Mainos

Euroviisut 2014

• 136 102
  • 1 018

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruotsi, Tanska, Itävalta, Armenia, Ukraina, Kreikka, Venäjä, Unkari, Sveitsi ja Azerbaijan. Siinä meikäläisen top10-veikkaus sekalaisessa järkässä.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Itävalta, Ruotsi, Ruotsi, Itävalta. Jompikumpi olkoon tämän kilpailun voittaja.

Itävallan Bond-tunnari oli kyllä kova, olisi hyvä keskisormi Venäjän suuntaan..

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
1. Ruotsi (liekkö kärsii parran puutteesta)
2. Itävalta (saanee lisä pisteistä parrasta)
3. Venäjä (liekkö kärsii poliittisesta tilanteesta)
4. Montenegro
5. Norja

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kyllä sieltä yleensä joku tilausvahvistus tulee. Mulla luki, että 'valitettavasti luottotietonne ovat menneet, joten emme voi rekisteröidä ääntänne, mutta kiitämme osallistumisestanne'.

Soitin, nyt ainakin uskovat.

Suosikkijoukkue
:D Totaali repeminen, kiitos!

Suomi ei tule saamaan 50 pistettä. Vielä uupuu kristallipallosta voittaja. Slovenia?

Nyt on melkoinen kristallipallo. Täältä saattaisi löytyä sopuhintaan pölynimuri ja pullo Tolua. Ehkä ne sininen, punainen ja valkoinen järjestyisivät vähän eri muotoon voittajan lipussa.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Live Aidissa esiintyi aikansa kovimmat nimet ja ehdottomat huiput, ei mitään sosiaalisesti jaettuja nigerian ja pakistanin edustajia päästetty lavalle, van ala Queen, Bovie, Collins ja Jackson

Joo, eiköhän kaikille ole aika kristallinkirkas asia ettei tämä pukujuhla ihan ole Live Aidin tasolla.

Jacko ei itse konserteissa esiintynyt, Collins jopa molemmissa.

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Toive:

1. Norja
2. Sveitsi
3. Alankomaat
4. Unkari
5. Kreikka

Veikkaus:

1. Ruotsi
2. Tanska
3. Itävalta
4. Kreikka
5. Armenia

Suosikkijoukkue
Oma top-5 suurimmille voittajakertoimille:
1. Islanti
2. San Marino
3. Venäjä
4. Slovenia
5. Iso-Britannia

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko pudonnut kehityksen kärryiltä vai oliko tuon äskeisen maltalaisen kakaran määkiminen muka tosissaan jotenkin hienoa? Ensinnäkään ei kuulostanut lapselta ja aikuisenkin äänenä olisi ollut minun korviini karmea. Oli pakko mennä laittamaan ääntä hiljemmalle. Ei saisi haukkua lapsia, mutta ei se kuitenkaan suomea osaa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Krista Sickfriikki sai viime vuonna 13 pinnaa. Eiköhän Sof Ensin pistä siitä paremmaksi. Jos ei pistä, niin menee kyllä oma usko koko Viisuja kohtaan. No okei, on mennyt jo vuosia sitten, mutta menee vielä uudestaan.

Suosikkijoukkue
Itse veikkaan Suomen olevan 13:s.

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Kunhan Suomi ei ole viiden paskimman joukossa niin olen tyytyväinen. Mut näistä karkeloista ei kyllä koskaan tiedä.

Suosikkijoukkue
Yleensähän viisut voittaa aina se, josta en tykkää yhtään ja joka hieman tulee puskista. Olisiko Romania?

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Kyllähän Romania on kovin. Tuon pariskunnanhan olis pitänyt jo edellisellä kerralla kun kisasivat voittaa.

En kyllä pysty ymmärtämään tätä Ruotsin hehkutusta, todella pliisu laulu.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Joo, eiköhän kaikille ole aika kristallinkirkas asia ettei tämä pukujuhla ihan ole Live Aidin tasolla.

Jacko ei itse konserteissa esiintynyt, Collins jopa molemmissa.

Näin huonost sitä muistaa, etä "we are the wörldissä" tosiaan ei Jacko ollu iite mukana.. Collinsan lensi Concordella (rip) mantereelta toiselle..

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Äänestin Ranskaa, koska se oli hauska.

Italia ja Suomi oli ihan hyviä. Itävalta ja Unkari myös. Saksa ihan jees.

Muut paskaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy