Euroviisut 2023 ja UMK 2023

  • 369 655
  • 3 678

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eikös tuo ollut paremminkin naurettavan kuuluisa... Oi, niitä aikoja!
Synnyin valitettavasti 6 vuotta myöhemmin Kojon Euroviisuedustusta, joten en muista niitä aikoja:(.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kyllähän voitto oli selviö jo ennalta, mutta että näin ylivoimaisesti! Käärijä, oot mun idoli =P
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos Suomen viisuedustajista puhutaan, niin Käärijä voittaa kaikki muut paitsi Lordin ja Blind Channelin.
Ääh, en mä tiedä. Ei tuo nyt toisella kuulemalla niin huono ollut. Paljon enemmän olisi hävettänyt se Portion boys tahi Benjamin. Todella noloja.

Mutta on Suomella minusta noiden mainitsemiesi lisäksi muitakin hyviä ollut.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Synnyin valitettavasti 6 vuotta myöhemmin Kojon Euroviisuedustusta, joten en muista niitä aikoja:(.
Noh... juurikin tuon esityksen takia ei olisikaan kannattanut syntyä aiemmin... Toisaalta, Woodstock oli jo -69...

PS. Hyvää yötä - potta menee kuulemma kaappiin just'...
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siinä viitattiin siis Käärijän aiempaan ”uraan” suositun podcastin välispiikkien tekijänä.
No hemmetti, enpä tiennyt tämmöistä vaikka satunnaisesti noita jaksoja on tullutkin kuuneltua.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ääh, en mä tiedä. Ei tuo nyt toisella kuulemalla niin huono ollut. Paljon enemmän olisi hävettänyt se Portion boys tahi Benjamin. Todella noloja.

Mutta on Suomella minusta noiden mainitsemiesi lisäksi muitakin hyviä ollut.
On ollut muitakin hyviä, mutta mielestäni ei kuitenkaan yhtä hyviä kuin Käärijä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllähän voitto oli selviö jo ennalta, mutta että näin ylivoimaisesti! Käärijä, oot mun idoli =P

Meni muuten melko samalla tavalla kuin Blind Channelin vuosi. Vähän tuntematon tyyppi otti dominoivan aseman, tunnetumpi "junttiporukka" sijoittui toiseksi ja yllättäjädaami kolmas.

1. Blind Channel
2. Teflon Brothers
3. Ilta

1. Käärijä
2. Portion Boys
3. Keira
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös