Eurofutiksen siirtomarkkinat kesällä 2006

  • 57 707
  • 557

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Uutistoimisto AFP:n mukaan 19-v. nigerialainen Obi-Wan Kenobi kustansi sitten Abra-sedälle tuollaiset vaivaiset 16 miljoonaa puntaa. Neljä menee Norjaan Lynille ja Manu ilmeisesti pääsee osingoille ihan kivasti saaden 12 miljoonaa puntaa suolarahaa.

Varmasti Manulle kelpaa, vaikka riettaat olivatkin painostaneet Obi-Wanin allekirjoittamaan sopimuksen. Onneksi pelastava ritarit löytyivät Lontoosta ja Venäjältä ja Obi-Wan saatiin vapautettua pahan ikeestä seuraamaan todellista kutsumustaan.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Liverpooligan kirjoitti:
Uutistoimisto AFP:n mukaan 19-v. nigerialainen Obi-Wan Kenobi kustansi sitten Abra-sedälle tuollaiset vaivaiset 16 miljoonaa puntaa. Neljä menee Norjaan Lynille ja Manu ilmeisesti pääsee osingoille ihan kivasti saaden 12 miljoonaa puntaa suolarahaa.

Varmasti Manulle kelpaa, vaikka riettaat olivatkin painostaneet Obi-Wanin allekirjoittamaan sopimuksen. Onneksi pelastava ritarit löytyivät Lontoosta ja Venäjältä ja Obi-Wan saatiin vapautettua pahan ikeestä seuraamaan todellista kutsumustaan.

Jotenkin tästä viestistäsi paistaa katkeruus läpi. Eihän se Chelsean vika ole jos muuan Venäläinen öljymoguli haluaa seuran omakseen. Mielestäni Chelsea tuo väriä siirtomarkkinoille näillä ostoillaan. Ja jossain vaiheessa käy myös niin että Chelsea ei valioliigaa voita näillä huippupelaajillaan. Katsotaan Abran tekoja sitten.
 

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Speedye kirjoitti:
Jotenkin tästä viestistäsi paistaa katkeruus läpi. Eihän se Chelsean vika ole jos muuan Venäläinen öljymoguli haluaa seuran omakseen. Mielestäni Chelsea tuo väriä siirtomarkkinoille näillä ostoillaan. Ja jossain vaiheessa käy myös niin että Chelsea ei valioliigaa voita näillä huippupelaajillaan. Katsotaan Abran tekoja sitten.
Ei siinä oikeastaan ole mitään nokan koputtamista, jos on rahaa millä mällätä. Ei se tosiaan Chelsean vika ole. Itsekin pidin Chelseaa sympaattisena seurana ennen Abran ja erityisesti ennen Morohoron tuloa. Ranieri oli vallan vekkuli mies ja hänen lausuntonsa jätti harvoin kylmäksi ja silti miestä pystyi kunnioittamaan ilman huonoa omatuntoa.

Tätä kyseistä siirtoa - tai oikeastaan sen tapahtumakulkua - minä tässä kyseenalaistan. Onko se sitten oikein, että sopimuksen toiseen seuraan jo allekirjoittanutta pelaajaa mennään sitten vikittelemään rahalla - tai ylipäänsä millään muullakaan? Tämähän on käsittääkseni kiellettyä ja sanktioitua puuhaa - puhumattakaan sitten moralisesta puolesta.
 
Liverpooligan kirjoitti:
Tätä kyseistä siirtoa - tai oikeastaan sen tapahtumakulkua - minä tässä kyseenalaistan. Onko se sitten oikein, että sopimuksen toiseen seuraan jo allekirjoittanutta pelaajaa mennään sitten vikittelemään rahalla - tai ylipäänsä millään muullakaan? Tämähän on käsittääkseni kiellettyä ja sanktioitua puuhaa - puhumattakaan sitten moralisesta puolesta.

Sinä selvästi tunnut olevan tarkastikin perillä tästä kuviosta, niin kerrohan tietämättömälle miten asiat todellisuudessa meni. Koko tapahtumaketju alusta loppuun, aina tähän päivään saakka kiitos. Asia ja sen tuoma epätietoisuus on vaivannut minua jo pitkään. Lehdistössäkin vain spekuloidaan asialla ja heitetään arvailuja sopimusneuvottelujen ja kiistan kulusta. Kukaan ei suostu kertomaan minulle totuutta, ja koska Maestro Porttilakaan ei asiaa ole kolumnissaan ottanut puheeksi, on asia todella epäselvä.

Kerrohan arvon Liverpooligan miten tämä Mikelin siirtokuvio meni kokonaisuudessaan alusta loppuun. Kiitos jo etukäteen.
 
Eikö tänne voisi avata omaa ketjua, jossa Poolin, Chelsean, Manun ja muiden valioliigatiimien kannattajat voivat jankata ikuista väittelyään, ettei jokainen jalkapalloa sivuava ketju ole tuota taistelua. Eipä tässä mitään muuta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyllä tallaista Chelsea-fania naurattaa tämä kaikki keskustelu täällä.

LMAO
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Mielenkiintoista nähdä mihin joukkueisiin siirtyvät Tevez ja Mascherano MM-kisojen jälkeen. Toivottavasti eivät Chelskiin, molemmat ainakaan.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
lunar kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä mihin joukkueisiin siirtyvät Tevez ja Mascherano MM-kisojen jälkeen. Toivottavasti eivät Chelskiin, molemmat ainakaan.

Tuskin nyt kummatkin Chelseaan tänä kesänä siirtyvät, Tevezistä en niin välittäisi mutta Mascherano olisi kyllä hyvä hankkia. En kyllä yllättyisi vaikka eivät kumpikaan tänä kesänä mihinkään siirtyisi ainakaan jos on uskominen tämän Corinthiasin pomon puheita. No ne nyt varmaan ovat pelkkää propagandaa, mutta todellakin heidän tilanteensa ei välttämättä ole sellainen että mikään automaatio on että siirtyvät vielä mihinkään.
 

Cube

Jäsen
Liverpooligan kirjoitti:
Varmasti Manulle kelpaa, vaikka riettaat olivatkin painostaneet Obi-Wanin allekirjoittamaan sopimuksen. Onneksi pelastava ritarit löytyivät Lontoosta ja Venäjältä ja Obi-Wan saatiin vapautettua pahan ikeestä seuraamaan todellista kutsumustaan.
No tällä tyylillähän se keskustelun taso saadaan varmasti nousemaan sillä tavalla kuin itse olet peräänkuuluttanut.. Hyvä meininki taas kerran, Liverpooligan.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
steepler kirjoitti:
Tuskin nyt kummatkin Chelseaan tänä kesänä siirtyvät, Tevezistä en niin välittäisi mutta Mascherano olisi kyllä hyvä hankkia. En kyllä yllättyisi vaikka eivät kumpikaan tänä kesänä mihinkään siirtyisi ainakaan jos on uskominen tämän Corinthiasin pomon puheita. No ne nyt varmaan ovat pelkkää propagandaa, mutta todellakin heidän tilanteensa ei välttämättä ole sellainen että mikään automaatio on että siirtyvät vielä mihinkään.

Kai otit huomioon että Iso-A omistaa bulvaanin/bulvaanien kautta Corinthiaksen käytännössä yksin?
 
Eikö tänne voisi avata omaa ketjua, jossa Poolin, Chelsean, Manun ja muiden valioliigatiimien kannattajat voivat jankata ikuista väittelyään, ettei jokainen jalkapalloa sivuava ketju ole tuota taistelua. Eipä tässä mitään muuta.

Täällä on jo sellainen. http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=33694

Sinne vaan purkamaan sydäntään ja itkemään, miten iso ja paha Chelsea voittaa taas mestaruuden kun niillä on niin paljon rahaakin ja ruma omistaja kaiken huipuksi. Valitessasi voit keksiä Chelsea-sanan tilalle jonkun muun valioliigassa pelaajan seuran nimen riippuen siitä, mikä joukkue kulloinkin ottaa päähän.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Mängimies kirjoitti:
Sinne vaan purkamaan sydäntään ja itkemään, miten iso ja paha Chelsea voittaa taas mestaruuden kun niillä on niin paljon rahaakin ja ruma omistaja kaiken huipuksi.

Vaikka kommarit muulla voisikin pullistella, tätä miestä ei rumuudessa hevillä pestä!

Glazer
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
dtw! kirjoitti:
Sinua luultavasti vituttaa siis myös Rio Ferdinandin (£30M) ja Wayne Rooneyn (£27M) pelaaminen Unitedin avauskokoonpanossa.
Heitänpä nyt mielipiteeni tämän quoten mukaan, vaikkei sitä välttämättä piruiluksi(?) tarkoitettukaan.

Ferdinandin ja Rooneyn siirtoja ei voi millään tavalla rinnastaa esim. Chelsean tämän kesän siirtoihini. Miksi? Ballackin siirto oli täysin turha, koska Chelsealla keskikentän keskustassa pelaa paljon parempia ja taitavampia kavereita kuten Lampard (Englannin paras Gerrardin jälkeen), Makelele (Ehkä Chelsean tärkein pelaaja) ja Essien, joka muistaakseni oli Chelsean kallein siirto ikinä ennen tätä kesää. Myyös viime kesän S.W.Phillipsin osto laidalle oli turha, sillä mieshän ei saanut pelata yhtään ja sinne on muutenkin valittavissa sellaisia pelaajia kuin Robben, Duff ja Cole.

Näiden herrojen siirrot Rooneyn ja Ferdinandin siirtoina Manuun ei kerta kaikkiaan ole verrattavissa keskenään. Miksi? Koska Ferdinandista on tullut puolustuksen todellinen johtaja ja Rooneysta ManU-ikoni. On eri asia ostaa oikeasti hyödyllisiä pelaajia isolla rahalla kuin ostaa isolla rahalla pelaajia, jotka eivät välttämättä edes pääse pelaamaan.

On Chelski tänä kesänä yhden todella viisaan ja hyvän siirron tehnyt. Sheva ei ollut yhtään ylihinnoiteltu, sillä onhan kyseessä euroopan ehkäpä monipuolisin kärkimies ja armoton viimeistelijä, joka sopii Drogban pariksi loistavasti. Tunnustan itseni Sheva-faniksi.

Minulla ei ole mitään Chelseaa vastaan. Vain Chelsean ostopolitiikkaa vastaan, sillä he ostavat maailmanluokan pelaajia joukkueeseensa - Real Madrid-maiseen tapaan - eivätkä he edes pääse pelaamaan. Tai vaikka pääsevätkin, niin minua vituttaa, että se toinen loistava pelaaja joutuu penkille.

Jos palataan takaisin siirtospekulaatioihin, niin toivon edelleen, että Manuun saataisiin se keskikentän ankkuri (Diarra) ja kunnon playmakeri (ei Riquelme, miten olisi Pablo Aimar?). Sitten voisimme vaihtaa Ruudin johonkin tulevaisuuden tähtihyökkääjään (Torres) tai nykyiseen tähtihyökkääjään, joka pelaa monta vuotta (Zlatan, mikäli Juve tippuu Serie B:hen) ja antaa hieman rahaa päälle. Tällä porukalla annettaisiin Chelsealle kova vastus ensi vuoden Premiershipissa.

Edit: lisätään, etten välttämättä selvin päin olisi tätä kirjoittanut. Älkääkä kysykö miksi olen naamoissa maanantaina puolilta päivin.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Itse en kykenisi kannattamaan seuraa, joka saa kaiken haluamansa pohjattomilla rahavirroilla, jotka ovat vieläpä suhteellisen kyseenalaisesti hankittu. Onko siinä enään mitän hauskaa, että mestaruus on lähes varma ennenkuin peliäkään on pelattu? Toki he voivat tukehtua omaan suuruuteensa, mutta aika epätodennäköistä. Mainittakoon, että jo tämä Tottenhamin nousu semisuureksi tänä vuonna aiheutti lieviä vastareaktioita, kun pelaajia tuli ja meni ja hankintoja tehtiin miten sattuu. No kukin tyylillään.. Itse en usko, että saisin isojakaan kiksejä siitä, että Tottenham voittaisi Valioliigan jonkun Romanovskin pohjattomilla avustuksilla, koska ei kyseessä olisi Tottenham vaan Romanovskham. Chelsean tapauksessakaan kyse ei ole siitä perinteikkäästä Chelseasta vaan lottovoiton seurauksena täysin uudeksi seuraksi muuttuneesta organisaatiosta. Kyllä mestaruudelta menee minun silmissäni arvo siinä vaiheessa, kun se tulee jonkun ökyrikkaan rahojen ansiosta.
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Eddie kirjoitti:
Itse en kykenisi kannattamaan seuraa, joka saa kaiken haluamansa pohjattomilla rahavirroilla, jotka ovat vieläpä suhteellisen kyseenalaisesti hankittu. Onko siinä enään mitän hauskaa, että mestaruus on lähes varma ennenkuin peliäkään on pelattu? Toki he voivat tukehtua omaan suuruuteensa, mutta aika epätodennäköistä. Mainittakoon, että jo tämä Tottenhamin nousu semisuureksi tänä vuonna aiheutti lieviä vastareaktioita, kun pelaajia tuli ja meni ja hankintoja tehtiin miten sattuu. No kukin tyylillään.. Itse en usko, että saisin isojakaan kiksejä siitä, että Tottenham voittaisi Valioliigan jonkun Romanovskin pohjattomilla avustuksilla, koska ei kyseessä olisi Tottenham vaan Romanovskham. Chelsean tapauksessakaan kyse ei ole siitä perinteikkäästä Chelseasta vaan lottovoiton seurauksena täysin uudeksi seuraksi muuttuneesta organisaatiosta. Kyllä mestaruudelta menee minun silmissäni arvo siinä vaiheessa, kun se tulee jonkun ökyrikkaan rahojen ansiosta.

Vaikka en Chelseasta tykkää niin kyllä tämä teksti menee jo hieman yli. Eli siis Chelseaan ei houkuttele muu kuin raha? Euroopan ehkä kuumin seura tällä hetkellä ja pelaaja joka sinne menee voi olla varma että jokaisessa liigassa taistellaan mestaruudesta. Pelikaverit ovat yksiä maailman parhaista ja olosuhteet muutenkin loistavat. Mutta minkä takia Chelsean pitäisi sitten säästellä jos kerran rahaa on mitä käyttää? Toki Chelsea on tehnyt tyhmiä ja turhiakin kauppoja mutta jokainen menee tyylillään. Kysymys onkin että kuinka monta kaveria on lähtenyt Chelseasta pois koska ei ole tykännyt pelata siellä?

Kuinka moni seura sitten haluaa jäädä loppuiäksi niiksi yksistä keskinkertaisista seuroista? Jos Chelsea ei olisi saanut Romanin rahoja niin seura olisi mitä luultavammin jäänyt ikuiseksi haastajaksi. Jokainen seura haluaa olla se Euroopan paras seura ja se ei onnistu keskinkertaiselta joukkueelta muuten kuin tekemällä hyviä kauppoja. Esimerkiksi Liverpool on jäämässä pelkäksi haastajaksi koska rahaa ei ole ostaa tarvittavia pelaajia jotta pystyttäisiin kilpailemaan suurien kanssa. Jokainen pelaa niillä korteilla mitkä on saanut.

Parhaita kauppoja tänä kesänä on mielestäni ollut Podolskin siirtyminen Baijeriin, Diego Bremeniin ja pienellä varauksella Berbatovin siirtyminen Tottenhamiin. Vielä kun Roma saisi hankittua muutaman kovan pelurin niin rupeisi näyttämään hyvältä.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eddie kirjoitti:
Itse en kykenisi kannattamaan seuraa, joka saa kaiken haluamansa pohjattomilla rahavirroilla, jotka ovat vieläpä suhteellisen kyseenalaisesti hankittu.

Kannatat sitten kuitenkin Kärppiä? MOT. Ja tähän omavalintainen hymiö.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Eddie kirjoitti:
Itse en kykenisi kannattamaan seuraa, joka saa kaiken haluamansa pohjattomilla rahavirroilla, jotka ovat vieläpä suhteellisen kyseenalaisesti hankittu. Onko siinä enään mitän hauskaa, että mestaruus on lähes varma ennenkuin peliäkään on pelattu?

Huvittavaa. Eli minunlaiseni fanin, joka on kannattanut Chelseaa penskasta lähtien, pitäisi nyt luopua faniudestani, koska yhtäkkiä meillä on käytössä paljon rahaa? Ja olisiko Manun fanien pitänyt hävetä, kun seura dominoi Euroopan kenttiä aikoinaan? Tuskinpa häpesivät, vaan nauttivat silloisesta asemastaan täysin rinnoin... Ja niin nautin minäkin nyt, kun siihen mahdollisuus vihdoin on tullut. Ja voin vain ajatella appiukkoni fiiliksiä, mies joka on ollut Chelsean kannattaja yli 30 vuotta. Voi vihdoinkin pistää takaisin samalla mitalla and then some Poolia kannattaville kavereilleen. Ihanata, ihanata! Lisää vaan ruplia haisemaan ja megatähtiä tiimiin!
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Offtopicia vielä viestin verran..

Everton kirjoitti:
Kannatat sitten kuitenkin Kärppiä? MOT. Ja tähän omavalintainen hymiö.

Pistetään muutamakin omavalintainen hymiö täysin aiheesta sivuavalle tekstin pätkälle.

Noniin sepä saikin yllättäen huomiota tuo minun heittoni. Niin en minä todellakaan teilaa sellaisia Chelsea faneja, jotka ovat seuraa kannattaneet ammoisita ajoista lähtien. Kyllä minäkin Tottenhamia kannattaisin, vaikka se Romanovski tulisikin jostain ja päättäisi ostaa seuran, mutta ei se todellakaan tuntuisi se menestys sen jälkeen niinkään hyvälle, koska jos sinne alkaisi tulemaan Shevtshenkkoja, Robbeneita ja Drogbia niin se menestys on aikalailla itsestään selvyys. En vain ole koskaan pitänyt jalkapallossa näistä jättiläisistä, jotka hamstraavat kaiken ihan järjettömillä summilla. En siis voi pitää Chelseastakaan, koska menestys ei ole Chelsean vaan Romanin ansiota. En pitäisi Tottenhamin menestystäkään Tottenahmin ansiona, mikäli tilanne olisi sama suosikkiseurallani. En vain kerta kaikkiaa voi saada kiksejä tällaisista seuroista ja menestymiskeinoista. Tottakai seurasta tulee Euroopan kuumin ja kaikkea sellaista, jos on rahaa millä mällätä. Minä toivon, että Tottenham pysyisi Tottenhamina ja menestys tulee, jos on tullakseen, mutta se ei minun arvomaailmassani ole ratkaisevaa.

Ja vaikka kannatan Kärppiä niin se kannatus on alkanut kutakuinkin silloin, kun joukkue tippui liigasta 80-luvun lopulla, joten en minä pidä itseäni senkään suhteen Gloryhunttaajana. Toki Kärpät on Sm-liigan Manu tai jotain nykyään, mutta aika pohjalta sinne on ponnistettu. Toki Kärppiä voi rikkaudesta moittia, mutta ihan muista syistä minä Kärppiä kannatan. Ensi kausi esimerkiksi tuntuu itsestäni jännittävemmältä pariin vuoteen, koska ilma vaihtuu ja omat saanevat mahdollisuuksia.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Eddie kirjoitti:
En siis voi pitää Chelseastakaan, koska menestys ei ole Chelsean vaan Romanin ansiota. En pitäisi Tottenhamin menestystäkään Tottenahmin ansiona, mikäli tilanne olisi sama suosikkiseurallani. En vain kerta kaikkiaa voi saada kiksejä tällaisista seuroista ja menestymiskeinoista. Tottakai seurasta tulee Euroopan kuumin ja kaikkea sellaista, jos on rahaa millä mällätä. Minä toivon, että Tottenham pysyisi Tottenhamina ja menestys tulee, jos on tullakseen, mutta se ei minun arvomaailmassani ole ratkaisevaa.

En oikein pysy mukana logiikassasi, siis tottakai Chelsean menestys on Romanin ansiota koska hän omistaa Chelsean ja toimii suurena rahoittaja mutta kyllä se menestys on Chelsean menestystä myös koska Roman=omistamansa seura Chelsea. Aivan yhtälailla Manun menestys on Glazerin ansiota ja Tottenhaminkin mahdollinen menestys on heidän omistajatahon ansiota, en ole nyt varma miten Toettenhamin omistus on organisoitu.

Jalkapallojoukkueilla on kaikilla joku taho joka loppupeleissä tekee päätökset rahoituksesta ja jos Tottenham menestyy on se tämän tahon ansoita, en nyt ymmärrä missä vaiheessa erottelet omistajan ja seuran ja missä vaiheessa voit sanoa että joku on omistajan ansioita ja joku taas seuran. Itse ainakin näen ja väitän että asia myös pitkälti on niin että omistaja=seura koska hänellä/heillä on se viimeinen sana miten seura toimii. Fergusonkaan ei voi mitään jos Glazerit sanovat että rahan käyttö loppuu nyt ja tuotto laitetaan Glazerien tilille. Kuka/mikä taho olisi sitten se joka tuottaisi menestyksen niin että sinun mukaasi sitä voisi kutsua seuran menestykseksi.
 

Leipomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
steepler kirjoitti:
En oikein pysy mukana logiikassasi, siis tottakai Chelsean menestys on Romanin ansiota koska hän omistaa Chelsean ja toimii suurena rahoittaja mutta kyllä se menestys on Chelsean menestystä myös koska Roman=omistamansa seura Chelsea. Aivan yhtälailla Manun menestys on Glazerin ansiota .

Tähän on pakko ManU fanina sanoa että ManU ei ole voittanut kuin liigacupin sen jälkeen kun Glazerit ovat omistaneet seuran...
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Leipomo kirjoitti:
Tähän on pakko ManU fanina sanoa että ManU ei ole voittanut kuin liigacupin sen jälkeen kun Glazerit ovat omistaneet seuran...

En nyt tarkoittanut mitään erityisiä voitettuja pokaaleja vaan ihan yleisesti mahdollista menestystä. Manu nyt oli kakkonen liigassa kuitenkin, eli paremmin sijoittui kuin 17 seuraa joten ei sekään aivan huonosti ole, menestystä sekin on.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Juan Sebastian Veron siirtyy takaisin kasvattajaseuraansa Argentiinaan ja jättää näin ollen Interin. Uskon siirron olevan ihan järkevä molempien osapuolien kannalta. Mielestäni Veronin uran lasku alkoi jo siinä vaiheessa kun hän jätti Lazion. Toivottavasti mies piristyy siirron myötä vaikka ikää alkaa olla mittarissa jo jonkun verran.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Joonas Kolkka siirtyy Feyenoordiin.

http://www.yle.fi/urheilu/jalkapallo/id41466.html

Kai se pelasi sitten hyvin viime kaudella... Ei varmaan peliajan kannalta paras mahdollinen osoite, mutta kun ikää on jo mittarissa 31 niin se liksa on varmaan se isoin kriteeri. Ja Feynoordin riveissä on chänssit mahdollisuuksiin voittaa mestaruus.
 

Cube

Jäsen
Vincent Kompany: Anderlecht -> HSV

Iso siirto! Ilmeisesti Daniel Van Buyten on siirtymässä Bayerniin (?) ja Kompany hankittiin tämän korvaajaksi. Pari vuotta Hampurissa hioutumassa kokonaisvaltaisemmaksi pelaajaksi ja sitten siirto johonkin Euroopan jättiläiseen, näin kaverin urakehitys todennäköisesti menee..

Nousi samalla mielenkiinto Bundesliigaa kohtaan selvästi. Vieläkö nuokin pelit näkyvät Urheilukanavalta ensi kaudella?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös