Ohtamaa on kv-tason pelaaja vielä 5+ vuotta. Ei mitään järkee tulla Liigaan ennen sitä.Tuskin Ohtamaa vielä Kärppiin tulee, ikää vasta 30 niin pari kautta ehtii Khl.ssä rahastaa.
Ohtamaa on kv-tason pelaaja vielä 5+ vuotta. Ei mitään järkee tulla Liigaan ennen sitä.Tuskin Ohtamaa vielä Kärppiin tulee, ikää vasta 30 niin pari kautta ehtii Khl.ssä rahastaa.
Olishan tämä ihan käsittämättömän kova juttu, Jokinen ja pari muuta omaa poikaa kotiinpaluun merkeissä... Lasse ja pojat, one more time.
Olishan tämä ihan käsittämättömän kova juttu, Jokinen ja pari muuta omaa poikaa kotiinpaluun merkeissä... Lasse ja pojat, one more time.
Pesonen-Jokinen-Aaltonen ois kyllä massiivinen ketju, ainakin paperilla.
... Prochazka, Patera, Laanilan Kesoil.Lisäksi vielä Jaakola, Ohtamaa, Pokka, Bäckström, Manninen...
Onko miten pitkä soppari Pokalla Omskiin? Eliteprospects ei vielä näytä.Ville Pokka Omskiin ja Miika Koivisto Moskovan Dynamoon.
Vähän samoilla ajatuksilla itsekin. Aika heikkoa tekemistä Pokalta eilinen peli (oli tietysti muiltakin). Voi toki parantaa tuleviin peleihin, mutta ei ole kyllä vakuuttanut tähän asti MM-peleissä. Mikä idea on peluuttaa ykkösylivoimassa viivalla? Ylivoimalle olisi esim. Kivistö paljon hyödyllisempi kovan ja suht tarkan laukauksen ansiosta. Mielenkiinnolla seuraan, miten Pokan turnaus etenee, kun vastus kovenee. Seuraava peli onkin jo pahimmasta päästä vastustajan suhteen. Toivottavasti pelaa jämäkän pelin ainakin puolustussuuntaan.On ollut hämmentävää seurata Pokan pelejä viime vuodet. AHL:n pelejä en ole nähnyt kuin joitain satunnaisia koosteita, mutta maajoukkueessa tuo touhuaminen lähinnä ällistyttää. Miten siitä kiekkovarmasta ja potentiaalisesta pojasta tuli noin huono? Jälkiviisastelut tietysti sikseen, mutta liekö NHL vielä tarkoituksena valloittaa, vai tyytyä kohelon rahoihin?
Niinimaan Janne narahtanut ratista pikku hönössä, kertoo päivän Kaleva.
Ei ehkä hyväksyttävämpää, mutta ei minun silmissäni niin pahakaan. Kelkalla jos kännissä päästelee, on minun nähdäkseni vaarassa tappaa/loukata ensisijaisesti itsensä. Tieliikenteessä taas aiheutetaan kännissä ajettaessa merkittävää vaaraa myös muille, muita kulkijoita on tiellä huomattavasti enemmän kuin kelkkareiteillä. Hölmöillyt on Niinimaan akan poika joka tapauksessa. Toivottavasti oppii kerrasta ja hyvä ettei sattunut mitään.Moottorikelkalla eli tangosta kärähti. En tiedä onko se yhtään sen hyväksyttävämpää kuin auton ratissa mutta mainittakoon kuitenkin. Siinä olisi muuten poliisille melkoinen sakkorysä kun useammin alkaisivat talvilomakaudella pitämään noita ratsioita kelkkareiteillä. Itse en tietenkään mutta aika moni siellä vetää Niinimaan tavoin edellisen illan tuhtien maistien jälkihöyryissä.
Rikoshan tuo lain mukaan on, mutta ihan ymmärrettävä virhe. Ei minun silmissä arvo tippunut tuon vahingon takia.Ei ehkä hyväksyttävämpää, mutta ei minun silmissäni niin pahakaan. Kelkalla jos kännissä päästelee, on minun nähdäkseni vaarassa tappaa/loukata ensisijaisesti itsensä. Tieliikenteessä taas aiheutetaan kännissä ajettaessa merkittävää vaaraa myös muille, muita kulkijoita on tiellä huomattavasti enemmän kuin kelkkareiteillä. Hölmöillyt on Niinimaan akan poika joka tapauksessa. Toivottavasti oppii kerrasta ja hyvä ettei sattunut mitään.
Rikoshan tuo lain mukaan on, mutta ihan ymmärrettävä virhe. Ei minun silmissä arvo tippunut tuon vahingon takia.
Mutta ehkä Janne nyt raaskii ostaa alkometrin mökille...
Jospa kaverit vaikka antaisi lahjaksi.Ei varmaan raaski ostaa ainakaan omilla rahoillaan.....