Haastattelija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Winnipeg Jets
Koskiranta on kova, toivottavasti nähdään kisoissa.
Bäckström näyttää joka tilanteessa siltä, että ei ole mitään hajua missä kiekko on.
Huhut kertoo että pää räjähti jo.Jortsua ei näy studiossa. Toivottavasti ovat saaneet veren muuallekin kuin päähän. Pahalta näytti viimeksi.
On ollut hyvä. Ehdottomasti kisoihin.Koskiranta on kova, toivottavasti nähdään kisoissa.
Käsittääkseni poikittainen maila on merkitty rikkeeksi sääntökirjaan. Eli eikö tuokin jäähy vihelletty sääntökirjan mukaan?Eihän näitä nyt sääntökirjan mukaan vihelletä. Virtasen poikkarikin oli ihan naurettava puhallus.
Eikä liiku mihinkään. Miks noin rikkinäinen kaveri edes on tuonne raahattu
Kun maju vetää paidat päälle, niin jatkoaikaan kokoontuu se kööri, mikä ei tajua säännöistä sitä vähääkään, mitä tuolla Liigan ketjuissa ymmärretään. Se on vähän sitä, kun ne kaikki ölisijät kokoontuu samaan ketjuun ja ne harvat eivät saa enää samaan malliin ääntänsä kuuluviin.Käsittääkseni poikittainen maila on merkitty rikkeeksi sääntökirjaan. Eli eikö tuokin jäähy vihelletty sääntökirjan mukaan?
1. Olen seurannut koko Liiga-kauden läpi finaaleja myöten ja olen perillä säännöistä, ihme mutuilua sinun väitteesi.
huhuja o et Dallas päästäs AHL pakit,jos tarvetta.Puolustus on kokonaisuudessaan vähän käsien vapinaa aiheuttava. Ketään ei taida olla tulossa hätiinkään?
Joo, näinhän se voi olla :D Enpä tajunnut.En usko, että tarkoitti sinua tuolla vuodatuksella.
Melartia en kyllä ymmärrä jos kisoihin valitaan.
Niin, en tosiaan minä sinua tarkoittanut.1. Olen seurannut koko Liiga-kauden läpi finaaleja myöten ja olen perillä säännöistä, ihme mutuilua sinun väitteesi.
Linja on sääntökirjan mukainen, etenkin Liigan finaaleissa annettiin paljon rikkeitä mennä läpi. Mielelläni kuulisin perusteluita, miksi tuo ei ollut poikkari, henkilöön menevän arvostelun sijaan.
Haha, repesin. Jarlalle mailia ja Fingerporia hesariin.Ymmärätkö Melartia jos sitä ei valita?