Tietysti, mutta ollaan nääs vaatimattomia ja sympaattisia Suomipoikia, niin kansat tykkää. Itse voin muuten laulaa, kun melkein yhtä outo lauluäänikin on kuin Lenalla.Joo finaalipaikka on ehdoton minimitavoite, mutta kait me nyt voittoa lähdetään hakemaan?
Naapurimaat nuolkoon toisiansa, tässä J.Hotin lista tältä illalta:
Kuumin kärki:
Turkki (2), Islanti (19), Israel (14), Saksa (1), Armenia (7)
Kuumimman kärjen haastajat:
Azerit (5), Moldova (22), Espanja (15), Georgia (9), Tanska (4)
Puolivälierät / säälipleijarit:
Norja (20), Kypros (21), Irlanti (23), Portugali (18), Ranska (12), Kreikka (8), Albania (16), Romania (3)
Ei näe edes rantapalloja, kesälomalle suoraan runkosarjasta:
Venäjä (11), Belgia (6), I-Britannia (25), Serbia (13), V-Venäjä (24), Bosnia&Hr (17), Ukraina (10)
Semifinaalien tulokset löytyvät täältä. Ruotsi sai 62 pistettä ja Suomi 49, joten ainakin pisteissä Ruotsi oli Suomen edellä.Mistä nuo lopulliset sijoitukset löytää? Suomi ja Ruotsi olivat kumpikin omien semifinaaliensa ensimmäisiä putoajia, mutta kumpi sijoittui paremmin? Unibetillä kun laitoin vedon, että Suomi päihittää Ruotsin.
Tarkoitatko pisteiden laskun puolessavälissä näytettyä listaa? Se oli pisteidenjakojärjestys ja toiseksi viimeisenähän pisteitä kertoi Ruotsin varsin söpö poika.Jonkinlainen taulukko tuossa vilahti, jossa Ruotsi näytti olevan toiseksi viimeinen kaikista maista. En tosin tiedä täysin, että oliko se sitten se varsinainen sijoitus.
Ps. Suomi ei ollut nähdäkseni se viimeinen siinä.
Mistä nuo lopulliset sijoitukset löytää? Suomi ja Ruotsi olivat kumpikin omien semifinaaliensa ensimmäisiä putoajia, mutta kumpi sijoittui paremmin? Unibetillä kun laitoin vedon, että Suomi päihittää Ruotsin.
Joko me pojat lähdetään osallistumaan Euroviisuihin? Kuka osaa säveltää?
Samoin, tosin itse ehdotan bändin ja laulun nimeksi Juti's people - Läheltä ylös (niinku Jariki sanoo). Kyseessä olisi sellainen tietynlainen teknojumputus höystettynä lätkäuruilla.Mä oon mukana!
Kummola All-stars - Jyrähdys tai Jutin posket - Kun Mä Tykitän Ja Rillaan.
Samoin, tosin itse ehdotan bändin ja laulun nimeksi Juti's people - Läheltä ylös (niinku Jariki sanoo). Kyseessä olisi sellainen tietynlainen teknojumputus höystettynä lätkäuruilla.
Hauska otus. Lopussa heitti saksaksi juttua, mikä oli hyvä. Hampuri oli muuten ainoa, missä oli kunnon kisakatsomo.
Stefan Raab ansaitsee kiitoksen tietysti osaltaan voitosta myöskin.
Tuliskohan E-Afrikasta seuraava mestaruus!
Joko tämä on päättynyt, kuka voitti? Monesko Suomi oli? Sori jos oon vähän myöhässä.
Kysyinkin jo tuolla aiemmin, mikä Stefan Raabin rooli tuolla oli? Muttei ketään osannut ilmeisesti kertoa.
Kyllähän tuo Lena nyt on vähän enemmäin kuin "semi-nätti" :D... Kuvatodiste.