Leland Irving muistelee Ilta-Sanomien haastattelussa muun muassa kauteaan Jokerimaalivahtina.
Tai sitten Oulussakin kevennetään vain budjettia, kun eivät pärjää.Niklas Hagman ulos Kärpistä – myös toinen hyökkääjä lähtee Oulusta - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Hakki ei kelpaa edes näätiin enää.
Hintalappu ja peli eivät tainneet kohdata.Hagman ja Välimaa eivät jatka Kärpissä | Uutiset | Kärpät
Hagmanille otteluita kertyi yhteensä 14 kappaletta, joissa syntyivät tehot 2+4.
Mä luulen, että tuossa vaikutti paljon myös faijansa kuolema mikä vei fokusta varmasti pois kaukaloista.
Melko kelju ilta Larsenilla... tuosta
Veti täysillä, vaikka näki, että Larsen oli täysin sokkona.
Molempiin sama vastaus: höpö höpö. Jos tuon katsoo normaalinopeudella, huomaa, ettei Hall todellakaan, missään tapauksessa "vedä täysillä". Hän tulee itse asiassa aika pienellä nopeudella, eikä ota potkuja ennen kontaktia. Vastustajan kunnioituksesta nimenomaan kertoo se, ettei Hall tehosta iskuaan mitenkään, vaan ehtii jopa hieman pienentää taklauksensa kovuutta muuttamalla asentoaan, kun huomaa Larsenin toikkaroivan täysin turvallisuutensa unohtaneena. Se, että Larsenilta lähti taju kankaalle ei ole osoitus mistään ylikovasta pommista, sillä jos jääkiekkoilija tulee tuollaisessa tilanteessa pää noin alhaalla ja ensimmäisenä, taju lähtee aina.Vastustajan kunnioitus ainakin tuossa loistaa poissaolollaan.
Sillä, loppuuko Larsenin ura tuohon ei ole mitään tekemistä sen kanssa oliko taklaus puhdas. Tämän nyt ainakin luulisi olevan aivan itsestään selvää.Kiva vakuutella itselleen "Puhdas taklaus", jos Larsenin ura loppuu tuohon tööttiin.
Ymmärsit tämän väärin, tai ainakin itse ymmärsin eri tavalla. Eipä itellä ainakaan olisi hyvä fiilis, jos lanaisin jonkun (vaikkakin sitten puhtaasti), ja tämä henkilö ei kykenisi sen jälkeen pelaamaan enää jääkiekkoa. Larsenin vika tottakai, pää pystyyn.Sillä, loppuuko Larsenin ura tuohon ei ole mitään tekemistä sen kanssa oliko taklaus puhdas. Tämän nyt ainakin luulisi olevan aivan itsestään selvää.
Niin joo. En mä Hallin puolesta puhunut. Veikkaan, että se on soittanut tai tulee soittamaan Larsenille ja puhuvat asiat halki, poikki ja pinoon. Hall ei vaikuta sellaiselta tyypiltä, joka haluaisi kanssapelaajilleen mitään muuta kuin hyvää. Ja uskon kyllä, että Larsen pystyy uraansa jatkamaan.Ymmärsit tämän väärin, tai ainakin itse ymmärsin eri tavalla. Eipä itellä ainakaan olisi hyvä fiilis, jos lanaisin jonkun (vaikkakin sitten puhtaasti), ja tämä henkilö ei kykenisi sen jälkeen pelaamaan enää jääkiekkoa.
En sitä kyllä väittänytkään. Yritin vain kuvitella sitä kaikkein pahinta skenaariota, joka aina on mahdollinen näissä blindside-taklauksissa. Ja olen nähnyt monta kertaa, että taklaaja on tuollaisessa tilanteessa lyönyt liinat kiinni, ja/tai kääntänyt kyljen taklattavaan. En väitä, ettei taklaus olisi puhdas, vaan että sen olisi voinut jättää tekemättä. Olen jo vanha ja pehmennyt kiekonseuraaja, joten sekin vaikuttaa mielipiteeseeni....Sillä, loppuuko Larsenin ura tuohon ei ole mitään tekemistä sen kanssa oliko taklaus puhdas. Tämän nyt ainakin luulisi olevan aivan itsestään selvää.
Sitähän tuo vastustajan kunnioitus on, jättää pelaamatta loppuun saakka, kun tajuaa vakavan vaaran.En väitä, ettei taklaus olisi puhdas, vaan että sen olisi voinut jättää tekemättä.
Sen toki sallin sinulle, en mä sillä.Olen jo vanha ja pehmennyt kiekonseuraaja, joten sekin vaikuttaa mielipiteeseeni.