Espoo United kaudella 2016–2017

  • 500 360
  • 1 784

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Minkälaiset välit Salonojalla ja Esportilla mahtaa olla? Voisiko jossain vaiheessa kuvitella että Jussi "myisi" osuuden Unitedista Esportille ja koriksen ja jääkiekon lisäksi mukaan saataisiin niin potkupallo kuin sählykin? Tästä olisi vain hyötyä kun urheilupuistossa operoitaisiin hyvässä yhteistyössä.
Toivottavasti ei. Esport on hoitanut futispuolta niin kiitettävästi, että siihen emme tarvitse mielestäni Jussia mukaan.
 

Ovechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, Leo Komarov ja Raimo Summanen
Vähän epäilyttää Jussin arvostelukyky, jos Gary Valavuori on mukana missään roolissa minkään lajin puolella. Järkyttävää.
Hanhinaamat kaakattaa. Valavuori on juuri sellainen persoona, jota espoolainen jääkiekko ja oikeastaan koko urheiluskene tarvitsee.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Todellakin, miksi Salonoja sekaantuu omistamansa joukkueen asioihin? Tähän on kyllä saatava selvyys. Minä kun luulin, että Jussi vaan maksaa ja me muut huudellaan puskista miten toimitaan.
 

Ovechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, Leo Komarov ja Raimo Summanen
Onko Suomessa yhtään parempaa tekijämiestä kuin Valavuori? Tuskin han on saanut "Doer"-nimitystä ihan turhasta tai muropaketista?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Onko Suomessa yhtään parempaa tekijämiestä kuin Valavuori? Tuskin han on saanut "Doer"-nimitystä ihan turhasta tai muropaketista?
Valavuori on (kuten Tami) erittäin hyvä tuomaan itseään esiin ja luomaan itsestään brändiä ja sitä arvostan, ei se joka jannulta onnistu. Muutoin mulle tulee hänestä mieleen tietyt samat jutut kuin Tamista. Annetaan kuva että aina on hirveä määrä projekteja käynnissä/ilmassa, sitten laitetaan älytön meno ja uho päälle, melskataan aikansa ja sitten pahimmassa tapauksessa taakse jäävät savuavat rauniot. Lisäksi mies on siinäkin mielessä Tamin kaltainen että jakaa ihmisten mielipiteet aika lailla kahtia. Eikä siinä mitään, persoonia tarvitaan mutta nyt kun ainakin kiekkopuolella pitäisi (vihdoin) tehdä yhteistyötä en itse näe häntä millään lailla tässä tilanteessa sopivaksi henkilöksi. Sen lisäksi kombo Jussi - Aleksi ei vaan tunnu ollenkaan hyvältä idealta. Mutta huoli lienee turha ainakin lätkäjoukkueen osalta. Korostettakoot vielä ettei mulla sinänsä ole mitään Valavuorta vastaan ja tietyssä tilanteessa hänen kaltainen Persoona voisikin toimia - nyt ei vaan ole sen aika.
 
Viimeksi muokattu:

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
Itsekin ehdotin Valavuorta täällä joitakin vuosia sitten, mutta tämän jälkeen kaveri hillui telkkarissa hifkin paita päällä. Mielestäni hommassa pitää olla mukana sydämellä...

Niin no.
Eikös Hirsokin hillunut juku vuosi sitten hifk:n paita päällä.
Ai niin taisi sillä joskus olla jopa narrinuttukin.
Annetaan Valavuorelle mahdollisuus.

Ps. Voi Jussi, taas väärin...
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Niin no.
Eikös Hirsokin hillunut juku vuosi sitten hifk:n paita päällä.
Ai niin taisi sillä joskus olla jopa narrinuttukin.
Annetaan Valavuorelle mahdollisuus.

Ps. Voi Jussi, taas väärin...
Pelaaminen joku paita päällä on pikkasen eri asia, kuin vetää fanipaita päälle. Toki läppämielessä jotku laittavat verivihollisenkin paitoja päälle, mutta ei tuo nyt mikään hyvä asia kuitenkaan ole. Itse suhtaudun Valavuoreen kriittisesti, vaikka hänet olisi nähty Bluesin paita päällä.

Ps. Etkö sinä sanonut aiemmista omistajista, että tekivät kaiken väärin jatkuvasti? Jälkikäteen voidaan toki katsoa, mikä lopputulos oli. Sama voidaan katsoa sitten muutaman vuoden päästä Jussin saldosta.
 

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
Ps. Etkö sinä sanonut aiemmista omistajista, että tekivät kaiken väärin jatkuvasti? Jälkikäteen voidaan toki katsoa, mikä lopputulos oli. Sama voidaan katsoa sitten muutaman vuoden päästä Jussin saldosta.
Joo sanoin että, tekivät kaiken ihan päin vittua. Ja niinhän ne tekivätkin loppuun asti.
Paras lopputulema oli konkurssi niillä omistajilla.
Jussin uudesta tulemisesta olen suunnattoman iloinen ja annan hänelle mahdollisuuden mäyttää.
Mulle on ihan yhdentekevää mitä joukkuetta joku Valavuori fanittaa jos on Espoo Unitedin palkkalistoilla niin kaiketi ammattimies tekee hommansa silti kunnolla ja työnantajansa hyväksi.
Minä ainakin annan Valavuorelle mahdollisuuden.
Antakaa tekin niiden ensin mokata ja haukkukaa vasta sitten.
 

EspoonVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Tervehdys kaikille!
Valavuori -kortti on hyvä katsoa. Jos ei muuta, niin saadaan varmasti ideoita sirkushuveihin ja sitä kautta medianäkyvyyttä.
Ydinporukka kuitenkin pitää rakentaa niiden varaan joille tää on sydämen asia, ei niiden oman hännän nostajien varaan jotka hyppäävät veneestä heti kun joku muu "kiva homma" ilmestyy näköpiiriin.

Pelaajista N. Aaltonen ja R. Ranta olis kiva nähdä sinipaidassa ensi kaudella.
 
Mulle on ihan yhdentekevää mitä joukkuetta joku Valavuori fanittaa jos on Espoo Unitedin palkkalistoilla niin kaiketi ammattimies tekee hommansa silti kunnolla ja työnantajansa hyväksi.
Minä ainakin annan Valavuorelle mahdollisuuden.
Antakaa tekin niiden ensin mokata ja haukkukaa vasta sitten.

Vallavuori ei vaan yksinkertaisesti ole ammattimies eikä ole saanut missään mitään hyvää aikaiseksi. Kaikki mihin Alpo koskee muuttuu ennemmin tai myöhemmin palaviksi raunioiksi.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä ainakin annan Valavuorelle mahdollisuuden.
Antakaa tekin niiden ensin mokata ja haukkukaa vasta sitten.
Näinpä juuri. Espoon korisjoukkue on ihan hyvä ympäristö kokeilla Valavuoren kaltaista kaveria. Ei se juuri huonommaksi voi sitä skeneä parhaillaan laittaa. Valavuori on sen verran hyperaktiivinen kaveri, että se voi kyllä sössiä hommaa ihan kunnolla, mutta kyllä se omaa potentiaalia onnistuakin, mikäli ottaa oppia menneistä. Miksi ei siis antaisi mahdollisuutta, varsinkaan kun tuskin tuonne espoon korisjoukkueen taustalle on hirveästi ryysäämässä kaveria käsi pystyssä.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minäkään en ole mikään Valavuoren fani. Mun käsitys kaverista on sellainen, että intoa ja ideoita riittää vaikka kuinks, mutta realismi talouden kannalta puuttuu täysin. Uskon kuitenkin, että jos kaverista saadaan puristettua se paras osaaminen, eli showmeiningin rakentaminen ja hyödynnettyä se oikein voidaan hänestä saada ihan hyötyäkin. Talous pitää kuitenkin olla ihan jonkun muun vastuulla ja päätännässä, muuten ollaan äkkiä ojasta allingossa.
 

Veltto Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat paholaiselle
Nyt julkaistussa Liigan siirtolistassa Hirso oli merkattu siirtyväksi Espoo Unitediin. Tätä voi siis nyt jo kai pitää varmana, kun kerran sarjakin sen uutisoi.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt julkaistussa Liigan siirtolistassa Hirso oli merkattu siirtyväksi Espoo Unitediin. Tätä voi siis nyt jo kai pitää varmana, kun kerran sarjakin sen uutisoi.

Luulisi ettää nyt jotenkin vahvistettaisiin jossain, olisi tärkeä tieto varmaan myös yhteistyökumppaneille ja pelaajille joita joukkueseen houkutellaan. Kyllähän tuo sopimus antaa pohjaa koko organisaation tekemiseen. Toisaalta vie taas pohjaa jos ei olekaan tulossa, toki ymmärtää jos lähtisi vaikka KHL optiolla pois ennen kauden alkua tai alkupuoliskolla, mutta jos nyt ei lopulta sitten edes ole sopimusta niin voisi olla karu alku seuralle.
 

Turisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
Rauman torilta güültüa ja osa htt-toimistosta. Espoon Mestis-ryhmä vetänyt tänään ekat jääharjoitukset. Vajaat parikymmentä sälliä ollut treeneissä. Suurin osa syntynyt 96-91 vuosina ja melkein kaikilta löytyy Espoolaista taustaa joko junnareista tai miehistä.
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ei ole vielä Liiton sivuilla Hirchovitsin siirtoa.

Erikoinen tämä Liigan siirtolistaus.
Lambergilla merkattu EU uudeksi seuraksi, mutta ei esim. Mobergilla

Ranta ja Kurki ainakin varmoja lähtijöitä seuroistaan.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Rauman torilta güültüa ja osa htt-toimistosta. Espoon Mestis-ryhmä vetänyt tänään ekat jääharjoitukset. Vajaat parikymmentä sälliä ollut treeneissä. Suurin osa syntynyt 96-91 vuosina ja melkein kaikilta löytyy Espoolaista taustaa joko junnareista tai miehistä.
Ekat treenit oli jo pari viikkoa sitten. Tuolloin paikalla noin kymmenen pelaajaa.
 

Espoolaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Hattu tehny sopparin Fischtown Pinguinsiin saksaan, ett viimestään varmistu että ei oo tulos Espooseen, oishan se ollu kova mokke mestikseen.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mobergilla taitaa olla soppari Hifkin kanssa joten voi olla että pelaa sitten lainalla Bluesissa.
Jääkiekkoliiton mukaan ei ole näin, vaan kyseessä on "vapaa seurasiirto". Lainasopimuksessa olisi merkitty "rajoitettu seurasiirto". Ja siis tuolla Jääkiekkoliiton virallisella siirtolistalla näin. Tuo liigan lista on vain joku huitaisemalla tehty.
 

melooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Scott Foster
Noi liigan sivujen siirtolistat on ihan höpöhöpöjä, jatkoajassakin on paljon enemmän tietoa kuin tuolla.

Mobergin sopimus HIFK:n kanssa tietääkseni purettu, eli ihan Espoon sopimuspelaaja tulevalla kaudella.

Edit. ja jäsen Kiekoton jo kertoikin samantapaista sillävälin kun kirjoitin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös