Euroviisufinaali 2015 – liveseuranta

  • 49 202
  • 849
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ai että, kultapojua seuraavaksi uunista ulos.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
En ole seurannut koko kisaa, mutta eksyin kanavalle juuri nyt ja näin ekan ja tokan esityksen.

Ranskan biisi oli aivan helvetin hyvä.

Tuo Cristal Snow on taas superärsyttävä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ei ole toki Jaana Pelkosen ja Paasos-Heikin/Peltsin voittanutta.

Mä en helvetissä pysty ymmärtämään, että joku nauttii juontajista, jotka huutavat, kirkuvat ja pilkkaavat Itä-Euroopan edustajia. Se juontajapari oli viisuhistorian surkein – tämän vuoden juontajiin asti.
 

Ralph

Jäsen
Ranska ja Britit ovat lähes vuodesta toiseen Euroviisujen häpeätahroja. Isoja maita ja musiikilliset taustat ovat huikeat, mutta silti ei sieltä tämän tasokkaampaa biisiä tai kiekujaa löydy.
Mutta nyt on briteillä kelpo biisi, ainakin omaan makuuni. Tiedä sitten, miten toimii liveversiona, olen nähnyt vain musiikkivideon YouTubessa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuskin. Sen verran mitä olen näitä Euroviisuja seurannut, niin eurooppalaisia sytyttää enemmän tylsät balladit kuin hyvä musiikki.
Noh noh, voittihan se Loortikin. Tosin eipä kyllä tarvitse paljoa arvuutella että tuleeko AC/DC:llä koskaan olemaan mitään tekemistä näiden kisojen kanssa.

Ranska ja Britit ovat lähes vuodesta toiseen Euroviisujen häpeätahroja. Isoja maita ja musiikilliset taustat ovat huikeat, mutta silti ei sieltä tämän tasokkaampaa biisiä tai kiekujaa löydy.

Ranska sijoilla 20-26.
Tämä on kyllä kanssa mielenkiintoinen juttu. Etenkin tuo brittien paska suoritustaso vuodesta toiseen hämmentää, eikä tosiaan tuo Ranskakaan kyllä paljoa paremmin vedä. Miksi ei kiinnosta panostaa?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ihan kiva israel-viba.

Luulin aluksi että tämä on Bollywoodia ja että onko Intiakin gameissa.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun puolesta Israel voisi hyvin sopia top seiskaan.
 

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nostan hattua sille kaverille, joka näitä viisuja kääntää Suomeksi! :D Ei takuulla mikään helpoin homma kääntää noita veisuja suomeksi vieläpä niin, että ne jotenkin rimmaavat.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Ranskalla vaikuttava tausta ja Slovenian tytöllä mielenkiintoinen ääni. Israelista tulee mieleen se yks suomalainen bändi, joka jäi karsintoihin. Kannatan Viroa tai Eestiä...
 

Ralph

Jäsen
Tosin eipä kyllä tarvitse paljoa arvuutella että tuleeko AC/DC:llä koskaan olemaan mitään tekemistä näiden kisojen kanssa.
Se on totta. Ja olisihan esimerkiksi briteilläkin heittää joka vuosi uusi suurnimi näihin, mutta menevät aina tuntemattomalla linjalla. Samoin Suomi voisi pärjätä pelkällä nimellä, jos Sunrise Avenue olisi edustajana. En ole itse fani, mutta yllättävän suuri nimi kyseessä eurooppalaisilla markkinoilla. Sitä ei edes Suomessa tajuta kunnolla, kuinka suuri se bändi on esimerkiksi Saksassa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ketä oli viime vuonna? Muistaakseni Töllis on nimittäin ollut tuolla aiemminkin.
Sanna Pirkkalainen ja Jorma Hietamäki olivat viime vuoden selostajat. Töllinen ollut muistaakseni Juuso Mäkilähteen kanssa jonakin vuonna selostajana.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei käsitä, miten Viroa pidetään jotenkin erikoisena. Ei säväytä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Samoin Suomi voisi pärjätä pelkällä nimellä, jos Sunrise Avenue olisi edustajana. En ole itse fani, mutta yllättävän suuri nimi kyseessä eurooppalaisilla markkinoilla. Sitä ei edes Suomessa tajuta kunnolla, kuinka suuri se bändi on esimerkiksi Saksassa.
On kyllä. Samu Haber taitaa olla ihan jäätävän kova stara Saksassa, ja onhan se ollut siellä Voice of Germanyssakin vissiin pariin kertaan tuomarina. Kova jätkä.
 

SgtMarkov

Jäsen
Olipas tää Israelin esitys perseestä. Erityisesti vituttaa tää rakenne biiseissä, samaa toistoa alusta loppuun ja vikaan kertsiin nostetaan korkeutta muutama sävelaskel.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei tää kyllä oikeen toimi nyt tää Viro.

EI voita. Vaisusti vetävät.
 

Ralph

Jäsen
Kauniisti hölskyivät Viron edustajan rinnat. Siis tuolla naisella.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Taisi Viron yllätysmahdollisuudet mennä tässä aikaisessa esiintymisnumerossa. Sataa Ruotsin laariin (en tosin tiedä koska Ruotsi esiintyy).

Eniveis, tämä Viro on kova. Naislaulaja aiheuttaa minussa tuntemuksia.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viron biisistä tulee mulle Eva & Manu fiilis. Paitsi että tuo muija on miljardi kertaa kuumempi.

Kivan simppeli.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
No, onhan tuossa kaksi syytä pitää Virosta, mutta kappale ei ole mitenkään erikoinen,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös