Euroviisut 2009

  • 123 144
  • 908

Viljuri

Jäsen
Ompa Moskovassa melkoisen vähän vettä uima-altaassa! Enemmän kaikupohjaa ja paremmalle kuulostanutta englantia olisi Suomen vetoon kyllä kaivattu ihan kärkisijojen kalastamiseksi, ja vähintäänkin naislaulajan pitäisi osata joko 1) laulaa tai 2) näyttää hyvältä, nyt molemmat sektorit jättivät toivomisen varaa verrattuna kärkimaihin. Ei siis millään pahalla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miks tuo naisjuontaja vaihtaa koko ajan tuota vaatetustaan? kysyn vaan..

Jos se ei osaa päättää... Tai sitten on hirveän kömpelö ja sotkee koko ajan mekkonsa johonkin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos minä saisin päättää, antaisin 12 pistettä Armenialle ja 10 pistettä Bosnialle. Veikkaisin silti, että voittaja menee jonnekin Norja-Ranska -akselille. Turkki lienee top-5:ssä tapansa mukaan. Venäjäkin voi olla musta hevonen, vaikkei näköjään ainakaan vielä vakuuttanut.

Ja Suomi vielä nollilla... ihmeellistä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miks tuo naisjuontaja vaihtaa koko ajan tuota vaatetustaan? kysyn vaan..

Ootko koskaan tavannu naista joka ei vaihtaisi kuteitaan montaa kertaa =)

E: Mitenköhän on oikeasti näiden(kin) Euroviisujen äänten oikea laita. Ettei olisi vähän manipulointia kun on hehkutettu tota Norjaa
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihanko oikeasti te pidätte Ruotsia yhtenä ennakkosuosikkina? Minä olen koko ajan ajatellut että eihän kukaan perkele voi laittaa omaa rahaansa siihen että äänestäisi tuota ulvovaa koppeloa mutta niin moni on jo tuonut tuon esille ennakkosuosikkina että alkaa pikkuhiljaa pelottaa...

En pidä Ruotsia ennakkosuosikkina, itse kuitenkin pidän biisistä. On tuo Malenakin ihan persoonallisen nätti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tainnut tulla Suomen juhlaa tästä illasta... Ja perkele, Virokin on vielä nollilla!

EDIT: Ja Suomi avaa pistetilinsä, kiitos Maltan, mutta myös Ruotsin koppelo saa pisteitä ja vieläpä Suomea enemmän.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
In your face your face, Kojo!

Suomella on kolme pistettä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Heh, tää on niin kuin urheilussa. Suomi avaa pistetilinsä, niin saman tekee samaan aikaan myös Ruotsi. Ja tottahan toki, yksi piste enemmän : )

Tätä menoa muuten Lordin piste-ennätys vaarassa rikkoontua Norjan toimesta...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten vitussa tuo Iso-Britannian paska voi saada näin paljon pisteitä? Kaikki muut minä vielä ymmärrän tuossa kärkipäässä mutta en tuota!

NOrja näyttää karkaavan jo heti alussa. Ei sinänsä haittaa minua koska on tuo biisi ihan hyvä, mutta harmittavaa on tietysti jos ennakkosuosikki karkaa heti alussa.

EDIT: Onpas muuten yllättävää että Bosnialla on ainoastaan kaksi pistettä!

EDIT2: Vitun hurrit, noin vähän pisteitä Suomelle!
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Tylsää, Norja tosiaan on aika ilmeinen voittaja jo muutaman pisteensä ilmoittaneen maan jälkeen. Taisi olla liian söpö tämä viuluviikari, mitenkään mukiinmenevää kappaletta väheksymättä.

Muok: Hei. Ei se nyt oikeasti NOIN hyvä ollut. Pientä rajaa.
 
Viimeksi muokattu:

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Vaadin Jari Porttilaa raportoimaan tätä skandaalia!
 

Viljuri

Jäsen
Ja Suomeen ei sitten mitään turskaa tarvitse tuoda!

Ainoastaan Islannin, Turkin, puolet Azereiden, Romanian ja mahdollisesti Albanian kokoonpanoista kannattaa tänne järjestää kierrokselle Moskovasta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tuo Norja näyttää karkaavan saman tien, voitto lienee jo taputeltu?

Minä en kyllä voi vieläkään käsittää tuota Iso-Britannian pistesaalista! Ihan pakko on tulla niiltä "asiantuntijaraadeilta" noiden pisteiden, en voi mitenkään uskoa että "tavan ihmiset" äänestäisi tuota unilääkettä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi vitun Norja, no ei mahda mitään.

Jännitetään sitten sitä, pääseekö Suomi Top-10 listalle. Tai jos tuo Turkki tekisi ihmeen ja nousisi Norjan ohi... toiveunta.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Mikä vittu ihmisiä vaivaa. Norjan biisi ällöttävämpi kuin viime vuoden Venäjän biisi. Laatta lentää. Sporde hommiin!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei minulla mitään Norjan voittoa vastaan ole mutta tylsäksihän tämä kävi kun voitto ratkesi saman tien.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Minä en kyllä voi vieläkään käsittää tuota Iso-Britannian pistesaalista! Ihan pakko on tulla niiltä "asiantuntijaraadeilta" noiden pisteiden, en voi mitenkään uskoa että "tavan ihmiset" äänestäisi tuota unilääkettä.
Ihmettelin samaa.

Onkohan Suomeen kasattu muuten se sama raati kuin se joka päätti vuonna 2000 että yleisöäänestyksen ylivoimaista voittaja Nightwishiä ei kannata lähettää kisoihin, vaan Nina Åhlströmin "A Little Bit" voisi olla parempi veto? Asiantuntija-raadit urles.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Norja vie ja rajulla ylivoimalla!
Siinä menee se Lordin, tai siis Suomen piste-ennätys kertaheitolla uusiksi.

No, toivotaan doping-käryä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä ihmettä siinä turskien biisissä oli? Umpisurkea laulaja ja keskinkertainen renkutus. Jopa euroviisumittakaavassa surkea tapaus.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Mikä ihme tuossa Norjan kappaleessa kiehtoo? Taitavat rikkoa sen ennätyksenkin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä taitaa aika laihaksi jäädä Waldon pistepotti, mutta ainakin tässä vaiheessa on onneksi Ruotsi vielä takana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös