FatalAnoxia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Mutta et silti viitsi antaa näitä objektiivisia näkemyksiä? Itsekin olen opiskellut ja soittanut musiikkia 20 vuotta.Kyllä, ymmärrän ja kykenen analysoimaan musiikkia paremmin kuin moni muu.
Mutta et silti viitsi antaa näitä objektiivisia näkemyksiä? Itsekin olen opiskellut ja soittanut musiikkia 20 vuotta.Kyllä, ymmärrän ja kykenen analysoimaan musiikkia paremmin kuin moni muu.
Mua oikeesti vähän jopa kuumottaa illan lähetys.. En oo ennen tällä tavalla jännittänyt viisuja.
Vähän jännittää jo etukäteen juontajien puolesta. Ei tule helppo ilta, jos yleisö tai esiintyjät käyttäytyvät jollain tavalla poikkeuksellisesti.Lievästi sanottuna.
Harmittaa juontajien puolesta - sekä monien muidenkin työntekijöiden, joilla ei ole osaa eikä arpaa tähän farssiin, mutta joutuvat siitä kärsimään.Vähän jännittää jo etukäteen juontajien puolesta. Ei tule helppo ilta, jos yleisö tai esiintyjät käyttäytyvät jollain tavalla poikkeuksellisesti.
En ole koskaan tavannut toista ihmistä, jolla olisi noin paljon mielipiteitä asiasta, josta ei ole pätkääkään kiinnostunut.
Ilmeisesti Kreikan, Irlannin ja Sveitsin kanssa kun eivät osallistuneet paraatiin.Ebulla kriisikokous menossa. Vaikea ilta tulossa vaikka mitenkä sitä ripulia yritetään putsata lahkeista
Keskisalo nousee...Nyt Suomi pää kylmänä, keskittyminen omaan peliin ja hyvistä kyttäysasemista voittoon, kun muilla on huomio epäolennaisuuksissa. Vähän niin kuin se aussiluistelija, joka voitti olympiakultaa, kun edellä olevat nahistelivat itsensä kumoon.
No itseasiassa niinhän se tekeekin.Mun mielestä Suomen edustaja saisi mennä lavalle ja näyttää persettä...
Toki äänekäs vähemmistö sitä vaatii aivan samalla tavoin kuin 70/80-luvuilla punainen rauhanaate marssi rauhan puolesta USA:n hegemoniaa vastaan välittämättä tuon taivaallista Neuvostoliiton Unkarin, Tšekin tai Puolan rusentamisesta.
Terroristien kanssa ei neuvotella ja Lähi-idän tilanne on kaikkea muuta kuin mustavalkoinen. Israel ei ole tarinan yksiselitteinen pahis.
Yhtä kaikki: taistolaisuus elää ja voi hyvin. Se on nykyään naamioitu toisenlaisiin vaatteisiin kuin ennen ja ovat ehdottomasti oikeassa omasta mielestään.
Suomi on ollut tähän valmis jo monta kuukautta.Mun mielestä Suomen edustaja saisi mennä lavalle ja näyttää persettä...
Siinä olisikin protestia kerrakseen, kun farkkujen jalkaan vetämisen sijaan ottaisi ne vähätkin peitteet pois siinä huippukohdassa, ja sitten vispaisi samalla tapaa kuin niiden farkkujenkin kanssa...Mun mielestä Suomen edustaja saisi mennä lavalle ja näyttää persettä...
Samalla syyllä miksi Iivanat eivät ole paikan päälläMinulle ei valitettavasti ole vieläkään auennut miksi Israel ei saisi osallistua kisoihin?
Toki äänekäs vähemmistö sitä vaatii aivan samalla tavoin kuin 70/80-luvuilla punainen rauhanaate marssi rauhan puolesta USA:n hegemoniaa vastaan välittämättä tuon taivaallista Neuvostoliiton Unkarin, Tšekin tai Puolan rusentamisesta.
Terroristien kanssa ei neuvotella ja Lähi-idän tilanne on kaikkea muuta kuin mustavalkoinen. Israel ei ole tarinan yksiselitteinen pahis.
Yhtä kaikki: taistolaisuus elää ja voi hyvin. Se on nykyään naamioitu toisenlaisiin vaatteisiin kuin ennen ja ovat ehdottomasti oikeassa omasta mielestään. Nyt kohteena on Euroviisut.