No joo. Tuo Pelkonen & Leppilampi on kyllä sellainen kaksikko, että varmastikkin moni katsoja tykkää heistä, mutta osa taas ei voi sietää. Kyllähän toi Jaana varmatikkin on jollain tapaa kauneus/söpöys -ympyrän yksi ääripää, mutta mua on alkanut jo vähän ärsyttää tuon muovinaaman yhden ilmeen tuijotus. Varo ettei nenä tipu, sanois varmaan michael. Ja pää silleen epänormaalisti alaspäin kallellaan ihan kuin maahan katsoisi, kun taas katse tuijottaa eteenpäin, eli siis silmät sojottaa pään asentoon nähden virheellisesti ylöspäin. Vielä kun siihen lisätään vähän silmien räpsyttelyä, niin voi elämä. Voi kun ton mikkihiiri minnie driver-klooni Pelkosen pariksi olisi saatu se Suomen toinen muovinaama Ellen Jokikunnas, niin kyllä loreal kiittäis. Ja sitten taas toi Leppilampi. Suomi tunnettuna rock/heavy musamaana ottaa tuollaiset pepsodentti vahanuket edustamaan Suomea. Eihän neekereilläkään kiillä hampaat ja silmät niin paljoa kuin noilla. Enkä mä tarkoita että mun mielestä minkään Jone Nikulan pitäisi flanelipaidassa ja joka toisen hampaan kanssa juontaa noita viisuja, mutta kun Megapaulakin näyttää enemmän heteromieheltä kuin toi Leppilampi.
No joo, siis ei mulla mitään ketään vastaan ole. Toivottavasti he pärjäävät hyvin. Kyllä varmaan noi parempia on kuin Sorainen & Hjallis kaksikko.