Atte Ohtamaan johtama AK Bars Kazan taistelee parhaillaan toisessa Gagarin Cup -finaalissa.
Vituttaa tää jatkuva ex jokereiden meno naapuriin. Meidän poikia on kohta jullit täynnä. Olis santala mennyt edes kerhoon.
Kelpais sieltä pari äijää tännekki. Lankinen on aivan maaginen ja J. Tyrväinen on aivan käsittämätön duunin painaja, syö puutavaraa, syö kumia (naamastahan sen jo näkee, kirjaimellisesti) vääntää kääntää ja kaikenlisäksi pääsee vastustajan ja välillä jopa kansanedustajien ihon alle.Ei todellakaan harmita. Jokeri ottaa sieltä vikat rahat pois... :-)
Joku vuosi sitten Santala olisi mahtunut mun Jokereihin mutta nyt ei jalka riitä enää millään KHL tasolla.
Tässä khllssä on juuri se hyvä puoli ettei tartte tyrväisiä ja joonasraskeja katella. Antaa liigajyrien pelata itselleen sopivassa sarjassa ja unohtakaa nää tälläset kaverit nää nähtiin jo liigassa huonolla menestyksellä.Kelpais sieltä pari äijää tännekki. Lankinen on aivan maaginen ja J. Tyrväinen on aivan käsittämätön duunin painaja, syö puutavaraa, syö kumia (naamastahan sen jo näkee, kirjaimellisesti) vääntää kääntää ja kaikenlisäksi pääsee vastustajan ja välillä jopa kansanedustajien ihon alle.
Tässä khllssä on juuri se hyvä puoli ettei tartte tyrväisiä ja joonasraskeja katella. Antaa liigajyrien pelata itselleen sopivassa sarjassa ja unohtakaa nää tälläset kaverit nää nähtiin jo liigassa huonolla menestyksellä.
Juho Rautanen Tapparaan. Onko hänestä jäänyt mitään mieleen? Posia, negaa? Vahvuudet, heikkoudet?
Ex-Jokeri Hardt ratkaisi pelin marjukan leijonia vastaan :)
Niin, hauskahan se olisi nähdä jonkunlaista koontia siitä, miten uran jälkeen alkavat "epäterveellisemmät kuviot" kuten Jeesus tässä lanseerasi, vallata pelaajan mieltä pelaajauran jälkeen. Vai olisiko sittenkin kyse vaan siitä, että se polku joka olisi joka tapauksessa kuljettu, tuli päätökseensä?
Toisaalta, kuka minä olen arvostelemaan? Aivan! Ville Leino on saavuttanut paljon ja varmaan tekee elämässään mielekkäitä asioita, ja sehän on vain hyvä juttu. Oma lapsi voi olla ihminen tai se voi olla vaikka tuotemerkki lippiksessä!