Onko Espoossa kukaan yllättynyt sarjan pelillisestä tasosta suuntaan tai toiseen?
Entäpä sarjan tilasta?
Kuukka näkyy menneen Jyppiin...
Nesteen tulo/jatkaminen pääyhteistyökumppanina on hieno juttu. Tuo uskottavuutta koko touhuun, että on iso yritys pitkäjänteisesti tukena. Toivottavasti soppari on taloudellisesti(kin) merkittävä.
Hirso was back eilen. Vähän oli vielä peli hakusessa, mutta tuntui tuovan hieman rauhallisuutta hyökkäyspeliin, mikä oli kaivattua. Mielestäni puolustus oli vieläkin aika hazardia. Tikkinen heitti tosi paljon hazardi syöttöjä ja Westermarkin viiva ei oikein pitänyt. En sitten tiedä olenko liian ankara, mutta herrat ovat pelanneet liiga peleissä paljon paremmin... tai ainakin Westermark pelasi..
Tämä tuli itsellänikin ensin mieleen. Hirvonen on täysin katsomaton kortti valmentajana, joten syy voi olla myös siellä. Mielestäni joukkueen materiaali on erittäin kilpailukykyinen. Sanoisin, että joukkueen myöhäinen kasaus yms. hankaluudet antavat HIrvoselle vähän anteeksi, mutta kymmenen runkosarjaottelun jälkeen sen taakse ei enää voi paeta. Katsellaan ja odotellaan..Vai onko puolustuksella ylipäänsä tietoa siitä miten pitäisi pelata?
Ite oon nyt kattonut sivusilmällä muutaman matsin Fanseatin kautta ja mun mielestä Westermarck on vaikuttanut hyvältä. Uusista kavereista myös Järvinen, Kivilahti, Tarkkanen, Santala ja Tirronen ovat vakuuttaneet. Tikkinen on ollut ehkä suurin pettymys. Jotenkin tuntuu, että Niklaksella tulee koko ajan hirveä kiire ratkaisujen kanssa eikä ehdi antaa sitä helppoa syöttöä. Hirsolta myös eilen aika näkymätön peli, mutta eiköhän se tosta paranna.
Huomaa kyllä, ettei itse ole vielä täysin siirtynyt Unitedin puolelle. Eilen oli pieni veto tasapelin puolesta ja ottelun loppuhetkillä huomasin toivovani IPK:n tasoitusta.
Niin tuolla on siis Jokipoikien legendojen joukkueita kaksin kappalein. Kiekko-Espoon pelaajista ei ollut mitään mainintaa:( Jos olis niin mä ainakin lähtisin ehdottomasti katsomaan peliä!Toisesta ketjusta napattua kamaa, kun tuli puhe Jokipojista Legendat palaavat kaupunkiin, Jokipojat järjestää retropelin
Niin tuolla on siis Jokipoikien legendojen joukkueita kaksin kappalein. Kiekko-Espoon pelaajista ei ollut mitään mainintaa:( Jos olis niin mä ainakin lähtisin ehdottomasti katsomaan peliä!
"No, tässä on ollu vähän kiire joukkueen kasauksen kanssa".Mietin vaan, että hieno idea JoKP:lta. Onkohan kukaan EU-toimistolla edes ajatellut mitään vastaavaa?
Mitenköhän tämä liittyy asiaan? Onko samaa järjestänyt vaikka Kärpät, Pelicans, Ässät, RoKi, jne jne"No, tässä on ollu vähän kiire joukkueen kasauksen kanssa".
"No, tässä on ollu vähän kiire joukkueen kasauksen kanssa".
Hieno idea tosiaan. Täytyy katsoa josko aikataulut antaa periksi lähteä tonne verestämään muistoja keväältä -92. Eipä ole sen jälkeen tullut Mehtimäellä käytyäkään. Molemmat karsintareissut oli kyllä hienoja tapahtumia. Sellaista yhteisöllisyydentunnetta kuin niillä en ole toiste kokenut. Juuri niillä mun sydän suli espoolaiselle kiekolle. Parhaiten reissulta muistuu mieleen se hautajaismusiikki mikä soi Kiekko-Espoon luistellessa jäälle.Toisesta ketjusta napattua kamaa, kun tuli puhe Jokipojista Legendat palaavat kaupunkiin, Jokipojat järjestää retropelin
Eiköhän tähän Joensuulaisten hienoon ideaan vielä vastata.
P.S. Ei voi väittää yhtä aikaa, ettei United ole Bluesin perinteiden jatkaja ja olla näreissään, ettei United jatka niitä perinteitä. Nyt pitää eräiden valita kumpi harmittaa. Molemmat ei vaan voi harmittaa samaan aikaan.
P.S. Ei voi väittää yhtä aikaa, ettei United ole Bluesin perinteiden jatkaja ja olla näreissään, ettei United jatka niitä perinteitä. Nyt pitää eräiden valita kumpi harmittaa. Molemmat ei vaan voi harmittaa samaan aikaan.