Euroviisut 2024 ja UMK 2024

  • 223 749
  • 3 003

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Mitä tarkoittaa tämä lainaus oheisesta jutusta,? Lihavoitu kohta.

"Vääräleuat saattavat toki tässä kohtaa vinoilla, että kannattaako finaaliin mennä, jos lopputulos on viimeisten joukossa. Totuus on kuitenkin se, että finaaliin päästäkseen moni muu maa on jäänyt semifinaaliin."
Sieltähän karsiutuu yhteensä 11 maata semifinaalivaiheessa (Ensimmäisestä semifinaalista 5 ja toisesta semifinaalista 6), mikäli tuota nyt hait tuolla lihavoinnilta.
 

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Pakko sanoa että tällä Johannes Brotheruksella on YLIVOIMAINEN lauluääni ja on kaikenpäälle hyvä näyttelijä. Talenttitapaus siis.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Tjaah...kuuntelin biisit ekaa kertaa läpi. Ainut oikea biisi tuolla on Paskana ja sekään ei mikään merkkiteos ole ja tuskin Euroviisuissa menestyisi. Muuten biisit ovat jotain ihme säksätystä ja efektilaulua. Olen wanha setä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onko Pilvi Hämäläinen ikinä juontanut mitään?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kusipullii-Sini näyttää ihan Kardashienien äidiltä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jotenkin Pilvi Hämäläinen ei sovi tuonne.
 

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Miksihän tuo Pilvi Hämäläinen on rahdattu tonne väkisin vetämään jtn "komediaa" ei sovi omasta mielestä tällaiseen konseptiin muka hassuttelut. Olen vanha setä..
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Juontajakolmikossa on kyllä kestämistä. Pumpaseen ja jopa Benjaminiin on ehkä kohdallani jo siedätyshoito tehonnut, mutta Pilvi Hämäläinen on valitettavasti liikaa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Se siitä sitten" oli mun mielestäni ihan hauska heitto.

Muutenhan olen vankka Pilvi-heitteri. Ei ole sen yhden sketsihahmon jälkeen tehnyt mitään hauskaa, ja siinäkin se hauskuus loppui aika äkkiä. No nyt tuli sitten se toinen hauska juttu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No kohta kuullaan Sinin veto, en odota suuria. Toi biisi ei vaan toimi mulla, kusipulii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös