Mua jäi Toivosen räkäsy nin paljon vituttaan niin pieni palastelu:
Juttu siis tämä:
Oskarilla on asiaa
Autralia mainittu, olis selvittänyt historiaa miksi aussit mukana on eikä todella ettei kuulu joukkoon. Näkee kuinka huonosti toimittaja on tekstinsä paiskonut eetteriin.Neuvona että tarkasta faktat kerran ja sitten toisen kerran, perus HYVÄN journalistin työtä.
Seuraavana "ironiattomalla kansallisuusmielisyydellä" ja vain voitto kelpaa. Lue omat lehtesi ja vähän naapurinkin niin selkiää kuka voitosta oon paasannut?
"Liverpoolin euroviisuissa Suomea edustaa, mikä se nyt onkaan, tämä Kääryle, nänninvapautusaktivisti Vantaalta" Tämä on varmaan huumoria ...tai no kuka kirjoitti niin ei todellakaan.
Ei yllätä että nimestä toimittaja on vääntänyt sätkän käärijän, huumesätkän. Pohjaaat.
"Mutta on parempi toivoa, ettei voittoa tule. Koska suomalainen euroviisusuhde on mitä on, viisuvoiton iloa seuraisi pitkä itku. (Niukka kakkossija olisi vielä pahempi, koska se tekisi Kääryleestä uuden Juha Miedon.)"
Varsin nerokasta tekstiä taas ja Mietaa väännetty mukaan, voi voi
Sitten öyhötystä omasta alasta eli taiteesta ja Loirista.
Sen perään taas väheksytään euroviisuja biiseistä jotka ei ole sitä oikeaa musiikkia. Onko se paskaräp sitten sitä.
En tarkoita kun pientä määrää räpäyttäjiä jotka ovatkin elämää suurempia toimittajan mielestä.
"Loreen on oikeaa musiikkia, Kääriän ei" Vittu mää Toivonen kirjoitan niin.. Onhan meriittejä ja vankkaa tietopohjaa musiikista ylipäätään. Ei tarvi olla edes Onninen tietääkseen miksi ei Kääriää soiteta kuten ehkä Loreenia. Olisko kieli millä lauletaan?
Entä mitä sanoo kun knohtui Blind Channel. Keikkaa euroopassa on ja biisit soivat pitkin eurooppaa eikä tästä pitkä aika edes on. Ei voittanut viisuja, nyt tiedät senkin. Tuskin unohtui, keskittyi tärkeämpään.
"Suomalaisen euroviisukäsityksen vinouden näkee jatkuvista toiveista lähettää suuria kotimaisia tähtiä viisuihin menestymään. Tähdet itse kokevat onneksi tekevänsä musiikkia ja kieltäytyvät."
Taas jätetty kotiläksyt tekemättä, olis edes jaksanut jokusen vuoden taaksepäin katsoa ketä esiintynyt. Todella amatöörimäistä kirjoitusta.
"Voiton jälkeen Käärijä pääsisi tekemään kaikkien aikojen festarivuotensa, ehkä puolitoista. Yhteiskuva Petteri Orpon kanssa, kuten Matti Vanhanen ja Lordi aikoinaan. Tulevaisuus yhden hitin julkkiksena. Ehkä luottotoimittaja Seiskassa. Kesiä kuluisi. Boleron hihat haalistuisivat. Rahaa on toivottavasti jäänyt säästöön"
Täyttä paskaa suolletaan. Lordilta tulee musaa aivan hemmetisti(on säästetty) Käy välillä heilumassa viisuissa kostuumit päällä ja aivan varmasti kannattaa, tilipäivä ja hyvä sellainen siitä tulee.
Orpo letkaus on nyt taas pohjakosketusta, ei sillä etteikö olis yhteiskuvissa mutta niin on saatanan monen muunkin kanssa. Ei ole sulkeutunut kriitikon planttu jonka kateellista samaa virttä hoilaa ja erikoishuomiota kerää raflaavalla paskajutulla. "Seiskasta" en edes viitsi mitään kirjoittaa.
Oon hyviä juttuja kuullut sen suusta pulpahtavan aamuteeveessä ja nettilehdissä niin ihmetys on suuri noin moinen mollaus.
Entä mitens tämä nuori kriitikko. Tyyppi on rakentanut omakuvansa aivan tarkoituksella. On kasapäin selväsanaisia ja näköisia kriitikoita (Hesassa varsin) pullollaan jotka osaavat hommansa.
Tää taas esiintyy kun kaikeen tympääntynyt mongoloidi aamutöllössä kunnes avaa suunsa ja monesti suoltaa kuitenkin asiaa.
Ensiesiintymistä aina viimeisimpiin on huomattavaa nähdä tyypin saaneen toivottua tulosta imagonrakennuksesta. Kollegat ja juontaja odottaa milloin tympiö kertoo näkemykset.
Erottuu joukosta, uusi Kajavako? never.
Toki monet näkee koko räkäklimpin hyvin kirjoitettuna, monet taas ei. Se ärsyttää mua että mollataan, aliarvioidaa, vittuillaan, tuomitaan valmiiksi esiintyjä ja Jeren imago. Jätetään tarkoituksella ja huolimattomuudella asioita kertomatta.
Oskari Onninen, ota itseäsi niskasta kiinni. Sulla on näkemystä ja taitoa paljon laaemmin kun mitä jutussa räkäsit.