Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Samalla tavalla voisi sanoa että "Se mitään muotia ole pitää Norjan kappaleesta, se on vaan hyvä biisi". Voisiko olla mahdollista että tuosta biisistä saattaisi joku ihan oikeasti pitää olematta hypen uhri?
Kyllä siitä saa ja voi pitää olematta hypen uhri, mutta älytön ylihehkutus yhden kappaleen ympärillä oli tänä vuonna niin selkeää, että se oli mielestäni lähes propagandaa, etenkin mielipidekyselyjen tuloksien esilletuomisessa tarkoitushakuisesti. Tuli lumipalloilmiö, ja Norjan viisu sai suhteettoman määrän media-aikaa ennen kisoja muiden maiden kustannuksella.
Norjan kappale tunnettiin ympäri Eurooppaa ja Itävaltaa hyvin jo ennen kisoja. Ihmiset ehtivät päättää jo ennen viisujen alkamista kansallisuuteen katsomatta, että Norjaa äänestän, tuli sieltä mitä muuta tahansa. Tällä tavalla perustelen väitettäni siitä, että muilla mailla ei ollut edes mahdollisuutta voittaa viisuja.
Kerropa minulle Uleåborgir että miksi joku perusjamppa Azerbaidzanista päättää antaa oman äänensä Norjalle vain sen takia että sen esittäjänä on Valko-Venäläinen heppu? - -
No joo, yöllä kirjoittamani viesti oli vähän väsynyt ja angstinen. Nyt kun olette latoneet tilastoja pöytään, niin pakkohan se on todeta, että koko Euroopalla on erilainen musiikkimaku kuin minulla, enkä minä voi sille mitään. Sloboääniä Rybak sai, mutta myönnän että se ei ollut ratkaisevaa. Ja herra Kaivanto, minun pääni ei ole saavissa. En jaksa enää taistella tuulimyllyjä vastaan.
Heja Norge.