Siwankassa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue
No kyllä mä harjakaisen tonne ottaisin Pilvin tilalleEihän tuolta lavalta puutu enää kun Munamies ja Timo Harjakainen.
No kyllä mä harjakaisen tonne ottaisin Pilvin tilalleEihän tuolta lavalta puutu enää kun Munamies ja Timo Harjakainen.
Jotenkin tuntuu siltä että Pilvi yrittää vetää jotain "sketsi"hahmoa kun juontaa. Ei kyl mun mielestä toimi ollenkaan.
Eikös se ottanut yhen väärän lähdön ylivoimaisen kertsiin kuitenkin, Johanneksella tuli kiire korjata.Benkku vetää kyllä mikki kiinni nyt mutta mitäs me pienistä.
Joo, tuossa Ylivoimaisessa lauloi mielestäni itse, mutta oma biisi kuulosti kyllä ihan samalta kuin studioversio.Eikös se ottanut yhen väärän lähdön ylivoimaisen kertsiin kuitenkin, Johanneksella tuli kiire korjata.
(Sori, vähän myöhässä kun pääsin kotiin mutta musat toki kuuluu kuunnella, puheista sitten yli niin pääsee liveen)
Tuntui olevan ongelmia loppuun asti, en ainakaan usko että tuo vasemman hihan repiminen kuului koreografiaan. Sinänsä hyvin piti formin vaikka selvästi hankaluutta noissa lookinvaihdoissa.Ei ihan mennyt täydellisesti Sinin esityksen alku, erityisesti tuon puvun kanssa oli ongelmia.