Hieman hyrähdin, kun näkemyksen esitti vanukas. Ja samaa mieltä on toki Majoneesi.Vähän harmittaa, että Itä-Euroopan trendi valita tissipyllylaulajia on jo vähän kadonnutta kansanperinnettä.
Hieman hyrähdin, kun näkemyksen esitti vanukas. Ja samaa mieltä on toki Majoneesi.Vähän harmittaa, että Itä-Euroopan trendi valita tissipyllylaulajia on jo vähän kadonnutta kansanperinnettä.
Antero Mertaranta -darra. Kaikki on vaarrrralllista.kuulen jostain syystä tuon "days in a row:n" "dangerouksena".
Mitä mitä. Vastahan tuolta pitkän nato-rajan takaa meidän naapuri tiputettiin mutasarjaan ja täysin ansaitusti. Kun taso ei riitä, niin se ei riitäHarmi kun nykyään on suljettu laulukilpailu, jos olisi avoin sarja niin ei olisi tällaisia tyhjennysmyyntejä.
Tätä se suljettu sarja teettää. Valtaosa noista unisista euroviisupäättäjistä ei ymmärrä viisuista hevonpaskaa ja sen jälkeen alkaa nämä kitinät. Siellä veli Stockselius lämpöisessä officessaan suuressa viisaudessaan on sulkenut sarjan.Liigakarsinnat takaisin
Yksi tänään esiintyvistä, jonka minäkin olen ainakin osittain kuullut etukäteen on Itävalta. Sen pitäisi olla ihan kelpo sitten aikanaan. Muistaakseni. Ainakin tämän päivän tasoon peilaten.
Itävallan biisi on hyvä, mutta todella haastava vetää livenä. Ja itse esityskin on kohtalaisen tylsä, kun siitä on vilauksia näkynyt.Yksi tänään esiintyvistä, jonka minäkin olen ainakin osittain kuullut etukäteen on Itävalta. Sen pitäisi olla ihan kelpo sitten aikanaan. Muistaakseni. Ainakin tämän päivän tasoon peilaten.
Yksi tänään esiintyvistä, jonka minäkin olen ainakin osittain kuullut etukäteen on Itävalta. Sen pitäisi olla ihan kelpo sitten aikanaan. Muistaakseni. Ainakin tämän päivän tasoon peilaten.
Riippuu, toimiiko Itävalta livenä. Mitä olen lukenut, niin harjoituksissa Itävalta ei ole säväyttänyt.Sillä biisillä on sauma olla livenä semin paras tai paskin, ihan fiftysixty.
Taloudelliset realiteetit ovat täysin eri tasolla, miten persaukisilla valtioilla on varaa maksaa liigalisenssi?Liigakarsinnat takaisin
Ja vielä pari vuotta sitten menivät oikein ottamaan laajennusjoukkueen kaiken päälle, eli AustralianTätä se suljettu sarja teettää. Valtaosa noista unisista euroviisupäättäjistä ei ymmärrä viisuista hevonpaskaa ja sen jälkeen alkaa nämä kitinät. Siellä veli Stockselius lämpöisessä officessaan suuressa viisaudessaan on sulkenut sarjan.
Koska ne B-sarjan viisut pidetään ja ketä siellä olikaan?Tätä se suljettu sarja teettää. Valtaosa noista unisista euroviisupäättäjistä ei ymmärrä viisuista hevonpaskaa ja sen jälkeen alkaa nämä kitinät. Siellä veli Stockselius lämpöisessä officessaan suuressa viisaudessaan on sulkenut sarjan.
Pitihän sitä brittienkin oma farmijoukkue saada.Ja vielä pari vuotta sitten menivät oikein ottamaan laajennusjoukkueen kaiken päälle, eli Australian
Ohan siitä jo 8 vuotta, kun Australia tuli mukaan Euroviisuihin. Tosin se piti jäädä yhteen kertaan.Ja vielä pari vuotta sitten menivät oikein ottamaan laajennusjoukkueen kaiken päälle, eli Australian
Elokuussa on ne Sopotin laulukilpailut aka Interviisut.Koska ne B-sarjan viisut pidetään ja ketä siellä olikaan?