Olihan sieltä unohtunut jo tuo alkuaikojen hevosenkenkä. Olisko käynyt niin että tuo eU versio olikin liian samanlainen kuin echo unlimited logo ja tästä ei olla echolla tykätty?Tässä pitäisi olla kaikki mukana
Olihan sieltä unohtunut jo tuo alkuaikojen hevosenkenkä. Olisko käynyt niin että tuo eU versio olikin liian samanlainen kuin echo unlimited logo ja tästä ei olla echolla tykätty?Tässä pitäisi olla kaikki mukana
Olihan sieltä unohtunut jo tuo alkuaikojen hevosenkenkä. Olisko käynyt niin että tuo eU versio olikin liian samanlainen kuin echo unlimited logo ja tästä ei olla echolla tykätty?
Äläs nyt, kyllä maailman parhaat logot ja sivut, joista kaikki tykkäävät, oltaisiin saatu Heinäkuun helteillä talkoolla aikaiseks vanhojen Blues-fanien toimesta. Ei epäilystäkään. Kyllä näistä heidän kommenteistaan paistaa läpi rautainen ammattitaito ja kokemus seuratyöstä joka on harmittavasti nyt jäänyt hyödyntämättä.Täällä ei jengillä ihan ole realiteetit hallussa monen asian suhteen. Monilajiseura on perustettu vastikään ja vielä todella nopealla aikataululla. Ei ole ollut mitään organisaatiota, jossa näitä asioita olisi voitu suunnitella vaikka keväällä. Minä ainakin näen, että on parempi nyt säätää asiat kohdilleen, kuin vasta ensimmäisen kauden jälkeen
Tarkkanen 2-1 ja Oksanen 2-2.KooKoo johtaa 3-2 maalintekijöinä Kantola ja O'Connor kahdesti... Unitedin maalintekijöistä ei tietoa.
Tulee tuosta uudesta logosta mieleen koripallo.
1. Järvinen tasoitti 3-3.
2. Tykkään logosta.
Sama juttu, koripallo ja toinen ajatus Boston Bruins.
E: ja parempi on kuin edellinen.
Toi muistuttaa omasta mielestä L.A. Clippersin alternate logoa. Kun se edellinen logo muistutti L.A. Dodgersin logoa niin oisko lätkäjengin logo sitten L.A. Kingsin kopio? :DEi kannata liikaa tykästyä, ilmeisesti lätkäpuolelle tulossa oma logo vielä, näin ainakin isot pojat kuiskailivat. Onhan toi aika korismainen kyllä.
Eikö se ole fiksua muokata sitä logoa kuntoon ennen kuin joukkueen virallinen taival edes alkaa? Ja nuo kaksi aiempaa logoahan oli vaan pöytälaatikkoluomuksia. Mun mielestä se FU oli niin sanotusti se ensimmäinen virallinen logo. Ja tämä nykyinen on jo paljon parempi. Vaikkakin koripallomainen, joten ei varmaan huono idea, jos tuon E:n pohjalle tulee jotain kiekkomaisempaa.Älä unohda hevosenkenkää, kolmas logo. Toki se hevosenkenkä nyt ei ollut varsinaisesti käytössä. Mua ei ainakaan vituta tää touhu kyllä, naurattaa vain.
Eikö se ole fiksua muokata sitä logoa kuntoon ennen kuin joukkueen virallinen taival edes alkaa? Ja nuo kaksi aiempaa logoahan oli vaan pöytälaatikkoluomuksia. Mun mielestä se FU oli niin sanotusti se ensimmäinen virallinen logo. Ja tämä nykyinen on jo paljon parempi. Vaikkakin koripallomainen, joten ei varmaan huono idea, jos tuon E:n pohjalle tulee jotain kiekkomaisempaa.
Ei mikään freudilainen ;) Mun mielestä se aiempi logo näytti nopeasti katsottuna selkeältä englanninkieliseltä haistatukselta - tai sen lyhenteeltä.FU, freudilainen?
Olen samaa mieltä. Samalla haluan kuitenkin uskoa, että tuo EU-kyhäelmä oli vain ns. ylimenokauden logo. Uskottavuutta tietysti nostaisi paljon se, että tästäkin olisi tiedotettu. Vielä parempi olisi, jos juttujen kirjoittajalla ei olisi lukihäiriö.Logojen vaihto jo lähdössä antaa kuvan tietynlaisesta suunnittelemattomuudesta / suunnan puutteesta.
Hieman on vähänlaisesti mainoksia vielä, mutta kaikkihan tietää että seura on uusi ja sponsoreita kyllä tulee kunhan pystytään osoittamaan joitain yleisömääriä.Homma etenee https://www.instagram.com/p/BKF-pmVAaZG/ (linkki vie Näckelin insta-tilille)
Homma etenee https://www.instagram.com/p/BKF-pmVAaZG/ (linkki vie Näckelin insta-tilille)