Euroviisut 2023 – liveseuranta

  • 173 592
  • 4 655

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä tuo "viraalius" muuten tässä tapauksessa tarkoittaa? TOP50-listat ovat kuitenkin erikseen ja ne menevät kuuntelumäärien mukaan, tämä "50 viraalisinta" ei kai ensisijaisesti määriä mittaa?

Ja älköön kukaan ottako tätä niin, että vähättelisin jotenkin tätä saavutusta. Helkkarin kova homma joka tapauksessa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Mitä tuo "viraalius" muuten tässä tapauksessa tarkoittaa? TOP50-listat ovat kuitenkin erikseen ja ne menevät kuuntelumäärien mukaan, tämä "50 viraalisinta" ei kai ensisijaisesti määriä mittaa?
Joo, ei tarkoita 50 kuunnelluinta. Mukana oli ainakin kuuntelumäärät ja jaot. Jotakin muutakin pöhinädataa vielä, mutta en muista mitä, kun satuin vain sivukorvalla eilen radiosta kuulemaan tästä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kun mä katon tän seriesin, niin mä katson nää sarjat. Naapuri sai järjestelmältä kotiedun, mä kysyin syytä. Näin on aina ollut. Onpa mahtava innovaatio, my god. Sieltä Stockseliuksen officesta vastattiin että näin on aina ollut. Sit Ruotsi sai järjestelmältä tän toisen edun, eli nää tuomariäänet. Se on skandaali. Mä tiesin että se paska alkaa sen semifinaalin jälkeen, se on skandaali, nää uniset julistaa siellä Aftonbladetissa ja sitten tulee paskat housuun. Se on härskeintä mitä mä oon nähny, suomalaisena euroviisumiehenä mä häpeän. MÄ HÄPEÄN. Ja sit ku mä tiedän että valtaosa teistä unisista te ette ymmärrä euroviisuista HEVONPASKAA niin alkaa ne kitinät, KATTOKAA NE YLEISÖÄÄNET, TÄYSIN YLIVOIMAISET PISTEET, Käärijällä koko pistepotti ja nothing. Ne on faktoja, sitten ku teillä on niitä vasta-argumentteja niin argumentoikaa faktoilla. Mä jouduin täällä madame Loreenin poistamaan ku siellä dumarit jakaa pisteitä. SE EPISODI OLI HÄPEÄLLINEN, mä jouduin täällä Rami Savolaiselta kyselee että näitkö sinä Rami sen? Se on häpeällistä, tää on pohjimmiltaan musiikkia.

Eurooppalainen euroviisukulttuuri perustuu kolmeen asiaan, kuka voittaa pytyn, kuka pääsee finaaleihin ja kuka nousee ja kuka putoaa. Ja nää nerot vuonna 2012 tollanen tilataksillinen päätti että tuomariäänet ratkasee. Kysyttiin että missä kehitys? Me tapettiin se väkisin. Median avustuksella kiitos. Nyt kaikki näki millanen mielenkiinto tänne on palannu, kysykää vaikka sit ihmisiltä tässä kasitiellä että tykkäskö ne tästä näytelmästä, vai pannaanko taas kioski kiinni? Mä oon tienny kauan että Euroviisuissa on OIKEAT JA VÄÄRÄT, ja jos haluut vääristä kaks nimee niin se on Lordi ja Käärijä. Ei tuu ihan äkkiä niinku yllätyksenä. Jos nää veljet ei haluu niin kyllä löytyy duunia maailmalta, kyllä on saatu kohtalainen näytelmä täällä aikaseks. Piste. JA ARGUMENTOIKAA SIT HELVETTI MISTÄ TÄÄ PISTEJAKAUMA JA MISTÄ NÄÄ TUOMARIÄÄNET JOHTUU? ARGUMENTOIKAA!!!! Sen sijaan että tulee näitä väsyneitä. Sit sieltä joku saatanan piipertäjä tulee vaikka ei oo eläissään laittanu yhtä ainutta euroviisuesitystä kuntoon. Sit sieltä saatana sakkoa kaks ja puol tonnii, hyvä että sai esiintyä tän finaalin loppuun. Loreen siellä saatana vetää meidän saatanan dumarit.

Eurooppalaiset euroviisutuomarit, missä on teidän ylpeys? Sitä mä kysyn. Tää on uskomatonta. Jollette halua tätä, kertokaa ihmeessä. Pistetään koulutusbisnestä. Käärijällä on lahjakkuutta tehdä jotain muutakin. Suomeen on tullut viisubuumi. Me uskottiin siihen joka hetki.

VAIHDETAAN BOLEROITA, TULLAAN JAKAMAAN VIISAUKSIA LÄMPIMÄÄN OFFICEEN!
Jahas, joku uninen hiirulainen on käynyt kopioimassa tämän tekstin suoraan tällaisenaan ja laittanut johonkin Käärijän IG-kommentteihin ja ilmeisesti Urheilucast on myös jakanut tätä eteenpäin. Aijjai, kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Sinä joka tämän teit, MÄ HÄPEÄN! Saat kuitenkin anteeksi jos tämä korjataan jossain virallisissa yhteyksissä ja laitat minulle pahoittelut. Pthyi.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Mitä tuo "viraalius" muuten tässä tapauksessa tarkoittaa? TOP50-listat ovat kuitenkin erikseen ja ne menevät kuuntelumäärien mukaan, tämä "50 viraalisinta" ei kai ensisijaisesti määriä mittaa?

Ja älköön kukaan ottako tätä niin, että vähättelisin jotenkin tätä saavutusta. Helkkarin kova homma joka tapauksessa.
Mittaa sitä, kuinka nopeasti tuo biisi leviää Spotifyn käyttäjien kesken hakujen, jakojen ja kuunteluiden kautta. Ihan kuin vaikka korona-virus oli viraali-ilmiö yhtälailla, näin ikävämpänä esimerkkinä viraaliueesta. Eli voisi kait sanoa, että "Cha Cha Cha" on tällä hetkellä niin Ruotsissa kuin myös itseasiassa globaalisti kiinnostavin biisi.
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-05-15-11-45-22-38_0438eb925998df20b3482ec25499d226.jpg
    Screenshot_2023-05-15-11-45-22-38_0438eb925998df20b3482ec25499d226.jpg
    257,7 KB · kertaa luettu: 39

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jahas, joku uninen hiirulainen on käynyt kopioimassa tämän tekstin suoraan tällaisenaan ja laittanut johonkin Käärijän IG-kommentteihin ja ilmeisesti Urheilucast on myös jakanut tätä eteenpäin. Aijjai, kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Sinä joka tämän teit, MÄ HÄPEÄN! Saat kuitenkin anteeksi jos tämä korjataan jossain virallisissa yhteyksissä ja laitat minulle pahoittelut. Pthyi.
Mieti joskus posin kautta.
- Loit buumin!!
- Olet viraali!!
Take my Word!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös