Nyt meni valitettavasti vähän ohi. :DTakas Urheilucastiin?
Nyt meni valitettavasti vähän ohi. :DTakas Urheilucastiin?
Bändin ja kappaleen nimeen peilaten on kyllä aika kevyttä tavaraa. Mutta ihan kohtalaisen kuuloista kyllä.Tää Smash Into Pieces on oikeesti hyvää musaa. Uppoaa mun makuun täysin.
Bändin ja kappaleen nimeen peilaten on kyllä aika kevyttä tavaraa. Mutta ihan kohtalaisen kuuloista kyllä.
Synnyin valitettavasti 6 vuotta myöhemmin Kojon Euroviisuedustusta, joten en muista niitä aikoja:(.Eikös tuo ollut paremminkin naurettavan kuuluisa... Oi, niitä aikoja!
Hän on Dua Lipa.
"Wuhuu!! Yli 300 pist... eiku mitääää!!??" :DPieni ilkikurinen hymy myös 33 yleisöpisteen vastaanotolle.
Köyhän miehen (Örebron) Metallica... jotenkin...Tää Smash Into Pieces on oikeesti hyvää musaa. Uppoaa mun makuun täysin.
Nämä osuu aika hyvin kyllä, joo.Mites Kuunkuiskaajat ja Työlki ellää?
Jari Sillanpää, Takes 2 to tango?
Jos Suomen viisuedustajista puhutaan, niin Käärijä voittaa kaikki muut paitsi Lordin ja Blind Channelin.
Kyl mäkin oon tykännyt, ja nähnyt livenäkin (jonkun lämppärinä oli taannoin, en muista kenen). Mut toi viisubiisi ei kyllä kovin hyvä ollut.Tää Smash Into Pieces on oikeesti hyvää musaa. Uppoaa mun makuun täysin.
Ääh, en mä tiedä. Ei tuo nyt toisella kuulemalla niin huono ollut. Paljon enemmän olisi hävettänyt se Portion boys tahi Benjamin. Todella noloja.Jos Suomen viisuedustajista puhutaan, niin Käärijä voittaa kaikki muut paitsi Lordin ja Blind Channelin.
Kuunkuiskaajat olisivat menneet yleisöäänin finaaliin, mutta raadit pudottivat jatkosta.Mites Kuunkuiskaajat ja Työlki ellää?
Mykistävä tieto :DKuunkuiskaajat olisivat menneet yleisöäänin finaaliin, mutta raadit pudottivat jatkosta.
Noh... juurikin tuon esityksen takia ei olisikaan kannattanut syntyä aiemmin... Toisaalta, Woodstock oli jo -69...Synnyin valitettavasti 6 vuotta myöhemmin Kojon Euroviisuedustusta, joten en muista niitä aikoja:(.
Ootko syntyny JYPin mestaruuksien jälkeen?En vittu ikinä ole ollut näin onnellinen!!
Nyt meni valitettavasti vähän ohi. :D
Hanna Pakarista ei sentään voita.Mites Kuunkuiskaajat ja Työlki ellää?
No hemmetti, enpä tiennyt tämmöistä vaikka satunnaisesti noita jaksoja on tullutkin kuuneltua.Siinä viitattiin siis Käärijän aiempaan ”uraan” suositun podcastin välispiikkien tekijänä.
On ollut muitakin hyviä, mutta mielestäni ei kuitenkaan yhtä hyviä kuin Käärijä.Ääh, en mä tiedä. Ei tuo nyt toisella kuulemalla niin huono ollut. Paljon enemmän olisi hävettänyt se Portion boys tahi Benjamin. Todella noloja.
Mutta on Suomella minusta noiden mainitsemiesi lisäksi muitakin hyviä ollut.
Kyllähän voitto oli selviö jo ennalta, mutta että näin ylivoimaisesti! Käärijä, oot mun idoli =P