Vieläkö Lappajärvellä järjestetään Tulivuori Rock?Viestin lähetti Tibor
Onkohan meitä paljonkin? Lappajärven poikia olen lähtökohtaisesti, mutta Vaasassa asustelen opiskelujen takia...
Viestin lähetti finnishninja
Vieläkö Lappajärvellä järjestetään Tulivuori Rock?
Aivan!! Syy että kysyin on kylmät väreet, jotka hiipuvat yhä niskakarvoja pitkin kun ajattelen Remu & Hurriganesia Tulivuorirokissa. Koko homma oli ensi alkuun ikään kuin lämmittelyä, sitten kaikki kerta kaikkiaan räjähti Hurriganesin aloittaessa shownsa! Eikä siihen tarvittu muuta kuin Remun "UUUU" mikkiin! Sitten mentiin niin että koko saari keinui!Viestin lähetti Tibor
Ei, viimeisin Tulivuorirock taisi olla joskus tuossa 80-luvun lopulla. Legendaarinen Halkosaaren lava on muutenkin viime vuosina ollut hiukan hiljaisempi, sillä tanssejakin on ollut vain 4-5/kesä. Miljööhän ei voisi kesäfestarille olla juuri kauniimpi, niinkuin kaikki Halkosaaressa käyneet tietävät.
Svenska Yrkeshögskola, eli suomeksi (ja myös ruotsiksi) Optima ja kyllä opiskelen siellä.Viestin lähetti ozo
Paikka nimeltään Pietarsaari eli Jakobstad.. :) Terveisiä kaikille etelä-pohjanmaalaisille!
Jaska85, missä sä opiskelet? Ilmeisesti meidän huippumodernissa Svenska Yrkeshögskolassa?
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Moon aito starilaane mutta sukujuureni Ilmajoen Koskenkorvan kylässä, siinä viinatehdasta vastapäätä.
Minen ainakaa sinne enää sitten varmhan lähäre! Viimeen meni siskoon riiselimersu siälä remonttihin. Ryökälähen mäläkit ei alakanu korjaamahan Tepoolilla, kun oli remonttimiähellä Ratsunin rapakaaren vaihto pualitiäs. Ristuksen sitomatoon jääkäri koko juluppi!Viestin lähetti ozo
Paikka nimeltään Pietarsaari eli Jakobstad.. :)
Viestin lähetti Tapio Rautalapio
M'oon kans Kurikasta kotoosi, mutten minä sielä ny asu. Kesät tuloo sielä pääs pääasias pallooltua. Ilimajoki on kans muorostunu erittäin läheeseks paikaks. Oottako koskaa koittanu mennä Krouvihin, ja huutaa, notta "PAINIJAT ON HOMOJA!". Voin melkeinpä kokemuksesta sanoo, nottei kannata. Tuntookos kukaan sitä Koti-Pizzan isäntää, Torstia? Siinä on muuten, perkeles, oikeinki asiallinen sälli!
No siinäpä tärkehimmät...
Viestin lähetti Senior
Suurena, suurena pohojammaan murtehen ystävänä moon iloonen tollaasesta kirjootuksesta.
Itse olen ihan stadista, mutta pohojalaasuus ja pohojammaan murre ovat hienointa, mitä tidän. Vai oliko tiärän? Onko se muute Ilimajokeen vai Ilimajokehen?
Murteessa on hienoja nyansseja. Muistan, kuinka eräs vanha duunikaveri valitti kovaa päänsärkyä sanomalla: Päätä särkee lujaa.
Olikos se näin: pohojalaane maisema on heleppo kattoa ku ei silimä pökkää?
Seinäjoen maila-jussit ja Vaasan Sport? www.kerro-lisaa.tkViestin lähetti Kolmas Johannes
Tosin SMJ ja Sport ovat kilpakumppaneita...