Tappara varmaan ostaa pois kuleksimasta. Ja keväällä taas kannua nosteleen.Karhusen Tomi saanut Kunlunista potkut, oisko siinä joukkueeseen 3.maalivahti ja mestaruus on varma!
Tappara varmaan ostaa pois kuleksimasta. Ja keväällä taas kannua nosteleen.
Kyllä Tapparalla voisi olla tilausta. Pelaa lisäksi Chl:ää ja Hrachovina tainnut pelata kaikki liigapelit. Heljanko nuori ja kokematon, ja liigadebyytti Tapparassa tekemättä. Karhu tietäisi mihin menee ja on ennenkin ollut tilanteessa, missä noussut yköseksi sauman saatuaan. Toki voi päätyä moneen muuhunkin seuran, ja miten esim. ne verot?Veikkaan, ettei kakkoseksi tai kolmoseksi liigaan lähde,ja Tapparalla ja Kärpilla ei ole ykköstorjujan paikkaa tarjota kuin tryoutilla......
-----sitä paitsi tää kaverihan kannattaa palkata vasta pudotuspelien alla...
Oilersin luottotoimittaja arvailee, että Pulju voisi olla kauppatavaraa kohtapuoliin. Jokinen sitä jo on.
Tuossa joukkueessa ei kovin moni kotimainen ole onnistunut...
Oilersin luottotoimittaja arvailee, että Pulju voisi olla kauppatavaraa kohtapuoliin. Jokinen sitä jo on.
Tuossa joukkueessa ei kovin moni kotimainen ole onnistunut...
Laittaisin Niinimaan myös onnistujien joukkoon: 399ott. 34+154 = 188, PPG 0,47.Tiedän että on saivartelua ja tarkoitat uudempaa aikakautta mutta kyllähän Edmonton on yksi suomalais seuroista. Kurri ,Tiki ja Reksa, mutta viime vuosina on hiljaista ollut. Se on totta.
Minä haaveilin myös Jokisen paluusta sitten, kun ura NHL:ssä on ohi, mutta sen Kärppäkirjan lukeneet valistivat, että Jokinen on siinä sanonut ettei aio pelata enää Kärpissä tms.Laittaisin Niinimaan myös onnistujien joukkoon: 399ott. 34+154 = 188, PPG 0,47.
Mutta aiheeseen liittyen, Puljulle tekisi hyvää päästä pois - toki jengiin jossa saa vastuuta ja luottoa. Jokinen... alkaako ura rapakon takana olemaan paketissa?
Kärppiin?
Minä haaveilin myös Jokisen paluusta sitten, kun ura NHL:ssä on ohi, mutta sen Kärppäkirjan lukeneet valistivat, että Jokinen on siinä sanonut ettei aio pelata enää Kärpissä tms.
"Ymmärsin työsulun aikana, kuinka paljon Kärpät merkitsee minulle. Samalla pääsin irti kaipuusta, jota olin Kärppiä kohtaan tuntenut. Olin aina halunnut palata Kärppiin, mutta en voinut tietää, saanko koskaan mahdollisuutta. Oli helpotus, että sain kantaa seuran paitaa vielä kerran", Jokinen toteaa.
Ok, tuo ei toki olisi niin ehdottoman kuuloinen. Minusta näitä omia poikia pitäisi yrittää kotiuttaa jos vain mahdollista, Jokinenkin olisi liigan tasoon nähden varmasti vahvistus kaudeksi tai kahdeksi Kärppiin.Ei nyt suoraan noin sanonut, mutta kiitteli edellistä työsulkua siitä, että sai vielä kerran pukea Kärppien pelipaidan ylleen. Joku voi kirjoittaa tarkan sitaatinkin, jos kirja on käsillä.
Jokisella saattaisi olla lisämotivaationa nuo Olympialaiset. Olishan se ihan huippuvahvistus eikä oltais kyllä enää pelkän ykkösen ja Leskisen varassa.Ok, tuo ei toki olisi niin ehdottoman kuuloinen. Minusta näitä omia poikia pitäisi yrittää kotiuttaa jos vain mahdollista, Jokinenkin olisi liigan tasoon nähden varmasti vahvistus kaudeksi tai kahdeksi Kärppiin.
Ja edit/ Minä ainakin maksaisin paljon mieluummin isoa palkkaa omille pojille kuin kokeilisin kaikenmaailman vieraita arpoja, onko niistä jotain iloa vai ei.
Juuri näin. En jaksanut listata pelaajia, mutta kauan on edellisestä kotimaisesta onnistujasta tuolla.Tiedän että on saivartelua ja tarkoitat uudempaa aikakautta mutta kyllähän Edmonton on yksi suomalais seuroista. Kurri ,Tiki ja Reksa, mutta viime vuosina on hiljaista ollut. Se on totta.
Koska ei kokenut olevansa tarpeeksi hyvä ottamaan isoa roolia Kärpistä, tämän mies totesi itse kauden alla Jääkiekkolehdelle antamassa haastattelussa. Itse en kyllä tämän kauden esitysten perusteella jaksa pahemmin perään itkeä.Mikähän järki muuten Kalaputaalla ylipäätään oli lähteä Kärpistä umpisurkeaan Sportin organisaatioon? Tällakaudella olisi ollut lähes kiveenhakattu paikka Leskisen ja Mäenalaisen välissä mutta ei kelvannut. Kyllä suurin häviäjä tässä Sport siirrossa taitaa olla Kalapudas itse.