Ma. Granlundin paikka joukkueessa ihmetyttää kyllä tällä hetkellä.
Mua ihmetyttää Ma Granlundin jatko Vancouveriin!
Ma. Granlundin paikka joukkueessa ihmetyttää kyllä tällä hetkellä.
Ymmärätkö Melartia jos sitä ei valita?
Sehän on kuule just päinvastoin!Mitä vähemmän khl pelaajia kisoihin valitaan, sitä kiinnostavampi joukkue saadaan kasaan.
Ehkä se ei näe rumpukalvon läpi. Juuselan mukaan Bäckströmillä on sellainen.Bäckströmillä tainnut näkö huonontua vuosien aikana. Moneskohan kerta, kun aivan pihalla kiekosta.
Jospa se jet-lag on pahimmillaan just nyt? En kyllä hihku valinnan puolesta minäkään.Miten mä muistan et nuoremmalla Granlundilla on joskus liikkunut jalat huomattavasti ripeämmin?
Bäckströmillä tainnut näkö huonontua vuosien aikana. Moneskohan kerta, kun aivan pihalla kiekosta.
Pulju-Aho-Laine... Lehtinen-Koivu-Selänne?Mulle tulee Ahosta mieleen Saku Koivu.
Aika mielenkiintoiset musiikit hallissa. Ei taida mitään listahittejä olla. Tai no, eihän sitä tiedä mitä Venäjällä ollaan päätetty "listahiteiksi".Venäläisten lippiksistä tulee mieleen Isäntä-paidat.
Aho on kyllä näyttänyt näissä peleissä, miten kova kaveri se on. Todennäköisesti tekee vain mittavamman uran kuin Koivu.Mulle tulee Ahosta mieleen Saku Koivu.
Onhan tuossa samoja piirteitä.Pulju-Aho-Laine... Lehtinen-Koivu-Selänne?
Toivottavasti ei, sitä väkisin mak... siis peluutusta ei kestänyt kukaan.Pulju-Aho-Laine... Lehtinen-Koivu-Selänne?
Ovatko molemmat Lukon pakit tänään viltissä? Onneksi Melart vetää vahvaa peliään.
huhuja o et Dallas päästäs AHL pakit,jos tarvetta.