Vain 6... Me on hävitty tää pelii.
Outoa että ryssä sai Virolta pisteen.
Mulla tympii tuo draamailu. Äsyttää se piirre ihan heteroissa ihmisissäkin, parralla tai ilman. Tulee vaan sellanen tosi "epäaito" tunne ihmisestä. Tuntuu, että tuo edustaja (en nimeä muista) liikkuuin jotenki epäaidon "kevyesti"... En osaa selittää...En ymmärrä mikä muutamia tuossa partaniekassa noin ahdistaa.
Mulla tympii tuo draamailu. Äsyttää se piirre ihan heteroissa ihmisissäkin, parralla tai ilman. Tulee vaan sellanen tosi "epäaito" tunne ihmisestä. Tuntuu, että tuo edustaja (en nimeä muista) liikkuuin jotenki epäaidon "kevyesti"... En osaa selittää...
Mulla tympii tuo draamailu. Äsyttää se piirre ihan heteroissa ihmisissäkin, parralla tai ilman. Tulee vaan sellanen tosi "epäaito" tunne ihmisestä. Tuntuu, että tuo edustaja (en nimeä muista) liikkuuin jotenki epäaidon "kevyesti"... En osaa selittää...
Kuuluu. Ja silti sinä kyseenalaistat muiden mielipiteitä? Millä lihaksilla?Siinä tapauksessa en ymmärrä miksi vielä katsot koko ohjelmaa. Tuollainenhan ns. kuuluu formaattiin. On kuulunut aina.
Ollaanko top 10?