Laulaja niinkin sympaattinen että kytköksiä Venäjälle löytyy ja on myös miehitetyllä Krimillä aikanaan esiintynyt...Toivon Israelin voittoa. Ihan vaan sen takia, että kaikki vinkujat, jotka eivät pysty edes maan nimeä sanomaan, saavat nenilleen. Toki biisi on hyvä ja laulaja sympaattinen.
Palestiinalaiset itse asiassa jättivät tämän vuoden viisut väliin.Sympaattisia palestiinalaisia saa kuitenkin kannattaa.
12-vuotiaana.Laulaja niinkin sympaattinen että kytköksiä Venäjälle löytyy ja on myös miehitetyllä Krimillä aikanaan esiintynyt...
Tässähän on pitkin vuotta protestoitu Israelia vastaan. Täytyy olla oikea mielipide (pro-palestiina), jotta voit säilyttää suosiosi artistina.Jotenkin ironinen tää viesti, kun aikalailla tässä yritetään EBUn toimesta täysin hiljentää juurikin ne protestoinnit Israelia vastaan.
Sekin vielä. Olisi ollut varma voittaja, jos olisi tullut mukaan.Palestiinalaiset itse asiassa jättivät tämän vuoden viisut väliin.
Sellanen olkiukko sieltä :D12-vuotiaana.
Oletko sitä mieltä että 12 vuotias on oikeustoimikelpoinen?
Minusta seksi 12-vuotiaan kanssa pitäisi olla laitonta vaikka 12-vuotias suostuisi siihen.
Oletko eri mieltä? @Luolis
Koko kisojen arvokkuus... Taisi jäädä jo 60-luvulle.Juu.. käsillä on kyllä niin hirvittävä kaaos, että koko viisujen arvokkuus on muisto vain.
Koska biisi on parhaimmistoa ja tämä Israel-kritiikki (ja varsinkin pro-palestiina -meno) on lähtenyt täysin käsistä? Kukaan ei uskalla sanoa mitään positiivista Israelista, koska heti hiljennetään.
Sympaattisia palestiinalaisia saa kuitenkin kannattaa.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ei tuota Golania voi 12-vuotiaana tehdystä esiintymisestä syyttää.12-vuotiaana.
Oletko sitä mieltä että 12 vuotias on oikeustoimikelpoinen?
Minusta seksi 12-vuotiaan kanssa pitäisi olla laitonta vaikka 12-vuotias suostuisi siihen.
Oletko eri mieltä? @Luolis
Jos nyt halutaan keskittyä mitä Eden Golan teki lapsena.
Miten EBU on mielestäsi onnistunut tässä? Onko lopputulos parempi nyt kuin sulkemalla Israel viisuista, johon oli siis aivan täydet perusteet?EBU toki toimii kuten pitääkin. Ei pro-Israel, vaan yrittää hiljentää nämä poliittiset kritiikit.
Onkohan tätä mitenkään vahvistettu, olen hieman skeptinen.Golan on myös ilmeisesti lisätty Ukrainan listalle Venäjän vaikutusvaltaisista tukijoista, joten en ehkä nyt ihan puhtaana pulmusena tätä kaveria pidä.
Miten EBU on mielestäsi onnistunut tässä? Onko lopputulos parempi nyt kuin sulkemalla Israel viisuista, johon oli siis aivan täydet perusteet?
Onko tiedossa että Käärijä jäi pois Israelin osallistumisen takia tai vain ja ainoastaan Israelin osallistumisen takia?Näihin kisoihin on ollut kuukausi-tolkulla aikaa niin miksi vasta nyt viime tingassa aletaan ottamaan kantaa? Ihan niin kuin tuo Israelin mukana oleminen tulisi jotenkin ihmisille yllätyksenä.
Kävin tuossa itse tarkistamassa niin kyllä Golan tuolta "peacemaker"-listalta löytyypi.Onkohan tätä mitenkään vahvistettu, olen hieman skeptinen.
Näiden jälkeen hit the sack!Itselläni kisaeväänä tänään pussi doritoksia ja yksi iso kukko. (Cock)
Nyt farkkushortsit jalkaan ja telkkarin eteen pomppimaan.Kyllä mua nyt harmittaa jos kisojen arvokkuus on nyt kadonnut. Mä olin varustautunut arvokkaasti katsomaan, kuinka mm. Suomen edustaja kierähtää ulos helvetin isosta farkkumunasta, ja tanssii pitkin lavaa dikkisilteen olevaa larpaten, kunnes hänelle laskeutuu katosta tulta syöksevät farkkushortsit. Mutta miten tässä nyt voi enää arvokkaasti tätäkään esitystä katsoa?
Syytän.. ai niin mutta minä en sano noita maita jotka tossa punasella lukee, jotten saa penaltia, joten sanon: kiitos Zimbabwe!
Israel on nyt kuitenkin mukana. Nyt on täysi syy minimoida musiikin ulkopuoliset poliittiset tekijät. Ihan ok se on toiminut, vaikkei EBU voi tietenkään vaikuttaa yksilöiden valintoihin.Miten EBU on mielestäsi onnistunut tässä? Onko lopputulos parempi nyt kuin sulkemalla Israel viisuista, johon oli siis aivan täydet perusteet?
Norjan Alessandra teki saman liikkeen Käärijän kanssa (ennen Käärijää). Irlannin edustaja ilmeisesti edelleen pohtii finaalin boikotoimista, jos ei saa EBU:lta toivomaansa vastausta asioihin.Voisko joku tiivistää kolmeen (viiva viiteen) pointtiin dramaattisimmat päätapahtumat?
Käärijä jäi pois produktioista. Irlannin esittäjää kohtaan ollut jotain nihkeitä kommentteja?
- Alankomaat hylätään, sillä Joost oli uhannut tv-tuotantoon kuuluvaa naista.Voisko joku tiivistää kolmeen (viiva viiteen) pointtiin dramaattisimmat päätapahtumat?
Käärijä jäi pois produktioista. Irlannin esittäjää kohtaan ollut jotain nihkeitä kommentteja?
Oho. Ei kyllä täysin ideaalista sitten.Kävin tuossa itse tarkistamassa niin kyllä Golan tuolta "peacemaker"-listalta löytyypi.