Ei nyt sinällään kiinnosta mikä kaikki on juryn keskiössä, mutta olisihan tuossa ollut aihiota korostaa häiriintyneeseen Cha Cha Chahan noita tanssijoita vielä vahvemmin. Vähän niinkuin että tyhmempikin tajuaa että se oikea tanssi on keskeinen ja harkittu osa yhtälöä. Se on sitten kuuluisa oma juttunsa että olisiko tuolla mahdollisuus pilkkiä jurylta jokunen lisäpinna.
Taisin nähdä, että UMK-versiota kritisoitiin tanssijoiden osalta, koska heidän tekemisensä jäi epämääräiseksi, mistä olen osin samaa mieltä, mutta se oli mielestäni enemmän kameratyön ja ohjauksen vika. Se olisi ollut korjattavissa vähentämättä tanssijoiden roolia. En tiedä varmuudella, vähensivätkö he tanssijoiden roolia palautteen perusteella. Vähän harmi kyllä, koska he ovat hyviä esiintyjiä, mikä näkyy tuossa letkajenkkakohdassa, kun kamera tulee aivan heidän lähelleen. Hyvät ilmeet ja flirttiä kameralle.
UMK-versioon verrattuna tässä semifinaali -versiossa ongelmana on, että se lähtee niin kovaa käyntiin (ensimmäinen kertosäe ja varjo-Käärijä) ettei loppukappale pääse oikein samalle tasolle mielestäni. Ainakin eilisessä semifinaalissa tuntui, ettei loppupuoliskolle ollut samalla tavalla energiaa, vaikka kovaa mentiin silloinkin. UMK-versiossa ensimmäinen puolisko tuntui, että vauhti kiihtyi vaan ja sitten hengähdettiin hetkeksi, kun Käärijä ratsastaa ihmismadolla ja viimeiseen kertosäkeeseen taas nostatus (kirjaimellisesti Käärijää nostaen) ja vahva lopetus. No onneksi viisukansa tuntui silti tykkäävän ja toivottavasti lauantaina Käärijä nostaa vielä tasoaan ja tekniikka hoitaa hommansa, niin että Liverpoolin areenan katto räjähtää!