Jotkut puhuvat, että olisi ollut lähdössä jo vuotta aikaisemmin, mutta Leena esitti "tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä"...Kertokaas kun itse en muista - miksi Janecky siirtyi Bluesiin kauden 98-99 jälkeen? Puhtaasti iän vuoksiko Jokerit ei tarjonnut lappua? Pisteitä kuitenkin tuli 45 kappaletta 39 otteluun.
Muistelisin, että Leena Harkimo itse sanoi jossain haastattelussa, että itki ja ruinasi, kunnes Janeckylle rustattiin vielä vuoden jatko.Jotkut puhuvat, että olisi ollut lähdössä jo vuotta aikaisemmin, mutta Leena esitti "tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä"...
Olen kuullut muustakin, kuin itkusta ja ruinaamisesta, mutta vain huhutasolla, joten en lähde sen enempää levittelemään..Muistelisin, että Leena Harkimo itse sanoi jossain haastattelussa, että itki ja ruinasi, kunnes Janeckylle rustattiin vielä vuoden jatko.
Samoja huhuja ollaan oltu kuulemassa. Ehkä sisältö aukeaa tästä jo ihan riittävästi, eikä asiaa tarvitsekaan sen enempää puida.Olen kuullut muustakin, kuin itkusta ja ruinaamisesta, mutta vain huhutasolla, joten en lähde sen enempää levittelemään..
Eipä niin. Mutta todellakin kaikki kunnia Leenalle! Hän on saanut aivan liian vähän kredittiä ansioistaan Jokerien taustalla!Samoja huhuja ollaan oltu kuulemassa. Ehkä sisältö aukeaa tästä jo ihan riittävästi, eikä asiaa tarvitsekaan sen enempää puida.
Luulis, että kisulit on liian iso ottamaan arpoja noin tärkeälle paikalle.
Ai jokeritaustaa? Hahhah, mahtavaa. Myyrämme Nordenskiöldinkadulla, kaksoisagentti. Deep deep cover.Ex-jokeri Tobias Salmelainen on HIFK:n uusi urheilujohtaja.
Aivan, olisi luullut, että jotain on opittu.No, kymmenen vuottako tämä Nybari sai siellä harjoitella kunnes koeajan lopulla huomattiin että ei sitä montaa mestaruutta tullutkaan ;=D
HIFK 1 kulta 1 hopea, Jokerit 1 hopea 1 pronssi. Aika selkeä marginaali.Miten Jokerit muuten menestyi sinä aikana kun Newbondage tötöili HIFK:n UTJ:na? Se nyt on selvää että paremmin kuin HIFK, mutta onko joku perehtynyt siihen, kuinka selkeällä marginaalilla?
En mä tätä hakenut vaan sitä toisenlaista marginaalia, jonka myötä niin moni täälläkin Nybaria dissasi. Että siis väkisinkin jonkinlainen selkeä etu menestyksessä seurojen välillä on oltava, kun oli niin varaa naureskella.HIFK 1 kulta 1 hopea, Jokerit 1 hopea 1 pronssi. Aika selkeä marginaali.
HIFK 1 kulta 1 hopea, Jokerit 1 hopea 1 pronssi. Aika selkeä marginaali.
Siellä on tietyt päivämäärät, joita ennen potkitut pelaajat saavat X-%osuuden loppukauden palkasta. Tietyn päivän jälkeen on maksettava 100% jne.Onko KHL:ssä joku yleinen, seurojen kannalta edullinen käytäntö koskien sopimusten purkamista vai sovitaanko ehdoista sopimuskohtaisesti? Tuntuu lähes päivittäin olevan uutisissa suomalaispelaajan saaneen lähtöpassit KHL-seurasta. Voisi kuvitella, jollei siis nämä uutisoidut suomalaispelaajat ole yksittäistapauksia, tällaisen pyöröovimeiningin olevan seuran kannalta tehotonta resurssien käyttöä.
Onko KHL:ssä joku yleinen, seurojen kannalta edullinen käytäntö koskien sopimusten purkamista vai sovitaanko ehdoista sopimuskohtaisesti? Tuntuu lähes päivittäin olevan uutisissa suomalaispelaajan saaneen lähtöpassit KHL-seurasta. Voisi kuvitella, jollei siis nämä uutisoidut suomalaispelaajat ole yksittäistapauksia, tällaisen pyöröovimeiningin olevan seuran kannalta tehotonta resurssien käyttöä.
Näin jälkiviisaana on helppo todeta, että kaudesta 2007-2008 olisi kannattanut vain vastata Santalan palkkatoiveeseen aina. Veikkaan että olisi tullut loppupeleissä halvemmaksi, kun olisi ollut satavarma ykkössentteri joka kaudeksi.Jaahas, Tommi Santala on näköjään tervehtynyt ja päässyt taas peleille umpisurkeassa Klotenissa. Ja 4 ensimmäiseen peliin vaatimattomat tehot 3+3=6. Joukkueen sisäisen pistepörssin jaetulla 3. sijalla 4 ottelulla kun muut ovat pelanneet 19. Huh.