En toivo Israelin voittoa ja sanotaan nyt sekin, että mielestäni Israelin ei kuuluisi tuolla olla, mutta olisihan se nyt mielenkiintoista jos Israel voittaisi. Saattaisin itsekin siinä vaiheessa purkaa yhden miehen boikottini ruotsimafiaa kohtaan ja vilkaista viisuja.
Mulle olisi Kroatian voitolla hieman rahaa tulossa, mutta toivon silti jonkun muun maan voittoa. Ihan vaan pikkumaisuuttani - ei ole maailmassa oikeutta, jos Kärtsärin täydellinen biisi jäi toiseksi ja sitten seuraavana vuonna merkittävästi huonompi vähän samanhenkinen ja kenties inspiraatioa Käärijältä hakenut (kiersin tällä jankkaamisen siitä onko kopio vai ei, mulla on oma mielipiteeni) esitys voittaisi koko roskan. Kai tämä on nyt sitten minun versioni siitä suomalaisuuden piirteestä, että maksetaan satanen siitä ettei naapuri saa viittäkymppiä.
Israelin voittoa tuskin tarvitsee kuitenkaan kenenkään pelätä. Yleisöäänestyksissä voi tulla aika potti, mutta juryt koostuvat kuitenkin kulttuuriväestä ympäri Eurooppaa, ja he ovat varmaan aika pitkälti pro-Palestiina-porukkaa.