Euroviisut 2009

  • 123 158
  • 908

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Norjan pistesaalis: 12 maata ja 125 pinnaa.

Ei voi enää puhua naapuriäänistä tai "sloboäänistä"...

Minulle on kyllä yllätys kuinka vähän Bosnia on saanut pisteitä, olisi kyllä ehdottomasti ansainnut enemmän!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Mikä ihme tuossa Norjan kappaleessa kiehtoo?
Tarttuva sellaisella omaperäisellä viulutwistillä. Lisäksi esittäjä on valkovenäläinen joten saa myös tämän takia ääniä eri blokeista.

Sillanpäällä oli vähän kireä paita ja elintaso näkyi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saatana, taas piti Ruotsille antaa noin paljon pisteitä kun Ruotsilta saatiin vaan neljä pistettä! Samalla meni hurrit ohi meistä. Oliko järkevää, häh?

EDIT: Kiitos Bulgarian, nyt noustiin tasoihin Ruotsin koppelon kanssa.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mitä VITTUA! Tän on pakko olla järjestetty juttu! Ei pysty muuten mitenkään selittää! Ennakkosuosikkia on hehkutettu ja nyt se saa sitten kaikilta täydet pisteet mitään sanomattomalla scheissella. Siis ei mene edes top-10 näistä tän illan biiseistä. Ai niin ja Norjassahan oli jo areenakin valmiiksi varattu, öljyraha on puhunut ;)
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Turkki on kyllä löytänyt vuodesta toiseen toimivan respetin geneerisellä kebabhumpallaan. Tämänvuotinen ei ollut edellistä, sitä edellistä jne. huonompi tai parempi. Eikä niitä turkkilaisia voi niin paljon ympäri Euroopan mannerta olla, että äänet olisivat vain heillä selitettävissä.
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Näköjään tuo Norjalainen hobitti hurmasi koko Euroopan. Ei voi käsittää, ja vieläpä tulee sellaiset pisteet että alta pois. Hmm, pitänee tutustua kappaleeseen uudelleen. Noh, jos rupeaa ajattelemaan järjellä näitä viisubiisejä niin eihän ne yleensä kovin suosittuja yleisesti ottaen maailmalla tai edes Euroopassa ole olleet mitä nyt on voittaneet viisut! Ristiriitaista, mutta totta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Turkki on kyllä löytänyt vuodesta toiseen toimivan respetin geneerisellä kebabhumpallaan. Tämänvuotinen ei ollut edellistä, sitä edellistä jne. huonompi tai parempi.

Ei Turkki oikeastaan ole hirveästi tuota viisuissa harrastanut, Kreikalla on minun mielestäni ollut useammin samantyylistä musiikkia. Turkillahan on ollut viime vuosina ihan mielenkiintoisiakin edustajia, kuten esim. viimevuotinen Mor Ve Ötesi tai ska-bändi Athena jokusen vuoden takaa.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan odotusten mukaan menny tämä kisa. Suomi toistaiseksi ylittänyt itsensä sijoituksen puolesta, eli jos tuon 17.sijan pitäisi niin tyytyväisiä saavat olla. Suomi antoi muuten "suhteellisen" naapurivaltio painotteiset pisteet. Jos Viro, Norja, Islanti ja Ruotsi on neljä eniten pisteitä saavaa, haiskahtaa pahasti jokin...

Ja samalla Suomi tipahtaa sijalle 18.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Ei pysty käsittämään Iso-Britannian menestystä, biisihän oli ihan hirveetä kuraa. Norjan menestys oli varmaa, mutta olisi saanut jäädä Lordin ennätys rikkomatta. Huikeat pisteet kyllä, kun lähes 400 saavat kasaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei vittu että minä en voi käsittää tuota Iso-Britannian pistesaalista! Varmaan yksi koko viisuhistorian tylsimmistä ja unettavimmista esityksistä ja se on saatana menossa top 5:een tällä hetkellä! Varmasti on nämä "asiantuntijaraadit" häkeltyneet siitä että säveltäjänä on itse Lloyd-Webber ja sillehän on siis pakko antaa hyvät pisteet. En minä voi muuten ymmärtää tuota pistesaalista.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ukrainan pisteiden antajalla on kuohahduttavammat tissit kuin tällä Marilyn Mansonin exällä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka tämä on turhaa hömppää, niin täytyy myöntää että nyt olen ensimmäistä kertaa suorastaan vittuuntunut tilanteesta. Voittaja ei ole varmaan koskaan ollut edes omassa TOP10:ssä, mutta ei ole näin paljoa aiemmin tökkinyt.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hupaisaa kuultavaa nuo Pelkosen ja Peltsin katkerat äänet. Kova vitutus kuuluu kauas. Heh. Odottivat tosissaan, että Suomi olisi kärjessä ilmeisesti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hupaisaa kuultavaa nuo Pelkosen ja Peltsin katkerat äänet. Kova vitutus kuuluu kauas. Heh. Odottivat tosissaan, että Suomi olisi kärjessä ilmeisesti.

Onneksi en missään vaiheessa edes odottanut menestystä, joten ei pääse tippumaan korkealta... Mutta kyllä meidän perkele pitää pystyä hurrit jotenkin voittamaan, ei kestä sitä häpeätä jos sille ulvovalle koppelolle hävitään!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aah! Viro ja Islanti on mun suosikkeja, kun niillä oli niiiiiin kauniit naislaulajat! Niitä nyt vaan kuuluu fanittaa!

No joo. Nyt kun tuon Suomen kappaleen kuuli tuolla showhumussa, niin avautui yksi asia: tuontyyppiset kappaleethan pursuivat korvista ulos jo 1990-luvun lopulle tultaessa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No joo. Nyt kun tuon Suomen kappaleen kuuli tuolla showhumussa, niin avautui yksi asia: tuontyyppiset kappaleethan pursuivat korvista ulos jo 1990-luvun lopulle tultaessa.

Minä sanoin tuota jo silloin kun se valittiin...

Kyllä tulee muuten aika kovat pisteet Norjalle, Lordin piste-ennätys taitaa olla jo lyöty?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ihan uskomaton vitutus päällä. Helvetin ällöpylly-nussunaama "kisojen söpöin mies". Sitten vielä Iso-Britannian pateettinen kammottava vuodatuskin pyörii tuolla korkeuksissa. Sir Webberin läsnäolo vääristää pisteitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös