Yhtä paljon kuin mä olen Elvis PresleyTää Keirahan on Amy Winehouse. 12 points.
Yhtä paljon kuin mä olen Elvis PresleyTää Keirahan on Amy Winehouse. 12 points.
Joo, pakko ottaa sanat takaisin kun huutelin täällä kuinka on heikkotasoinen UMK tänä vuonna.Sanonpahan vain että on ylivoimaisesti kovatasoisin UMK tähän mennessä.
Arvostan!Joo, pakko ottaa sanat takaisin kun huutelin täällä kuinka on heikkotasoinen UMK tänä vuonna.
Ei taida euroviisu ja UMK-hommat olla sua varten, jos mielipide on tuo. Tämä lienee tasoltaan paras UMK koskaan ja ympäri Eurooppaa UMK:ta on pidetty tämän vuoden parhaana maakohtaisena karsintakilpailuna.Hirveää paskaa aivan jokainen biisi tähän mennessä. En ole yhtäkään kuullut aiemmin, enkä ilmeisesti ole mitään menettänyt. Harvinaisen surkeaa roskaa.
Mielipiteesi on väärä.Hirveää paskaa aivan jokainen biisi tähän mennessä. En ole yhtäkään kuullut aiemmin, enkä ilmeisesti ole mitään menettänyt. Harvinaisen surkeaa roskaa.
Minusta tuo Käärijän "live-esitys" oli kyllä heikohko. Odotin ehkä liikaa.
Siltikin kisoihin ehdottomasti, koska onhan se biisinä ylivoimasesti paras.
Ei taida euroviisu ja UMK-hommat olla sua varten, jos mielipide on tuo. Tämä lienee tasoltaan paras UMK koskaan ja ympäri Eurooppaa UMK:ta on pidetty tämän vuoden parhaana maakohtaisena karsintakilpailuna.
Tuossa on mukana suomen musiikkilistojen kärjessä tällä hetkellä keikkuvia biisejä, eli aika monille uppoaa. Nykyaikaista musiikkia. Eikä tämä koske vain Suomea, vaan maailmallakin näitä biisejä on arvostettu korkealle.Voipi hyvinkin olla niin, mutta joka tapauksessa jokainen tähän saakka kuultu biisi on ollut ihan kamalaa kurapaskaa.
Sääntöjen mukaan pitää laulaa livenä.Livenäkö muka lauloi?