Euroviisut 2024 ja UMK 2024

  • 307 339
  • 3 919

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jos, sanotaan nyt JOS, jotain oikeita ryhmäboikotteja alkaisi toteutumaan illan finaaliin eri maiden esiintyjen osalta, kyseessä olisi varmasti koko Euroviisuhistorian suurin farssi ja pannukakku, ja nämä jo vuosi sitten hehkutetut "Abba-viisut" saisivat lähes ikuisen häpeätahran päällensä.

Toivottavasti tällaisia ei tarvitse miettiä tosissaan.
 

Hewu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Liiga
Irlannin Bambie Thug viestittää tälläistä Instagramin tarinat -osiossaan:
 

Liitteet

  • Näyttökuva 2024-05-11 160909.png
    Näyttökuva 2024-05-11 160909.png
    320,7 KB · kertaa luettu: 184

BaronFIN

Jäsen
Viestistä on annettu rikepiste.
Minulle ei valitettavasti ole vieläkään auennut miksi Israel ei saisi osallistua kisoihin?

Toki äänekäs vähemmistö sitä vaatii aivan samalla tavoin kuin 70/80-luvuilla punainen rauhanaate marssi rauhan puolesta USA:n hegemoniaa vastaan välittämättä tuon taivaallista Neuvostoliiton Unkarin, Tšekin tai Puolan rusentamisesta.

Terroristien kanssa ei neuvotella ja Lähi-idän tilanne on kaikkea muuta kuin mustavalkoinen. Israel ei ole tarinan yksiselitteinen pahis.

Yhtä kaikki: taistolaisuus elää ja voi hyvin. Se on nykyään naamioitu toisenlaisiin vaatteisiin kuin ennen ja ovat ehdottomasti oikeassa omasta mielestään. Nyt kohteena on Euroviisut.
 

Tuamas

Jäsen
Onhan tuossa erittäin todennäköisesti tulossa sen verran kontroversaalit kinkerit, että kaikki, jotka eivät halua omalla vuorollaan ottaa kantaa kumpaakaan suuntaan, ottavat ja hyppäävät palavasta roskispalolaivasta.

Mitään voitettavaa ei ole, varsinkin jos ei halua valita puolta.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä Suomen edustaja saisi mennä lavalle ja näyttää persettä...
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt Suomi pää kylmänä, keskittyminen omaan peliin ja hyvistä kyttäysasemista voittoon, kun muilla on huomio epäolennaisuuksissa. Vähän niin kuin se aussiluistelija, joka voitti olympiakultaa, kun edellä olevat nahistelivat itsensä kumoon.

Protestoinnista sen verran, että omalla ajalla ja omissa tiloissa/tapahtumissa muita haittaamatta hieno homma, mutta tällaisten tapahtumien ja muiden ihmisten elämän häiritseminen ”koska musta tuntuu tältä” -syistä on itsekästä skeidaa. Jos ei halua tukea jotain tapahtumaa katsojana tai osallistua siihen esiintyjänä, pisteiden antajana tms., niin sitten vain kieltäytymään osallistumisesta. ”Minä, minä, minä” -pelleily kuuluu hiekkalaatikoille.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt Suomi pää kylmänä, keskittyminen omaan peliin ja hyvistä kyttäysasemista voittoon, kun muilla on huomio epäolennaisuuksissa. Vähän niin kuin se aussiluistelija, joka voitti olympiakultaa, kun edellä olevat nahistelivat itsensä kumoon.
Keskisalo nousee...

Kymmenen sakkiin uskon Suomella olevan tänään mahdollisuudet.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Toki äänekäs vähemmistö sitä vaatii aivan samalla tavoin kuin 70/80-luvuilla punainen rauhanaate marssi rauhan puolesta USA:n hegemoniaa vastaan välittämättä tuon taivaallista Neuvostoliiton Unkarin, Tšekin tai Puolan rusentamisesta.

Terroristien kanssa ei neuvotella ja Lähi-idän tilanne on kaikkea muuta kuin mustavalkoinen. Israel ei ole tarinan yksiselitteinen pahis.

Yhtä kaikki: taistolaisuus elää ja voi hyvin. Se on nykyään naamioitu toisenlaisiin vaatteisiin kuin ennen ja ovat ehdottomasti oikeassa omasta mielestään.

Pari lausetta poistaa niin just sopiva viesti euroviisu-ketjuun.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Minulle ei valitettavasti ole vieläkään auennut miksi Israel ei saisi osallistua kisoihin?

Toki äänekäs vähemmistö sitä vaatii aivan samalla tavoin kuin 70/80-luvuilla punainen rauhanaate marssi rauhan puolesta USA:n hegemoniaa vastaan välittämättä tuon taivaallista Neuvostoliiton Unkarin, Tšekin tai Puolan rusentamisesta.

Terroristien kanssa ei neuvotella ja Lähi-idän tilanne on kaikkea muuta kuin mustavalkoinen. Israel ei ole tarinan yksiselitteinen pahis.

Yhtä kaikki: taistolaisuus elää ja voi hyvin. Se on nykyään naamioitu toisenlaisiin vaatteisiin kuin ennen ja ovat ehdottomasti oikeassa omasta mielestään. Nyt kohteena on Euroviisut.
Samalla syyllä miksi Iivanat eivät ole paikan päällä
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Taitaa olla anti-israelistien protestiliike euroviisuväen sisäpiirissä tästä nyt paisua, kun saattaa olla käymässä niin, että pro-Israel liikehdintä vauhdittaa Israelin kärkitaistoon finaalissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös