Ansaitusti.. Finaalin ehdottomasti paskin veto. Ei olisi finaalissakaan ellei naapurimaita olisi niin maan perkeleesti, että Venäjä voisi lähettää sen laulavan kalkkunan ja he olisivat silti finaalissa, vaikka Irlanti ei ollut.Venäjälle buuaukset! :DD
Makunsa kullakin.
Tuskin sentään, vaikka pisteitä tasaiseen tahtiin onkin tullut. Viime vuonna kun Norja voitti 387 pisteellä.
Makunsa kullakin. Minulla näemmä outo maku, mutta itse en näe tuossa mitään sen erikoisempaa.
Mahtavaa buuausta Venäjälle! :D
Noniin ja nyt jännitetään sitä toista sijaa.
Yllättäen Israel ei anna Saksalle pisteitä. Katsoinkohan oikein, että Saksa sai 0 pistettä Israelilta. Syytä ei ole vaikea arvailla.Ainoa, joka ei ole antanut vielä Saksalle pisteitä on Valkovenäjä, mutta se onkin ainoa oikea kommunistidiktatuuri Euroopassa. Joku kirjoitti Bild-Zeitungin facebook seurantaan:
"00:59..Daniel Kerlin weißrussland lebt noch hinterm Eiisernen Vorhang."
------------------------------------
LENA GEWINNT, LENA GEWINNT!!!
Kohta on Hampurissa aikamoiset bileet kuvista päätellen.
Mitäköhän Ralph Siegel on mieltä?
Ainoa, joka ei ole antanut vielä Saksalle pisteitä on Valkovenäjä, mutta se onkin ainoa oikea kommunistidiktatuuri Euroopassa.
Naapurintytöille toki 12 pistettä, mutta kyseinen yksilö ei vain synnyttänyt mitään maailmaa mullistavaa reaktiota sisälläni.Niinhän se on, mutta itseeni uppoaa paremmin tällaiset "naapurintytöt" kuin esim. tuollainen Sveitsin lukijan tapaiset paljon meikatut bilehileet.
Ei tainut tulla Israelistakaan pisteitä... Hassu juttu.
Ai videolla oli musiikkiakin. Katsoin vain kerran niin en kiinnittänyt huomiota.Kieltämättä tuntuu yllättävältä tämä Saksan menestys. Lenan musiikkivideon noin 1000x kattoneena tuntui toi finaaliesitys varsin vaisulta.
Joko me pojat lähdetään osallistumaan Euroviisuihin? Kuka osaa säveltää?
Mä voin soittaa nokkahuilua et sen mukaan tehdään se biisi.
Joko me pojat lähdetään osallistumaan Euroviisuihin? Kuka osaa säveltää?
Kiekkojätkät - "Lena"Mä voin soittaa nokkahuilua et sen mukaan tehdään se biisi.
Kiekkojätkät - "Lena"
Toistetaan vain sanaa "Lena" samaan tahtiin kuin tuossa tämän vuoden Ranskan biisissä ja pistetään sinne nokkahuilusoolo kappaleen väliin vain, niin kyllä sillä finaalipaikka ainakin saadaan!