Miksi noita pitäisi hävetä? Itse ainakin hymyilin koko esityksen ajan, kun muiden esitysten aikana tunsin lähinnä myötähäpeää.
Ja ylipäänsä tämä saatanan "mitä ne meistä ajattelee" on aivan järjettömän raskasta.
Ja sitä paitsi, Käärijällä oli samanlaista pilkettä silmäkulmassa mitä Windows miehellä. Biisi oli toki parempi, mutta hyvin tässäkin käy. Ja Lordi, saatanaa palvottiin maskit päässä, mutta voitettiin koko paska. Sitten kun on yritetty leikkiä Ruotsia, ja tehty voimabiisejä Saara Aallolle, niin on flopattu.
No se on just näin. Jos tarjolla on vain pökäleitä niin valitsen kymmenen kertaa kymmenestä sellaisen joka osaa nauraa itselleen vs joka yrittää ottaa itseään liian tosissaan.Miksi noita pitäisi hävetä? Itse ainakin hymyilin koko esityksen ajan, kun muiden esitysten aikana tunsin lähinnä myötähäpeää.
lähinnä alleviivaa itselleni sitä, että tää tulos oli hyvä! Jotain on tehty oikein, kun jengi on huolissaan siitä, millaista Suomi-kuvaa tässä nyt Euroviisuihin viedään, hih. NE NAURAA MEILLE.”Kyllä saa hävetä!” -- Apua! Mitä ne meistä ajattelee?!
Ja sitä paitsi, Käärijällä oli samanlaista pilkettä silmäkulmassa mitä Windows miehellä. Biisi oli toki parempi, mutta hyvin tässäkin käy. Ja Lordi, saatanaa palvottiin maskit päässä, mutta voitettiin koko paska. Sitten kun on yritetty leikkiä Ruotsia, ja tehty voimabiisejä Saara Aallolle, niin on flopattu.
Ikkuna95mies?– Uusi nimi on jo tiedossa, Keisteri paljastaa."
Nätit tytöt eivät nyt pärjänneet äänestyksessä. Hyvä show ei ole suomiäijää kekkuloimassa kalsareissaan, mutta nätti tyttö on vai? Kannattaa jaksaa katsoa toukokuussa Euroviisut, kyllä silloin varmaan nähdään kauniita naisia muiden maiden edustajissa.Suomiäijä kekkuloi lavalla lyhyissä kusenvärisissä kalsareissa karvaset jalat paljaina = hyvä show ?
Ei, en hiffaa ollenkaan juttua, olisin katsellut mieluummin nättiä tyttöä. Musiikillisestihan Euroviisut on pelkkä paskaa joka tapauksessa.
Terv. tosikko.
Artist formerly known as Käyttöjärjestelmä.– Uusi nimi on jo tiedossa, Keisteri paljastaa."
Eli tämä vitsi vanheni jo nyt?Windows95man joutuu vaihtamaan nimensä ja gearinsa ennen Euroviisuja. Mitähän sieltä on tulossa?
Onko Windows95manin artistinimi laiton? Näin kommentoi Yle
UMK-finalisti Windows95manin esiintymisasussa ja nimessä on vahva yhteys Microsoftin ikoniseen käyttöjärjestelmään.www.iltalehti.fi
"Jos Windows95manista tulee Suomen seuraava euroviisuedustaja, Keisteri joutuu poistamaan nimestä ja asusta Microsoft-viittaukset. Tämä johtuu EBU:n säännöistä, jossa kielletään mainostaminen.
– Uusi nimi on jo tiedossa, Keisteri paljastaa."
the "man" man.Luultavasti kovin kauas alkuperäisestä "brändistä" ei lähdetä, joten eiköhän nimi ole jotain luokkaa Win95Man tai W95Man. Kova olisi tosin jos viittaukset pudotettaisiin pois ja viisuihin menisi nimellä "Man".
Hyviä pointteja. Saran biisi kaikessa hienoudessaan on kuitenkin aika raskasta soutua ja viisut on mun mielestä enemmän iloisen sanoman aikaa.. Sara voi tulla mun puolesta yrittään vielä uudestaankin nyt entistä kokeneempana ja ehkä vieläkin paremmalla biisillä.Parkujat voisi miettiä, olisiko Siipolalla menty show-mielessä pitkälle. Biisi erittäin hyvä, samoin esitys, mutta monelle silti turhan vakava huomioiden muutenkin aika vakavan ympäristön. Tarvitaan jotain keveyttä elämään, siksi Windows95man. Ja Paskana saavutti jo paljon, monelle varmasti on jo jonkinlainen voimabiisi.
Cyan Kicks oli lievä pettymys. Kuten myös 2 vuotta sitten niin eilenkin TV kuvissa kaikki oli vaan mustavalkoista ja epäselvää. En tiedä oliko heidän ideansa tuo lavashow mutta nyt huikeasta UMK-lavasta käytettiin vain noin puolet. Susanna olisi mun mielestä pitänyt käyttää Catwalkia myös että esitykseen olisi saatu dynaamisuutta. Nyt jäi tasapaksuksi