Sepi Kärsy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät. Detroit Redwings.
Mä niin toivon, että Saku saa rehdin näytön paikan ja lunastaa paikkansa
Mikä ukko tää Tieksola oikein on?Tuukka Tieksola ratkaisi äsken jatkoajalla hienolla yksilösuorituksella voiton Rauman Lukolle..
Ei siitä oikein kukaan ota selvää. Lajitaidot priimaa ja luistelu sulavaa, mutta tosiaan tällaisia yksilösuorituksia lukuunottamatta, jotain siitä puuttuu. Toivottavasti saisi loistavan kauden Lukossa alle, ja takaisin P-Amerikkaan.Mikä ukko tää Tieksola oikein on?
5v5 katoaa täysin kuvasta, kuitenkin kaikki tietää että siellä on taitoa.
Tuonne otteluketjuun jo kirjoitin, mutta:Mikä ukko tää Tieksola oikein on?
Lihasta ja vääntövoimaa.jotain siitä puuttuu.
Mikä ukko tää Tieksola oikein on?
Toki, mutta esimerkiksi ei taida Jerry Turkulaisellakaan olla. Tosiaan kyllä vähän jännä, että Tieksola oli silloin kaudella 20-21 loppupuoliskolta erinomainen, mutta nykypäivänäkin näyttää ihan yhtä heikolta/heiveröiseltä fyysisesti kuin silloin. Kyllä nyt luulisi, että muutamassa vuodessa saisi lihasmassaa kerrytettyä.Lihasta ja vääntövoimaa.
Vaikkapa Henrik Haapala on aivan ykkösluokkaa huolimatta pienestä koostaan. Lihasmassa saattaa aiheuttaa jopa ongelmaa jos sitä on väärissä paikoissa. Tieksolassa on potentiaalia selkeästi ja kaikki omissa käsissä.Toki, mutta esimerkiksi ei taida Jerry Turkulaisellakaan olla. Tosiaan kyllä vähän jännä, että Tieksola oli silloin kaudella 20-21 loppupuoliskolta erinomainen, mutta nykypäivänäkin näyttää ihan yhtä heikolta/heiveröiseltä fyysisesti kuin silloin. Kyllä nyt luulisi, että muutamassa vuodessa saisi lihasmassaa kerrytettyä.
Ois pitänyt antaa silloin Marjamäelle potkut. Aika kallis lysti olis tullut Lesestä.Viha-rakkauspelaaja Ville Leskinen aloittanut myös hyvin KooKoossa. Itse olisin Lesen pitänyt joukkueessa ja tunkenut kiikaripörrääjät Hermonen-Heikkala muualle.
Leskinen ei halunnut Kärpissä enää pelata, joten sinällään se ja sama, mitä muut haluavat.Viha-rakkauspelaaja Ville Leskinen aloittanut myös hyvin KooKoossa. Itse olisin Lesen pitänyt joukkueessa ja tunkenut kiikaripörrääjät Hermonen-Heikkala muualle.
Ulkopuolisen silmin, Marjamäen paha mieli on asetettu joukkueen edun edelle.Leskinen ei halunnut Kärpissä enää pelata, joten sinällään se ja sama, mitä muut haluavat.
Minä olen tyytyväinen, että mies halusi lähteä. Mulle riitti katsoa moista lapsellista itkupilliä, joka asetti oman pahan mielensä joukkueen edun edelle.
Sulle on ilmeisesti ihan yes, että pelaaja kusee omaan pesään, kun on tullut paha mieli. Ei anna parastaan joukkueelleen ja kylvää eripuraa joukkueen sisällä. Toinen vaihtoehto on sitten se, ettei moinen ole sulle ihan yes, muttet vaan nyt oikein tiennyt mistä kirjoitit.Ulkopuolisen silmin, Marjamäen paha mieli on asetettu joukkueen edun edelle.
Leskinen toi vain julki sen, että koppi ei ole Marjiksen käsissä enää. Toki KooKoo kiittää tästä lopputulemasta, koska tuskin Leskinen olisi halunnut edes lähteä, jos siellä olisi valmentajaa vaihdettu.
Anteeksi vieraisiin huutelu.
Vaikuttaa tällä hetkellä todella hyvältä päätökseltä luopua Lesestä ja jatkaa MarjaLatella. Mennyt toiminta ehdottamasti oikeaan suuntaan tämän päätöksen myötä.Leskinen ei halunnut Kärpissä enää pelata, joten sinällään se ja sama, mitä muut haluavat.
Minä olen tyytyväinen, että mies halusi lähteä. Mulle riitti katsoa moista lapsellista itkupilliä, joka asetti oman pahan mielensä joukkueen edun edelle.
Sulle on ilmeisesti ihan yes, että pelaaja kusee omaan pesään, kun on tullut paha mieli. Ei anna parastaan joukkueelleen ja kylvää eripuraa joukkueen sisällä. Toinen vaihtoehto on sitten se, ettei moinen ole sulle ihan yes, muttet vaan nyt oikein tiennyt mistä kirjoitit.
Juuri siten kuten kirjoitin. Ville Leskinen kiukkuili lapsellisesti kylväen käytöksellään eripuraa joukkueen sisällä. Ville Leskinen ei myöskään laittanut kaikkeaan likoon joukkueensa, eikä seuran logon puolesta. Siinä se, miksi minä kannattajana olen tyytyväinen, ettei Leskinen halua Kärpissä pelata.Kenellekään tämä ei ole _yes_, mutta se miten tämä liittyy Ville Leskiseen, on aika suuri mysteeri.
Olen huomannut, että toimisto on täällä monesti hyvin epämääräinen käsite. Toimisto touhuaa täällä kirjoituksissa sitä ja tätä, mutta mikä se toimisto on. Jos toimistoon liitetään keskustelupalstalla kirjoittavan nimimerkin mielipiteet, niin laaja on toimiston määritelmä. Ei ole siis ihme, että toimisto touhuaa sitä ja tätä palstan kirjoituksissa.Kuulostaa lähinnä toimiston harvinaisen paskalta yritykseltä kääntää asioita ympäri, jottei tarvitsisi vasta vaikeisiin kysymyksiin.
Kyllä ne ressukat löytyy osastolta Virkkunen, Aho ja Kukkonen, kun eivät saaneet potkittua Marjamäkeä helvettiin täältä jo viime kauden aikana.Juuri siten kuten kirjoitin. Ville Leskinen kiukkuili lapsellisesti kylväen käytöksellään eripuraa joukkueen sisällä. Ville Leskinen ei myöskään laittanut kaikkeaan likoon joukkueensa, eikä seuran logon puolesta. Siinä se, miksi minä kannattajana olen tyytyväinen, ettei Leskinen halua Kärpissä pelata.
Marjamäki epäonnistui viime kaudella monella saralla, erityisesti pelitavallisesti ja henkilöstöjohtamisessa. Kyllä valmentajan tulee tulla toimeen pelaajiensa kanssa. Se on sitten eri asia, miten pelaaja reagoi ympäristössä, joka ei ole hänelle optimaalinen. Leskisen tapa reagoida oli ressukkamainen.