Euroviisut 2023 – liveseuranta

  • 181 854
  • 4 655

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Höh, kun Moldova korvasi noiden naislaulajien hatut itse heidän Moldovan euroviisukarsinnan esityksestä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä tarvia näiden esitysten jälkeen jännittää finaalipaikkaa. Kuin hiton huonoja ollaan oltu, kun ei olla finaaliin päästy!?
Tuli taas mieleen, miksi niin valikoivasti olen katsonut näitä skaboja. Ei yhtään oikeasti bangeria vielä tähän mennessä.
 

Altec

Jäsen
Ruotsi saa tauon ennen esitystä ja esityksen jälkeen, koska niin vaikeat lavasteet. Reilua eikö?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan toi nyt ihan vitun outoa että tuolla yleisössä on nyt jo kymmeniä tommosia Käärijä-asuisia tyyppejä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Taso näin yleisesti ottaen aikamoista roskaa. Kärtsäri räjäyttää tuon areenan tänään lopuksi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei tää Moldova huono ollut. Ja olihan siinäkin yksisarvisia lavalla, Israelin typyn mieliksi.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Mä en ole Euroviisuja nähnyt vuosiin, kun ei ole tullut Euroopassa asuttua vähään aikaan, mutta nyt satuin löytämään paikalliselta kanavalta lähetyksen. On kyllä kisojen taso laskenut kuin lehmän häntä, siis ei vittu mitä paskaa näin suoraan sanottuna.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Loreen voisi tehdä Anna Bergendahlit ja karsiutua finaalista.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Loreenin pitäs tehdä noilla kynsille jotain... Näyttää aika vitun pahalle
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös