiPassa oivaksi kakkosparin pakiksi. Kuitenkin täällä välillä väläytteli potentiaaliaan. Tiedä sitten mistä jäi vajaaksi.
Saku Mäenalanen aloittaa kautensa Winnipeg Jetsin NHL-vahvuudessa!
Mutta miksi vitussa, Saku?Opus: Live is life
Varmaan jotain sympatiaa Tapparaa kohtaan, kyllästynyt joukkueen rämpimiseen tämän kauden osalta joten haluaa omalla panoksellaan maalilaulun kuulumaan vähän useammin.Mutta miksi vitussa, Saku?