Euroviisut 2023 – liveseuranta

  • 175 381
  • 4 655

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Euroviisujen mielenkiinto on kolmessa asiassa: 1. Kuka voittaa pytyn 2. Kuka pääsee playoffeihin ja 3. Kuka nousee kuka putoaa. Nyt nää herrat suuressa viisaudessaan siellä lämpöisessä officessa pistää taas kioskin kiinni. Sit voidaan kysyä että tykkäsittekö te tästä näytelmästä? My god. Suomalaisena viisuihmisenä mä häpeän. Mä häpeän!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tulee tuosta Kreikasta väkisinkin mieleen että onko siellä edes mitään karsintoja? Ja jos on niin kuinka paskoja ne muut sitten ovat olleet?
Yleensä ei ole, vaan valitsevat edustajansa sisäisesti.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Lauloiko se tollo, tollo?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Puolan likka laulaa yllättävän hyvin. Tässä oli ihan todellisen mahalaskun ja nuotin vierestä laulamisen mahdollisuus.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
ei vitussa oo nää biisit alle 3 minuuttisia!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tää Puolakin on ihan kiva, jatkoon. Harmi että tyttö meinaa elää yksin, menee hyvä tyttö hukkaan. ;)
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Mua rasittaa kun puolalaiset hehkuttaa tätä maasta taivaaseen, vaikka tuo liveveto oli tässäkin aivan kaameaa paskaa. Ymmärrän toki silti harmituksen siellä päässä, mutta häiritsee silti.
Samaa mieltä. Studioversio paljon parempi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miettikää miten helposti Käärijä olisi mennyt tästä semistä jatkoon :D
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
810,000 vuotta töissä. Haluaisin kyllä nähdä sen ihmisen joka tekee noin pitkän työuran.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mielestäni vähän typerästi sijoitettu tuo rumpali tuonne vasemmalle katsottuna tv-kuvasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös