Euroviisut 2007

  • 193 550
  • 1 541

Kaivanto

Jäsen
-OO- kirjoitti:
Mitäs helvetin järkeä tuossa nyt on? ...

Aivan totta, mitä sanot, mutta ihan vittuilun vuoksi meinasin, kun bändi on niin poikkeuksellisen rasittava ja paska.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Kuinka moni jaksaa vielä katsoa maisteri Frangenia tässä valtavassa euroviisuhuumassa? Itse pidän Simon juttuja jo aavistuksen tylsinä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaivanto kirjoitti:
Aivan totta, mitä sanot, mutta ihan vittuilun vuoksi meinasin, kun bändi on niin poikkeuksellisen rasittava ja paska.

No olenpa kyllä kuullut paljon pahempaakin.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Ei hävettäisi tosiaan tuota Kurkelan ensimmäistä kappaletta päästää varsinaiseen kilpailuun, mukavasti mieleenjäävä melodia. Olihan se nyt pliisu, mutta se nyt onkin euroviisuballadin tunnusmerkki. Se koreografia tosin oli kyllä uskomatonta paskaa ja ihmettelin vähän miksi Kurkelalla oli päällään joku äitiysmekko.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olihan noi esiintyjat nyt jo vahan parempia kuin viikko sitten Kuoppamaki ym. Kurkelan eka biisi oli euroviisutasolla ihan mukava, mutta silti mulle tuli tosta enemman taas mieleen sellanen taukoshow. Kentala oli aika mitaan sanomaton. Ei jaany biiseista mitaan mieleen. Lovex varmaan on Suomen ehdokkaana vahvoilla karsinnoissa, mutta itse en poikia juuri arvosta.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Rafael kirjoitti:
Kuinka moni jaksaa vielä katsoa maisteri Frangenia tässä valtavassa euroviisuhuumassa? Itse pidän Simon juttuja jo aavistuksen tylsinä.

Milloin viimeksi mukahauska Simo on onnistunut tekemään jotain mieltä mullistavaa. Huumorihan on kuin tehty joillekkin kaksikymmentä vuotta yliopistossa opiskelleelle matemaatikolle.

Noista juontajista. Tuossa asiassa voi muuten lahjakkaasti mokata koko kisan. Juontajilla pitää olla virheetön lontoo ja mielellään osata vielä ainakin berliiniä, tukholmaa ja pariisiakin. Myös tilannekomiikan pitää olla herkässä ja ulkonäkö katseen kestävää. Änkyttäjät, tosikot ja tankerot älköön vaivautuko.
 

Kaivanto

Jäsen
tombraider kirjoitti:
Juontajilla pitää olla virheetön lontoo ja mielellään osata vielä ainakin berliiniä, tukholmaa ja pariisiakin.

Englannin lisäksi jomman kumman on osattava välttämättä ranskaa. "Mielellään" pätee sitten tosiaan noihin muihin kieliin - ei haittaa, mutta ei välttämätöntä.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morrow10 kirjoitti:
No tämä kyllä sitten pudottaa Paavo M. Petäjän pois laskuista.

No, suomalaisista miehistä ainoa mitat täyttävä on Erkki Toivonen. Varmasti kautta historian ensimmäinen suomalainen, jota ei tarvitse hävetä ikinä missään. Samaa ei voitane sanoa sitten itse toteutuksesta. Pelottaa jo etukäteen. MM-kisojen avajaisiin verrattuna tällä sentään on katsojia.

Kyllä se Guzenina kelpaisi minulle sitten kaveriksi. On vain valitettavasti muita kiireitä.
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
teemu73 kirjoitti:
Juontajien nimet selviävät tänään kello 11.40 alkavassa suorassa lähetyksessä, jota voi katsella Yle24 -kanavalta tai netistä osoitteesta:

Markkinointi&Mainonta-lehti huhuilee, että juontajina toimisivat Mikko Leppilampi ja Jaana Pelkonen. Mutta kohtahan saamme varmuuden asiasta...

http://www.marmai.fi/doc.te?f_id=1109581&s=r
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Juontajat ovat Pelkonen & Leppilampi, niinkuin jo joku tiesi
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Osaako noista jompikumpi ranskaa ja Pelkosen englanninkielen taitamista en epäile, mutta miten taipuu Mikolta tuo Lontoon murre niinkusta sujuvasti?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gellner kirjoitti:
Mitenköhän Mikko Leppilammelta sujuu enklanti, hänellä kun taitaa olla juontamisesta kokemustakin. Mikko olisi ihan jees valinta, naisjuontaja voisi olla vaikka Irina Björklund tai Maria Guzenina.

Kovin noloa lainata omaa viestiä, joten pakko lainata. Eli Leppilampea ehdottelin toukokuussa. Vaikuttaa erittäin hyvältä valinnalta, on edustava ja sanavalmiin oloinen. Pelkonen on myös ok valinta.
 

scholl

Jäsen
Jaana Pelkosestakaan ei taida päästä koskaan eroon televisiosta. Lordi-vitutus nostaa taas kohta päätään. Olisivat nyt kerrankin laittaneet pelin poikki ja uus porukka kehiin.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
bitnir kirjoitti:
No, suomalaisista miehistä ainoa mitat täyttävä on Erkki Toivonen. Varmasti kautta historian ensimmäinen suomalainen, jota ei tarvitse hävetä ikinä missään.

Kuka on Erkki Toivonen?
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
avatar kirjoitti:
Osaako noista jompikumpi ranskaa ja Pelkosen englanninkielen taitamista en epäile, mutta miten taipuu Mikolta tuo Lontoon murre niinkusta sujuvasti?
Pelkonen puhui hyvää englantia. Ranskan on kirjoittanut lukiossa ja käynyt sen jälkeen yliopistossa perus- ja jatkokurssit. Perusteet siis hallussa. Aikoo kuulemma opiskella vielä lisää.

Leppilammesta ei sitten hajua. Kuulemma asunutkin ulkomailla pari vuotta, mutta englanti ei ollut Pelkosen veroista. Ihan hyvää kuitenkin. Ranskasta ei mainittu mitään, kellään tietoa?

Ihan hyvä pari, jos Guzenina ei suostunut. Enpä parempiakaan olisi tähän hätään keksinyt.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Missä vaiheessa Erkki Toivanen on vaihtanut sukunimeään?
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
DAF kirjoitti:
Kuka on Erkki Toivonen?

Erkki Toivonen on minullekin tuntematon, mutta ilmeisesti tässä tarkoittettu henkilö on Erkki Toivanen, joka on toiminut mm. YLEn ulkomaankirjeenvaihtajana.

edit. aika hidas olin
 

Kaivanto

Jäsen
avatar kirjoitti:
"Täällä Erkki Toivonen, Lontoo"

Erkin silmälasit on legendat jo eläessään.

Eläkkeellä nyt jo oleva kirjeenvaihtaja Yleisradiolla.

Taisi mennä DAFin rivienvälit ohi. Se on Erkki Toivanen

Edit:
Oonpa hidas.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivasen nyt luulisi olevan kaikille tuttu, mutta Leppilammesta jouduin tietoja urkkimaan Wikipediasta. Ihan tuntematon suuruus minulle tähän asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös