Konnamuori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Se mikä johtaa.
Ottelun parhaat pelaajat menivät rinnan ja alkoivat poseeraamaan, niin ei kukaan ottanut kuvaa..
Yllätyin kuinka hyvin Komarov hallitsi kentää kiekollisena.Rantanen-Lajunen-Komarov on ihan valmis ketju.
Eih saatana! Arvokisakevät on taas saapunut Jatkoaikaan. Tätä on odotettu. :)Ei tällä jengillä.
En usko, että Jokista tuosta ketjusta syrjäytetään, mutta kyllähän Aho sopisi tuohon kuin nenä päähän. Eiköhän heidät samaan ylivoimaan ympätä.
Kyllä kyllä. Aho kuitenkin niin hyvä, että hänetkin näkisi mielellään joidenkin hyökkäyspäähän vaarallisempien kavereiden kanssa. Vaikka toki Pyöräläkin on hemmetin hieno pelaaja ja heidän ketjun peli toimi vähemmän yllättäen oikein kivasti.En siis minäkään usko missään tapauksessa, tuo Ahon ja Laineen ymmärrys toisistaan on vaan ihan järjettömän hienoa katsoa.
Onpa sääli että laadukkaat lähetykset loppuivat kisojen kynnykselle. Kiitokset YLElle tämän kauden kiekkolähetyksistä, hyvää kamaa niin televisiossa kuin radiossakin.
Mtv minimoi tappioitaan myymällä eht ja nuorten skabat ylelle. Pitivät aikuisten mm kisat itelläNyt mulla on mennyt ohi, mutta eikö siis YLE näytä kisoja?
Nyt mulla on mennyt ohi, mutta eikö siis YLE näytä kisoja?
Aikasempien näyttöjen perusteella? Jokinen-Barkov-Donskoi ketjuhan oli viime mm-kisoissa ylivoimaisesti leijonien paras ketju ja peli kulki varsin mallikkaasti. Samalla tavalla silloin ennen kisoja vaadittiin kaksikon erottamista hieman heikosti menneiden harkkapelien jälkeen, mutta kuinkas sitten kävikään. Lyhyt on ihmisen muisti.Mä en kyllä missään nimessä tämän pelin, tahi aikaisempien näyttöjen perusteella pitäisi Barkovia ja Jokista samassa kentässä. Toki kaikki on mahdollista ja kemiaa saattaa syntyä, mutta pitkästä alkusarjasta on otettava se hyöty irti, että erilaisia komboja on kokeiltava.
Hyvät rintalihakset tuolla palkintojen jako tytöllä.
Tiedän että Jalonen ei Jokista kovin helpolla alempiin ketjuihin pudota, mutta itse haluaisin nähdä ketjut näin:
1. Laine-Barkov-Aho
2.Granlund-Koivu-Pulkkinen
3.Komarov-Lajunen-Rantanen
4. Philström-Koskiranta-Jokinen
Nyt mulla on mennyt ohi, mutta eikö siis YLE näytä kisoja?
Mtv minimoi tappioitaan myymällä eht ja nuorten skabat ylelle. Pitivät aikuisten mm kisat itellä
Eihän ne oo näyttäny vuosikausiin.