Euroviisut 2010

  • 120 715
  • 745

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin, Serbia! Tämä on ihan silkkaa horroria alusta loppuun.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Tää serbian jätkä on pakko olla joku vitsi.. ei se voi saada munaa tuolla tukalla..?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän astiset esitykset ovat kaikki olleet vähintäänkin OK-tasoa, mutta tämä Serbian biisi on sitten jo kyllä aivan aanuksesta. Eihän tuo Serbian-Danny osaa edes laulaa!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pistäkää silmät kiinni ja ihan kuin Euroviisut olisi kakkosella vaihtunut Boratiksi...
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Näppärä poika tuo Guti. Madridissa ura ohi, niin samantien Serbian euroviisulaulajaksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minun tekisi mieli lähtee ihan asiakseni Osloon lyömään tuota helvetin patapäätä! Voikohan enää olla ärsyttävämmän näköistä jätkää olemassakaan?

Tässä Serbian esityksessä ei ole mitään muuta hyvää kuin nuo torvet.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Espanjan biisi siis uusiksi kun kaikki ovat vetäneet vetonsa, hyvä niin. Espanjalla oli kerrankin hyvä kappale pitkästä aikaa. En muuten minäkään huomannut edes tuota häirikköä.

Huh onneksi tuo Serbian veto on ohi. Tosin nyt tulee Valko-Venäjän biisi jossa ei ole mitään järkeä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kamala oli Serbia. Olinko ainoa jolta meni tuo häirikkö ohi?

En tajunnut sitten vaan kun nämä viisut nimenomaan ovat epänormaalia meininkiä.

Belarusin kaveri vois lopettaa biisinsä kesken, tämä on aivan hirvittävä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo, kyllä tämä taso on edelleenkin ihan paska. Se vaan vähän hämäsi kun laittoivat kaksi parasta (Azerbaidzan & Moldova) ihan lähetyksen alkuun.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Nyt se taso sitten romahti.. ensin serbia ja perään nämä perhoshörhöt.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Espanjan biisi siis uusiksi kaikkien lopuksi, hyvä niin. Espanjalla oli kerrankin hyvä kappale pitkästä aikaa.

Olit nopeampi, just huomasin IS:n sivuilla tämän:

Uutinen: Espanja saa esiintyä uudestaan lavalla esiintyneen häiriön takia finaalin lopussa.

Olisiko ensimmäinen kerta Euroviisujen historiassa kun joku saa vetää encoret? En minä ainakaan muista, jostain 80-luvun puolivälistä näitä olen seurannut.

Olipas V-Venäjän toinen mieslaulaja kuin ilmetty Arman Alizad.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minusta on ainakin ihan mukava tietää mistä noissa biiseissä lauletaan. Kaikki kun ei kuitenkaan ole englanniksi laulettuja. Ja osa on laulettu niin huonolla englannilla että on vaikeaa saada selvää...

Tottahan tuokin on. Valitettavaa minusta on vaan se, että käännökset on tehty aika lailla nopeasti, ja pitkälti kömpelösti sanasta sanaan. Biisin teksti on kuitenkin minusta hyvin tärkeä osa kappaleita, ja nimen omaan tekstissä on tärkeää se, miten haluttu viesti on ilmaistu. Silloin nämä nopeat käännökset eivät tee oikeutta yhdelle biisin tärkeälle osa-alueelle.

On toki mahdotonta, että jokaiseen tekstiin tehtäisiin kunnollinen käännös. Siksi tuo YLE:n harrastama kääntäminen lienee ainoa vaihtoehto. Minusta sen voisi silti jättää kokonaan poiskin, mutta eipä tuo tekstittäminen minua nyt hirveästi häiritsekään.

Ja mikäs vika muuten Suomen viisujen juontajissa oli? Pelkonen ja Leppilampihan hoitivat homman kotiin todella hyvin vaikka kaikki tietenkin pelkäsivät että Suomen viisuista tulee ihan katastrofi.

Samaa meiltä. Krisse taisi olla Suomen joku epävirallinen show-neiti tms., ja tuo ei oikein minulle iskenyt, mutta ainakin jonkun lööpin mukaan ulkomailla olisi tuosta Krissen showsta jopa tykättykin. Mene ja tiedä. Oma heittoni oli vain Eino_Miehen viestiin tehty heitto, ei niinkään oma mielipiteeni. Norjahan erään TV-reportaasin mukaan käytti Helsingin viisuja malliesimerkkinään.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Jumalauta mä en halua enää koskaan kuunnella mitään muuta kuin tätä Belarus-biisiä!

Mitenköhän paska se niiden edellinen biisi oli, jos tuohon olivat sen loppumetreillä vaihtaneet?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisiko ensimmäinen kerta Euroviisujen historiassa kun joku saa vetää encoret? En minä ainakaan muista, jostain 80-luvun puolivälistä näitä olen seurannut.

Joskus 80-luvun loppupuolella Espanja (silloinkin) sai aloittaa biisinsä uudelleen kun taustanauhan kanssa tuli jotain ongelmia.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa meiltä. Krisse taisi olla Suomen joku epävirallinen show-neiti tms., ja tuo ei oikein minulle iskenyt, mutta ainakin jonkun lööpin mukaan ulkomailla olisi tuosta Krissen showsta jopa tykättykin. Mene ja tiedä. Oma heittoni oli vain Eino_Miehen viestiin tehty heitto, ei niinkään oma mielipiteeni. Norjahan erään TV-reportaasin mukaan käytti Helsingin viisuja malliesimerkkinään.
Niin, se edellinen "hävettäisi olla norjalainen" -heitto oli sellaista kevyttä sarkasmia. Eli mietin vain, miten kriittisesti siellä mahdetaan katsella isäntämaana järjestelyjen onnistumista. Hyvin Suomessa 2007 homma toimi, ei moittimista.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä uskomattoman tylsä ja mitäänsanomaton balladi tuokin Irlannin biisi.
 

Sundance

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllähän se häirikkö siellä heilu aika kauan polvillaan sen laulajan edessä. Huomasin kyllä heti kun se siihen tuli, mutta en silti ollut varma kuuluiko esitykseen vai ei. Lähinnä "asun" takia arvelin että ehkä ei. :D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kreikkalaiset ovat kyllä keksineet oivan reseptin euroviisuihin. Laitetaan vaan joka vuosi sama biisi viisuihin eri esittäjällä varustettuna ja kukaan ei huomaa mitään... Näin selvitään vähemmällä vaivalla kun ei tarvitse joka vuosi säveltää uutta biisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös