Lienee aika meikäläisenkin lopettaa yllättävän pitkäksi venynyt JA-kesäloma. Toisin kuin ilmeisesti moni muu tänne kirjoittavista osallistuin tuohon ebnetin äänestykseen. Se, kannattiko tuo pitää keskellä kesä on tietty kaksipiippuinen juttu.
Joka tapauksessa, ei kai tuossa nyt hirveästi ole vielä yllätyksiä ollut. Ainahan näissä pärjäävät hyvin viime vuosina loistaneet. Tässä vaiheessa lämmittää mieltä että Kaspa oli noinkin korkealla. Ja taisin muuten itse laittaa Hiren sijalle 11. Kyllä mä herraa arvostan ihan helvetisti, ehkä ensimmäinen K-Espoon/Bluesin ikoni mutta eihän Hire nyt koskaan hirveästi kentällä säväyttänyt sanan varsinaisessa merkityksessä.
Ihan kiva että tällainen järjestettiin ja mukavahan näistä on jossitella. Oli mulla listassa nimiä jotka luonnollisesti mun mielestä ansaitsisivat sen esim Semiriä paremmin kuten Sami Nuutinen (tokkopa mies top-10 on?) mutta no, katsotaan nyt lista ensin loppuun. Itse en kyllä muista järjestystä jonka laitoin mutta kai mulla siellä kärkipäässä oli ainakin Ekman, Ikonen, Caloun, Laatikainen ja ketäköhän vielä? Taisi Czerkawskikin siellä olla. 7 peliä mutta huhhuh mitä peliä. Plussaa tietty siitä että Izabellakin kävi Gardenissa.