Olen tylsä ja veikkaan, että vaikka kulisseissa kiehuu, niin itse TV-lähetyksessä ei nähdä mitään normaaleista viisuista poikkeavaa.
On todennäköistä, että lähetyksessä ei näy mitään järisyttävää, mutta veikkaisin, että tunnelma ei ole sellainen mitä se olisi normaalisti. Jos yleisöäänet päästetään kuuluviin, niin sieltä tulee kuulumaan kaikenlaista, tai jos ei päästetä, niin tunnelma on lähetyksessä normaalista poikkeava.Olen tylsä ja veikkaan, että vaikka kulisseissa kiehuu, niin itse TV-lähetyksessä ei nähdä mitään normaaleista viisuista poikkeavaa.
Ihan loogista ja reilua, siinä missä äänestää saavat myös semifinaaleissa pudonneet.Vissiin alankomaalaiset saavat silti äänestää finaalissa, vaikka Joost nyt diskattiin.
Ihan mielenkiinnosta, mistä löytyi noin suurella kertoimella? Ne putosi torstai-perjantai yönä alle 2 about jokaisella vedonlyöntisivulla.Eilen laitoin kympin Israelin televote voitolle 18 kertoimella. Tulee todella mielenkiintoinen ilta kaikin tavoin.
Nojoo, onhan tuo reilua, kun ovat sentään maksaneet EBU:lle osallistumismaksun.Ihan loogista ja reilua, siinä missä äänestää saavat myös semifinaaleissa pudonneet.
Ajankohtainen juuri tänään.
Toivottavasti Israel vie viisut!
Ajankohtainen juuri tänään.
Toivottavasti Israel vie viisut!
Kyllä itse mutuilisin tämän olevan selvästi toisinpäin. Eli esimerkiksi terrori-iskun riski on huomattavasti suurempi näin kun Israel osallistuu mitä se olisi siihen, että ei osallistuisi.Tiktokissa spekuloivat että tässä on laskettu, että "vasemmistovastarinta" tämän asian suhteen on vähemmän vaarallista kuin se mahdollinen Israelin kannattajien vastarinta mikäli olisi evätty kisat. En sitten tiedä onko näin.
Ne on vähän niin kuin feikki-tulokset, missä harjoitellaan itse varsinaista lähetystä. En tiedä, että annetaanko nuo feikkipisteet etukäteen + että oliko tuo loppupeleissä itse suomalainen pisteidenantaja, joka kertoi Suomen juryn feikkipisteet.Minkä takia tuomariston harjoituksissa Suomen piti antaa 12 simuloitua pistettä Israelille? Eikö se ole sama kelle antaa jos siinä yhteyksiä vähän testataan?
Kyllä itse mutuilisin tämän olevan selvästi toisinpäin. Eli esimerkiksi terrori-iskun riski on huomattavasti suurempi näin kun Israel osallistuu mitä se olisi siihen, että ei osallistuisi.
Ne on vähän niin kuin feikki-tulokset, missä harjoitellaan itse varsinaista lähetystä. En tiedä, että annetaanko nuo feikkipisteet etukäteen + että oliko tuo loppupeleissä itse suomalainen pisteidenantaja, joka kertoi Suomen juryn feikkipisteet.
Eli oli vain sattuma, että Suomen piti antaa 12 juuri Israelille käsikirjoituksen mukaan?Ne on vähän niin kuin feikki-tulokset, missä harjoitellaan itse varsinaista lähetystä. En tiedä, että annetaanko nuo feikkipisteet etukäteen + että oliko tuo loppupeleissä itse suomalainen pisteidenantaja, joka kertoi Suomen juryn feikkipisteet.
Jep. Älä kysy, miksi.Eli oli vain sattuma, että Suomen piti antaa 12 juuri Israelille käsikirjoituksen mukaan?
Kyllä itse mutuilisin tämän olevan selvästi toisinpäin. Eli esimerkiksi terrori-iskun riski on huomattavasti suurempi näin kun Israel osallistuu mitä se olisi siihen, että ei osallistuisi.
Se on muuten ihan kohtsillään säpissä tämä ketju.Muistan melko hyvin kun vuosi sitten Suomessa päiviteltiin pesukarhukravatteja ja tenttailtiin Suomen juutalaisilta mielipiteitä erään puolueen henkilöistä...eli aiheuttaako siellä nyt tätä mahdollista terroriuhkaa ruotsidemokraatit vai onko Suomen PS laivalla Ruotsiin rantautunut?
Miksi Suomen lehdistö ei kysele nyt rabeilta miltä tuntuu kun todellista antisemitismia juutalaisiin kohdistuu?