Espoo United kaudella 2016–2017

  • 502 293
  • 1 784

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Mitä tekee Niklas Tikkinen? Mun tietääkseni hyvinkin mahdollinen pala Espoon palettiin, kuten on myös Victor Westermarck. On kyllä mielenkiintoinen jengi rakentumassa teille, herättää ihan toisenlaista kiinnostusta mestiksen saralla.
Pääsisivät kylläkin varmasti melko isoon rooliin. Tervetuloa mun puolesta molemmille jos niin päättävät.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Risteilyllä muuten kuultiin, että Ilari Näckel toimii joukkueenjohtajana, ja luullakseni myös mv-valmentajana viime kauden tapaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ei näin...

Espoon piti allekirjoittaa huomenna pelaajasopimukset, mutta koska ei ole tulostinta, Pakaslahti ilmoitti pelaajille, että ti uusi yritys...

Siis sunnuntaina klo. 18:00 ei ole tulostinta, niin seuraavana päivänä, arkimaanantaina, ei voida tulostinta hankkia?

Ei kannata ainakaan siirtotakarajalla pidättää hengitystä Espoossa jos meno on ku hämeessä. "Jaa tulotivvai? Ei ny tehrä tästä mitäännumeroo. Istutaanny nääs ensi alas ja keitetään kahvit rauhassa ja miätitää vasta sitte tulostinta että haetaanko huomenna vai millo.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Toivottavasti harkkamatseja tulee vielä lisää, kolmella pelillä on aika haastavaa lähteä kauteen, oli sitten millainen tähtisikermä tahansa...
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Toivottavasti harkkamatseja tulee vielä lisää, kolmella pelillä on aika haastavaa lähteä kauteen, oli sitten millainen tähtisikermä tahansa...

Ihan näin kuriositeettina kysyn, onko olemassa mitään asiaa, johon olisit tyytyväinen? Joka asiasta tuntuu olevan vinguttavaa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Ihan näin kuriositeettina kysyn, onko olemassa mitään asiaa, johon olisit tyytyväinen? Joka asiasta tuntuu olevan vinguttavaa.
Tällainen keskustelu olisi varmasti hyvä käydä privana, jos kerta minun tyytyväisyydenkohteeni noin kovasti kiinnostaa. Mutta kyllä, on olemassa paljonkin asioita, mihin olen tyytyväinen. Olen tyytyväinen siihen, että Hirso tuli takaisin. Olen tyytyväinen siihen, että Näckel on jojo. Olen tyytyväinen siihen, että Espoossa pelataan edustustason kiekkoa ensi kaudellakin. Olen tyytyväinen siihen, että aurinko paistaa. Olen tyytyväinen siihen, että Suomessa on rauha.

Kumma juttu, jos keskustelupalstalla ei saa keskustella ja ilmaista omia toiveita sekä mielipiteitä, vaan ne tulkitaan "vinkumiseksi". Totta helvetissä olen huolissani monista asioista ja ilmaisen huoleni mieluummin edes jossain, kuin olen täysin hiljaa. Varsinkin tässä vaiheessa, kun asioihin voi edes toivoa saavan jotain muutosta. Jos minun tekstejä ei kiinnosta katsella, tällä palstalla saa ignorattua nimimerkkejä yksitellen.
 
Viimeksi muokattu:

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Olisikohan Esar jo saatettu kaikessa hiljaisuudessa konkurssiin? Ilmeisesti häätö on jo tullut jos Unitedin toimisto on muuttanut areenalle.
 

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
... Mutta kyllä, on olemassa paljonkin asioita, mihin olen tyytyväinen. Olen tyytyväinen siihen, että Hirso tuli takaisin. Olen tyytyväinen siihen, että Näckel on jojo. Olen tyytyväinen...

Tuota kai voisi jatkaa lauseella
...kaikkeen muuhun, mutta en Jussi Salonojaan.

Tekee Jussi jotain tai on tekemättä, niin on väärin tehty tai jätetty tekemättä.

Iso käsi täältä Jussille.
Täytyy vaan odotella Jussin päätöksiä.
Jussin taloudellinen vastuu, Jussin päätökset.
Työrauha vaan Jussille.
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Selväähän tässä on se, että Jussilla on aivan mahdoton tehtävä miellyttää kaikkia. Siksi pitäisi pyrkiä ratkaosuun joka on hyvä mahdollisimman monelle.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Erikoisesta asiasta tämäkin keskustelu lähti liikkeelle. Onko kaikkien muiden mielestä ihan ookoo, että jengi pelaa vain kolme harkkamatsia? Tai olisiko pitänyt olla vain hiljaa ja antaa työrauha? Ikään kuin jatkoaikaan kirjoittaminen jotenkin estäisi ketään Unitedin toimistolla tekemästä töitään...
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Olisikohan Esar jo saatettu kaikessa hiljaisuudessa konkurssiin? Ilmeisesti häätö on jo tullut jos Unitedin toimisto on muuttanut areenalle.

Varmaan jotain pientä uudelleen organisoitumista vaan Esar Oy:llä. Mun tietääkseni Espoo United Oy pitää väliaikaista toimistoa Areenalla. Tarkoitus on siirtää toimisto johonkin muualle tulevaisuudessa.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joo, menee kyllä aika pitkälle nyt tällainen täydellinen minkään vähänkään kriittisen sietämättömyys. Ensinnäkin hirveästi ei varmaan Jussin työrauhaan vaikuta, jos täällä jotain kirjoitellaan. Toiseksi tämä on keskustelupalsta, ja keskustelupalstalla kai on tarkoitus keskustella, vaikka kaikesta ei ihan samaa mieltä aina olla. Ja kolmanneksi, mikä tärkeintä, mun mielestäni on vain hyvä että kaikkea ei aina vain pidetä hyvänä, jos jokin häiritsee tai ajattelee että voitaisiin tehdä paremmin tai fiksummin, niin eikö se ole ihan vain positiivinen asia tuoda esiin? Haavemaailmassani mä ainakin toivon, että tällä erää osattaisiin valjastaa hyötykäyttöön se yhteisöllisyys ja halu toimia, joka on saatu aikaan. Siitä voi olla taloudellisestikin hyötyä.

Pidätän siis itselleni oikeuden keskustella täällä miettimättä aina että voiko joku ottaa nokkaansa. Jos joku ottaa, niin ottakoon, saa laittaa sitten vaikka yksityisviestiä tai norata minut (ja ne, joille mikään ei kelpaa, en kyllä sellaisia ole pahemmin täällä kohdannut). Jos netin keskustelupalstoille menee, niin sitten pitää sen verran olla paksu nahka että kaikkea ei koe minään henkilökohtaisena hyökkäyksenä ketään kohtaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eiköhän niitä harkkamatseja vielä tipu. Varmaan harkkavastuksenakin osataan Blegsu 2.0:aa arvioida paremmin kun joukkueessa on edes vähimmäismäärä pelaajia.

Niistä saisi kohta pikkuhiljaa tiedottaa jos jotain tiedotettavaa on (olkoon tämä valitusta sitten).
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Varmaan jotain pientä uudelleen organisoitumista vaan Esar Oy:llä. Mun tietääkseni Espoo United Oy pitää väliaikaista toimistoa Areenalla. Tarkoitus on siirtää toimisto johonkin muualle tulevaisuudessa.

Niin, en nyt ole käynyt areenalla, mutta onhan siellä ollut Joy Groupin toimisto edelleen, ehkä se on nyt sitten Unitedin käytössä? Ei varmaan hirveän isoa toimistoa tällä hetkellä kuitenkaan tarvita, kun organisaatiossa ei kai kovin montaa ihmistä ole...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös