Guru Halla-aho oli parhaita pers-suomalaisia. Arvot olivat kyllä kaukana, mieshän on arvokonservatiivi, joka ei liiemmin esim. seksuaalisia vähemmistöjä hyysää (eli ihan sopivaa vlad-materiaalia tältä osin, vai...)
Mikäli viestin kirjoittaja olisi joku muu niin ohittaisin viestin hymyillen - nytkin kyllä hymyilen kovin tyytyväisenä - ja jättäisin vastaamatta, mutta koskapa kirjoittajana on arvon mjr päätän uhrata elämästäni minuutin kirjoittamiseen.
Onhan minun tunnustettava, että arvomaailmani on monelta osin eriävä suurimman osan persuista kanssa - tai merkittävässä asemassa olevista persuista - joten tämä, ja erityisesti Soinin tietyt kannanotot, saa aikaan sen, että minun on hyvin vaikea kuvitella, että antaisin ääneni persulle muussa kuin EU-vaalissa ja tämäkin saattaa olla tekona hyvin ainutlaatuinen.
Yhteneviä tekijöitä on liian vähän jotta voisin kuvitella, että perussuomalaisista tulisi se minun puolueeni jatkossa. Toisaalta eipä niitä yhteneviä tekijöitä löydy kovinkaan monesta muustakaan puolueesta riittävästi, jotta voisin kuvitella jatkossa seisovani vannoutuneesti jonkin tietyn puolueen riveissä, kuten tavallaan olin vihreiden riveissä äänestäessäni vajaan parin vuosikymmenen ajan pääsääntöisesti vihreää ehdokasta eduskuntavaaleissa, muissa vaaleissa puolueita tai kansanliikkeitä on ollut enemmän. Veikkaisinkin, että jatkossa tulen olemaan hyvin liikkuva äänestäjä ja tiettyjen merkittävien teemojen perusteella tulen valitsemaan sen oman ehdokkaani ja puolueeni kussakin vaalissa. Vaikea kuitenkaan kuvitella, että ihan "nukkuvaksi" ryhtyisin.
Ja menihän tähän reilusti minuuttia pidempi ajanjakso elämästäni. Olen siis kuin poliitikko, puheet ja teot eivät täsmää!
vlad.