Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Kyllä oli. Itseäni ainakin syletti se filmailu jo tuolloin.Oliko muuten Haataja noin kova kaatuilemaan jo täällä pelatessaan vai olenko katsonut tuhdit värilasit päässä?
Kyllä oli. Itseäni ainakin syletti se filmailu jo tuolloin.Oliko muuten Haataja noin kova kaatuilemaan jo täällä pelatessaan vai olenko katsonut tuhdit värilasit päässä?
Uralle uutta nousua vai taputellaan lopullisesti.Sami Aittokallio Sporttiin.
Tuli noista maajoukkuevalinnoista taas mieleen kaksi mielenkiintoista uratarinaa, Nutivaara ja Pokka. Miten alasarjapelaajasta tuli lopulta kovan tason nhl-pelaaja ja miten huippulupaus jäi ahl:ään junnaamaan eikä tällä menolla pääse koskaan edes kokeilemaan ylhäällä.
Vai menisköhän ihan suoraan kovempiin sarjoihin Eurooppaan tullessa? En kyllä näe, että Liigaan tulo olisi mitenkään erityisen hyvä etappi, jos uraa haluaa epäonnistuneen P-Amerikan visiitin jälkeen rakentaa Euroopassa.Ihme juttu kyllä ettei Pokka ole päässyt pelaamaan peliäkään ylhäällä. Olisin voinut kuvitella, että ainakin toisen kauden aikana tai jälkeen jälkeen (10+35 76 ottelussa) olisi järjestynyt jotain pelejä isomman liigan puolellakin. Mikähän lie Pokan tilanne nyt eli olisikohan mitään saumaa saada häntä ensi kaudeksi Kärppiin?
Vai menisköhän ihan suoraan kovempiin sarjoihin Eurooppaan tullessa? En kyllä näe, että Liigaan tulo olisi mitenkään erityisen hyvä etappi, jos uraa haluaa epäonnistuneen P-Amerikan visiitin jälkeen rakentaa Euroopassa.
Jani Hakanpää sanoo moi.En kyllä näe, että Liigaan tulo olisi mitenkään erityisen hyvä etappi, jos uraa haluaa epäonnistuneen P-Amerikan visiitin jälkeen rakentaa Euroopassa.
Kerro terveisiä vaan takas. Pokka on kuitenkin tullessaan eri profiilin pakkeja kuin Hakanpää tänne tullessaan ja saa varmastikin esimerkiksi KHL-sopparin halutessaan. Hakanpäästä tuskin olisi saanut, ainakaan rahakasta. Yksi onnistuja Liigassa ei muutenkaan ole järin hyvä argumentti tänne paluun puolesta. Toki Pokka on tervetullut takas minä päivänä tahansa. Uran kannalta Liiga ei mielestäni kuitenkaan se paras vaihtoehto ole Eurooppaan tullessa.Jani Hakanpää sanoo moi.
Ei niin. Kahdella ensimmäisellä kaudella ei jostain syystä käyttänyt ollenkaan kokoaan hyödyksi jäällä. Teki ainoastaan seinillenostoja, muutoin oli fyysisyydeltään lähinnä Junttilan tasoa. Nyt meneekin sitten esimerkiksi taklaamista yrittävät Petrellit palasiksi jos sattuvat reitille.Ei Hakanpään jokainen kausi paluun jälkeen mitään superia oo ollut, esim viime kausi surkea
Kestilä pääsee nyt näyttämään todellisen tasonsa sarjaa alempaa. Liiga oli vielä liian kova paikka, mutta onhan
Totta. Tuoreena esimerkkinä siirroista Mestiksestä Liigaan on tuoreen Mestiksen mestarin ja playoffsien arvokkaimman pelaajan Markus Jokisen suuntaaminen JYPiin. Espoo Unitedin avainpelaajiin lukeutunut laitahyökkääjä Aleksi Rutanen siirtyy niinikään JYPiin ensi kaudeksi.Kestilä pääsee nyt näyttämään todellisen tasonsa sarjaa alempaa. Liiga oli vielä liian kova paikka, mutta onhan
tuolta Mestiksen puolelta monia hyviä nousuja tehty, esim. Koivisto, Pälve jne jne
Itse uskon, että Niken hieno ura saapuu päätepisteeseensä tämän kauden myötä. Mieshän alkaa olla jo kunnioitettavassa iässä eikä ole käsittääkseni pelannut sitten viime vuoden lopun. Muuten puhutaan toki hienosta pelaajasta ja herrasmiehestä. Itse uskon, että Kärpät kuitenkin jatkaa Vehviläinen-Rynnäs parivaljakolla myös seuraavaan kauteen. Uskon, että Jussilla on vielä halua kilpailla Kärpissä pelipaikasta Vehviläisen kanssa, vaikka nyt pudotuspeleissä torjuntavastuu onkin jäänyt pieneksi.Mites maistuisi Nikke ensi kaudeksi Veinin aisapariksi? Rynnäs ei huhujen mukaan ole tyytyväinen tämän hetken tilanteeseen, ja pidän itse hyvin mahdollisena sopimuksen purkamista kesän aikana. Itse en ole Bäckströmin otteita ulkoilmapelin lisäksi juurikaan seurannut, joten nykytasosta ei ole minkäänlaista tietoa.
Mites maistuisi Nikke ensi kaudeksi Veinin aisapariksi? Rynnäs ei huhujen mukaan ole tyytyväinen tämän hetken tilanteeseen, ja pidän itse hyvin mahdollisena sopimuksen purkamista kesän aikana. Itse en ole Bäckströmin otteita ulkoilmapelin lisäksi juurikaan seurannut, joten nykytasosta ei ole minkäänlaista tietoa.
Kaitsu johdatti sitten HC Bolzanon mestariksi. Hattu päästä!
Luulisi, että vähintään akselilla Sport, Jukurit, KooKoo olisi kysyntää.
Nimenomaan. Eiköhän Suikalle ole töitä tarjolla pelaavista sarjoista, jossa tuon mestaruudenkin nappasi. En usko, että on mitään kaipuuta Liigaan.Suikkanen is back!