Euroviisut 2024 ja UMK 2024

  • 307 339
  • 3 919

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Reilu kaksi tuntia tapahtuman alkuun ja edelleen kriisipalaverointia, epäselvyyksiä ja kukaan ei oikein tunnu tietävän mitä tapahtuu. Saattaa tulla (vääristä syistä) mielenkiintoisin Euroviisuilta koskaan.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Olen tylsä ja veikkaan, että vaikka kulisseissa kiehuu, niin itse TV-lähetyksessä ei nähdä mitään normaaleista viisuista poikkeavaa.

Kallistun itse luulemaan samaa, mutta jälkipyykkiä riittää. Lähetys saadaan nillutettua läpi, uhkailtu ja lahjottu sopivassa balanssissa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen tylsä ja veikkaan, että vaikka kulisseissa kiehuu, niin itse TV-lähetyksessä ei nähdä mitään normaaleista viisuista poikkeavaa.
On todennäköistä, että lähetyksessä ei näy mitään järisyttävää, mutta veikkaisin, että tunnelma ei ole sellainen mitä se olisi normaalisti. Jos yleisöäänet päästetään kuuluviin, niin sieltä tulee kuulumaan kaikenlaista, tai jos ei päästetä, niin tunnelma on lähetyksessä normaalista poikkeava.

Toki sekin on mahdollista, että yleisöääniä kuuluu, mutta ne feikataan, kuten tehtiin jo semifinaaleissa Israelin esityksen aikana.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Eilen laitoin kympin Israelin televote voitolle 18 kertoimella. Tulee todella mielenkiintoinen ilta kaikin tavoin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vissiin alankomaalaiset saavat silti äänestää finaalissa, vaikka Joost nyt diskattiin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ihan loogista ja reilua, siinä missä äänestää saavat myös semifinaaleissa pudonneet.
Nojoo, onhan tuo reilua, kun ovat sentään maksaneet EBU:lle osallistumismaksun.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tiktokissa spekuloivat että tässä on laskettu, että "vasemmistovastarinta" tämän asian suhteen on vähemmän vaarallista kuin se mahdollinen Israelin kannattajien vastarinta mikäli olisi evätty kisat. En sitten tiedä onko näin.
Kyllä itse mutuilisin tämän olevan selvästi toisinpäin. Eli esimerkiksi terrori-iskun riski on huomattavasti suurempi näin kun Israel osallistuu mitä se olisi siihen, että ei osallistuisi.
 

redpecka

Jäsen
Minkä takia tuomariston harjoituksissa Suomen piti antaa 12 simuloitua pistettä Israelille? Eikö se ole sama kelle antaa jos siinä yhteyksiä vähän testataan?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Minkä takia tuomariston harjoituksissa Suomen piti antaa 12 simuloitua pistettä Israelille? Eikö se ole sama kelle antaa jos siinä yhteyksiä vähän testataan?
Ne on vähän niin kuin feikki-tulokset, missä harjoitellaan itse varsinaista lähetystä. En tiedä, että annetaanko nuo feikkipisteet etukäteen + että oliko tuo loppupeleissä itse suomalainen pisteidenantaja, joka kertoi Suomen juryn feikkipisteet.
 

FatalAnoxia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ne on vähän niin kuin feikki-tulokset, missä harjoitellaan itse varsinaista lähetystä. En tiedä, että annetaanko nuo feikkipisteet etukäteen + että oliko tuo loppupeleissä itse suomalainen pisteidenantaja, joka kertoi Suomen juryn feikkipisteet.

Oli suomalainen


 

redpecka

Jäsen
Ne on vähän niin kuin feikki-tulokset, missä harjoitellaan itse varsinaista lähetystä. En tiedä, että annetaanko nuo feikkipisteet etukäteen + että oliko tuo loppupeleissä itse suomalainen pisteidenantaja, joka kertoi Suomen juryn feikkipisteet.
Eli oli vain sattuma, että Suomen piti antaa 12 juuri Israelille käsikirjoituksen mukaan?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tästäkin ketjun aiheen ulkopuolelle menneestä höpinästä on muistettu pelikiellolla.
Kyllä itse mutuilisin tämän olevan selvästi toisinpäin. Eli esimerkiksi terrori-iskun riski on huomattavasti suurempi näin kun Israel osallistuu mitä se olisi siihen, että ei osallistuisi.

Muistan melko hyvin kun vuosi sitten Suomessa päiviteltiin pesukarhukravatteja ja tenttailtiin Suomen juutalaisilta mielipiteitä erään puolueen henkilöistä...eli aiheuttaako siellä nyt tätä mahdollista terroriuhkaa ruotsidemokraatit vai onko Suomen PS laivalla Ruotsiin rantautunut?

Miksi Suomen lehdistö ei kysele nyt rabeilta miltä tuntuu kun todellista antisemitismia juutalaisiin kohdistuu?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistan melko hyvin kun vuosi sitten Suomessa päiviteltiin pesukarhukravatteja ja tenttailtiin Suomen juutalaisilta mielipiteitä erään puolueen henkilöistä...eli aiheuttaako siellä nyt tätä mahdollista terroriuhkaa ruotsidemokraatit vai onko Suomen PS laivalla Ruotsiin rantautunut?

Miksi Suomen lehdistö ei kysele nyt rabeilta miltä tuntuu kun todellista antisemitismia juutalaisiin kohdistuu?
Se on muuten ihan kohtsillään säpissä tämä ketju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös